Spillmagasinet

Lesbesex eller ei, dere må se nå på lørdagen, de er hjemme hos en kar jeg spillte veldig mye med over xbox live, og klanen hans Klan Banan. Checkit!1
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@22.10.2004, 18.52
Lesbesex eller ei, dere må se nå på lørdagen, de er hjemme hos en kar jeg spillte veldig mye med over xbox live, og klanen hans Klan Banan. Checkit!1
122458​
Go espresso it's your birthday. cB all the way. Jeg var medlem av cB i en uke, ja dere kan ta på meg, og så skjedde et eller annet :(
 
Opprinnelig skrevet av Eulogy+21.10.2004, 06.02-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@20.10.2004, 16.41
Lurer på hva som skal til for å få en blowjob av Cathrine... =D
120171​
Det går rykter om at hu er lesbe. Så jeg tror det skal mye til hvis de ryktene er sanne :p
121219​
[/b]
Vi så en film på ungdomsskolen om sex.
Der var hu som en lesbisk "representant" (der hu fortalte hvordan det var å
være lesbisk og når hu oppdaga at hu var lesbisk).
Men dette kan jo ha vært skuespill.
 
C

Crizpy

Gjest
Ok, jeg har sett den største nerden noen sinne.....
Han som spilte XBOX! Fy faen! Det osa nerd av han, azz!
 
Jeg kan bekrefte at Cathrine er liker jenter ihvertfall ;) Hun er/var nemlig sammens med en av de kvinnelige danserene/skuespillerene på Wallmans Salonger i Oslo. Jeg kjenner noen som jobber der.

Grattis til CubePro forresten, førstemann på SG som fikk aliaset sitt vist på det programmet :tommelopp:
 
Var kun en ting som irriterte meg med lørdagens episode av det..
Frode: Resident Evil 4... eneste som er dumt er at det kommer kun på GC.
Selv om han prøvde å gjøre det godt igjen ved å komme med at det var KANSKJE verdt å kjøpe en for Resi 4 men..
Aldri hørt han sagt noe så dumt før =)
Hadde tatt seg ut om han hadde sagt det samme om San Andreas eller noen andre trumfkort.

Jeg synes iallefall det var latterlig! :nirvana:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Crizpy@24.10.2004, 13.25
Ok, jeg har sett den største nerden noen sinne.....
Han som spilte XBOX! Fy faen! Det osa nerd av han, azz!
123115​
Han var ikke tjukk eller tynn. Alle EKTE nerder er pansertjukke eller kleshengertynne, han der var bare midt imellom og dermed bare en wannabe.
 
Opprinnelig skrevet av Excelsion@24.10.2004, 20.52
Var kun en ting som irriterte meg med lørdagens episode av det..
Frode: Resident Evil 4... eneste som er dumt er at det kommer kun på GC.
Selv om han prøvde å gjøre det godt igjen ved å komme med at det var KANSKJE verdt å kjøpe en for Resi 4 men..
Aldri hørt han sagt noe så dumt før =)
Hadde tatt seg ut om han hadde sagt det samme om San Andreas eller noen andre trumfkort.

Jeg synes iallefall det var latterlig!  :nirvana:
123414​
Men hvis du ser på det fra en litt mindre kynisk og negativ vinkel, så kan du tyde det som at han mente at det var trist at ikke alle ville få glede av det, siden det kun kommer til GC, men at det kanskje var en grunn til å skaffe seg GC nå dersom du ikke hadde gjort det tidligere.

Se så positiv jeg var, det skulle vel kanskje vært forbudt?
 
Opprinnelig skrevet av GombaC@24.10.2004, 14.11
Jeg kan bekrefte at Cathrine er liker jenter ihvertfall ;) Hun er/var nemlig sammens med en av de kvinnelige danserene/skuespillerene på Wallmans Salonger i Oslo...
123166​
Med andre ord...hun er lesbisk og oppdatt?
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.10.2004, 22.56
dkdaffy: The time has come ... to grow tits, my friend!
123508​
Yezz indeed! <_< .
Hehe, skjønte bare ikke helt hva privat livet hennes hadde med spill magasinet å gjøre, men lesber har man da alltids plass til!

Så forresten også på på lørdagen!
Han banan fyren var snål ja!
Og hva mente han med å "lage en klan for å slippe fjortisene", det finnes da mange fjortiser som gjør det samme.
Forresten, jeg kjenner mange på alderen 18-25 som mange ganger oppfører seg som fjortiser i spill!
Pluss at 4k.Grubby(verdens beste wc3 spiller) også kan være en skikkelig fjortis iblandt etter det jeg har hørt(pluss mange andre gode spillere da, i alt fra starcraft til cs), men har aldri heeeeeeeeelt skjønt hvordan man merker om en kar er fjortis...
Noen som kan forklare så jeg skjønner det heeeeeeeelt?
Men hvorfor ikke spille mot fjortisser når endel av motstanden ligger der?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei, dritt!!! Hun er lesbe!!!! Da kan vi ikke bli sammen lenger!!! Faen, må jeg stryke henne av lista å!!!
Opprinnelig skrevet av dkdaffy
Og hva mente han med å "lage en klan for å slippe fjortisene", det finnes da mange fjortiser som gjør det samme.
Fordi når man leder en klan bestemmer man hvem som blir medlem, og kan dermed luke ut fjortiser ganske enkelt?
Opprinnelig skrevet av dkdaffy
Men hvorfor ikke spille mot fjortisser når endel av motstanden ligger der?
Fordi fjortiser er idioter, kanskje? :p
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants+25.10.2004, 06.18-->
Ånei, dritt!!! Hun er lesbe!!!! Da kan vi ikke bli sammen lenger!!! Faen, må jeg stryke henne av lista å!!!
<!--QuoteBegin-dkdaffy
Og hva mente han med å "lage en klan for å slippe fjortisene", det finnes da mange fjortiser som gjør det samme.
Fordi når man leder en klan bestemmer man hvem som blir medlem, og kan dermed luke ut fjortiser ganske enkelt?
Opprinnelig skrevet av dkdaffy
Men hvorfor ikke spille mot fjortisser når endel av motstanden ligger der?
Fordi fjortiser er idioter, kanskje? :p
123579​
[/b]
En klan skal da vel helst spille mot andre klaner?!

Vet at fjortisser er idioter og at det er en tilstand, ikke en alder...OG at det finnes endel fjortisser som er GODE til å spille...

PS: nei, jeg er ikke fjortiss nei...(tror jeg?)!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fjortiser som er gode til å spille er de verste, for de er elendige tapere og hundre ganger verre vinnere.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@25.10.2004, 14.49
Fjortiser som er gode til å spille er de verste, for de er elendige tapere og hundre ganger verre vinnere.
123725​
hmm, joa, sier noe der.
Selv vet jeg om en som var i lokal klanen som var fjortiss etter den beskrivelsen.
Spillte med ham to wc3 kamper, vi vant begge og han ble høy på pæra, vi skifta lag, laget jeg var på vant igjen :p , og han klaga fordi vi tok unitsene deres fortere enn det gikk an når de rusha, de rusha med 1 grunt og farseher(aldri spillt som orc nesten, så vet ikke hvordan det staves), da hadde vi allerede 4 ghouls, 2 CF`er og level 4 på Heroen!
Var jo ikke det beste rushen jeg har sett :p !(han valgte hvertfall å kalle det rush, selvom det var et stykke uti)
Dessuten hadde de fler units i basene, men de hadde han visst "satt til å komme, de bare kom ikke" :doh: , så satt han lenge og klaga på at wc3 units ikke gjorde som de ble bledt om og vi måtte spille noe annet fordi wc3 var så teit, men han var like ille i cs da <_< .
 
Opprinnelig skrevet av dkdaffy+24.10.2004, 22.52-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@24.10.2004, 14.11
Jeg kan bekrefte at Cathrine er liker jenter ihvertfall ;) Hun er/var nemlig sammens med en av de kvinnelige danserene/skuespillerene på Wallmans Salonger i Oslo...
123166​
Med andre ord...hun er lesbisk og oppdatt?
123504​
[/b]
Damn!

btw, når går reprisen?
Fikk ikke se på laurdag. Var opptatt med å nyte Liverpools seier. :D
 
Vel, jeg var fjortiss da jeg ble med i Clan Banan, men jeg hadde da spilt en del med "lederen" (espresso).

Ser ikke på meg selv som verken dårlig vinner eller taper, slev om det er fint å vinne en gang i blant. Jeg liker veldig godt å slå av en prat med dem jeg spiller med.