Spillmagasinet

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av dkdaffy+24.10.2004, 22.52-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@24.10.2004, 14.11
Jeg kan bekrefte at Cathrine er liker jenter ihvertfall ;) Hun er/var nemlig sammens med en av de kvinnelige danserene/skuespillerene på Wallmans Salonger i Oslo...
123166​
Med andre ord...hun er lesbisk og oppdatt?
123504​
[/b]
Jo flere kjendislesbedamer, jo bedre. :tommelopp: Forutsatt at de ser noenlunde ut (dvs. ikke likner på Brita Møystad Engseth). Reidun i årets utgave av Farmen er forresten også flatbanker, bare sånn ved veien ...

Jeg synes for øvrig Spillmagasinet stadig understreker sin useriøsitet. At RE 4 kommer bare på GameCube, hva er det for et slags argument? Spillmagasinet er typisk TV2: Så tabloid og lettbent at det går utover sakligheten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og at Thomas Stresslesski driver og gjesper mens Frode snakker om Rome: Total War, som han faktisk gir terningkast seks - og etterpå kaller ham en nerd. Hva faen er det for noe...? Jeg hadde aldri orket å spille Rome selv, men jeg skjønner da godt at det er et kult spill om man har sansen for den typen strategi.
Tenk om noen skulle sagt "Ååååå herregud, du er helt mongo som liker den filmen der, din jævla traktorlesbe" hver gang nevnte Møystad Engseth uttalte noe om en film? Fysj. Skam dere, TV2.

PS: Jeg synes Brita Møystad Engseth er ganske kul, jeg. Hun kjører i det minste sin egen stil. :p
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg har følelsen av at Skjelletski gjør seg dummere enn han egentlig er når det gjelder spill. Trolig for å være på linje med målgruppa. I Spirit-anmeldelsene sine viste han i hvertfall "litt" kunnskap.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tja. Jeg mener å ha lest en av hans Spirit-omtaler av et fotballspill som kunne sammenfattes slik: "Dette spillet er ikke noe kult fordi det ikke har noe med skating eller langrenn å gjøre, terningkast 1".
 
vi skal ikke skrive en mail hver til tv2 å forlange at han frode fyren får noen kompetente spill kyndige mennesker ilamme seg på jobb? tror han frode fyren synes det er ganske kjipt å lede et spill program med 2 personer som overhode ikke er på bølgelengde med eller har like stor entusiasme for det programmet handler om...

det å ha thomas å kathrine som programledere for et spillprogram er som å ha Eli Hagen som programleder for Autofil. kunne blitt morsomt når hu skulle teste bilene på bane men ikke særlig interesant å se på for det om...

EDIT:
PS: Jeg synes Brita Møystad Engseth er ganske kul, jeg. Hun kjører i det minste sin egen stil.
hun liker jo bare sånne tragiromantiske drama filmer. har aldri sett henne gi mere enn terningkast 2 på en film som inneholder action. filmen må inneholde en trist kjærlighets historie med happy ending for å få en sekser oss hu traktor brita. Pearl harbor er en film hu brita dama ville gitt en sekser. en utrolig dårlig typisk amerikansk heltefilm om 2 piloter som skyter ner hele det japanske flyvåpenet på egenhånd med en særdeles langtekkelig kjedelig å trist kjærlighets historie på slep. nei spar meg sier jeg bare!

misliker henne så jævlig! :kul:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du snakker tydeligvis om en annen filmanmelder ved navn Brita Møystad Engseth enn jeg gjør.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Yetipants@27.10.2004, 18.01
Du snakker tydeligvis om en annen filmanmelder ved navn Brita Møystad Engseth enn jeg gjør.
125437​
Ja, det er flere av dem, har jeg hørt. Ganske vanlig navn i Norge i dag, særlig blant filmanmeldere.

Ang. Thomas Skjelettski:
1) Han var en svært dårlig musikkritiker.
2) Han hadde svært lite talent for å være Idol-dommer.
3) Han vet ikke plagsomt mye om spill.
4) Han er, bortsett fra «artister» som Rune Rudberg og Heidi Hauge, kanskje den norske kjendisen som har solgt seg totalt til Se og Hør.

Hvorfor vet vi hvem han er, egentlig?
 

SHDR

Gullmedlem
Hm. Godt spørsmål, egentlig. Jeg vet hvem han er fordi jeg husket det sære etternavnet hans fra Spirit. Så fikk jeg høre mer om ham da han var juryformann i Gullstikka, noe som forsåvidt aldri burde ha skjedd. Så skjedde Spillmagasinet, og nå er han ikke til å bli kvitt.

Mye som et dårlig utslett nedentil. Pinlig og irriterende. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Spirit kvittet seg med han, så vidt jeg vet. I hvert fall synes jeg å kunne lese det mellom linjene. Han var ikke aktuell lenger da han begynte med Idol og solgte seg til Se og Hør.

Og han var vel «kjent» som musikkritiker i Dagbladet før han begynte å markere seg i spillverdenen, tror jeg.

Apropos ingenting: Skjelletski tok et oppgjør og farvel med Hollywood i nettopp Spirit for et år siden. Nå anmelder han bl.a. Hollywood-filmer for Absolutt Underholdning (visstnok), og gjør en drøss andre ting som er plassert enda lenger ned på kredibilitetens rangsstige.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@20.11.2004, 01.33
En ekte, heilnorsk kulturpersonlighet, med andre ord.
138139​
Nettopp! Husk at for store deler av landet er du ikke en kulturpersonlighet med mindre du har åpnet hjemmet ditt for se&hør.
 
han er nå egentlig polakk da. en jævel til å plukke jordbær sikkert, men faren hans jobber i nato tror jeg å ble stasjonert i norge så derfor flyttet de hit når stressleski var veldig liten.

men iallefall er han ikke egnet til å lede et spillprogram ettersom han mener at alle spill utenom Singstar er for nerder å er kjedelige å tragiske.

det må nå finnes mere kompetente folk der ute enn thomas til å lede spillmagasinet. han frode kisen er ålreit å er åpen for alle typer spill å kommer ikke med thomas kommentarer slik som: "dette er et spill kun nerder kan like, ergo er dette et dårlig spill"... jeg gidder aldri se på spillmagasinet grunnet han jordbærplukkeren som åpenbart hater spill som involverer en gamepad, keyboard eller joystick å kun liker dem hvor du bruker mikrofon.

jeg har settt 2 episoder av spillmagasinet å begge gangene satt thomas stressleski å var nedlatende mot frode å kalte han for nerd. da fant jeg ut at dette var nå et program for å henge ut gamere som nerder uten noe liv, å det har jeg ingen interesse av å se.

sist jeg så var når frode skulle anmelde Rome Total War. dette var selfølgelig for innviklet for en jordbærplukker som stressleski til å klare sette seg inn i å det var så nerdete, å du er en skikkelig nerd frode sa han til å med oppriktig. det ble så dumt at jeg gidder ikke se på.

håper alle gamere boikotter spillmagasinet så de tar det av lufta. for et mere fordomsfullt program har vel knapt gått på tv. å spille spill kan sammenlignes med å se en film eller å lese en bok. det går ut på det samme, å jeg kan ikke se at det å spille spill er så mye mer nerdete enn å se filmer eller lese bøker.
 
Opprinnelig skrevet av Scwepps@23.11.2004, 14.41
han er nå egentlig polakk da. en jævel til å plukke jordbær sikkert
du kaller spillmagasinet for fordomsfullt, og presterer selv å komme med slike uttalelser?