Spillmagasinet

Det er en ære å få kunne rette på deg. Men det heter faktisk ChEIf.
 
Jeg ble en smule skuffet når jeg skulle sjekke kamuflasjen «Naked» - den barske mannen blir ikke naken - bare toppløs ... :(
 

oma

Village Drunk
ble aldrig bedre enn leopard på eneren, jeg var jo så god syns jeg, hold ut torturen og greier... jeg sjønner ikke .....
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, han heter jo Jack, og kode navnet hans er Naked Snake, men han bruker som regel bare Snake :p Dette burde da Frode vite hehe.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kan godt oppsummere jeg, for svarte faens kuknegersatan.

Frode anmeldte GT4, VG-Rune viste trynet sitt og Cathrine dasket Frode i slalombakken(Frode så ut som en gjøk). Frode konsulterte også et par fysiologer ang. skader man får av å spille for mye, og Cathrine var innom et mobilspillselskap som het Zapdance.

Håper det hjalp, ballehelvetes djevelyngel.
 
Opprinnelig skrevet av Revan@13.03.2005, 00.38
Faen i fittehelvete, gikk glipp av det idag. Kommer det repriser?

Noen som kan oppsummere?
189161​
Kommer reprise i morgen (eller, idag) klokka 11.50.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@13.03.2005, 19.49
FAEN! Der gikk jeg glipp av den og.

Noen som kan oppsummere?
189452​
Jeg gjorde jo det på forrige side, din løk. :mad:
 
FAEN! Der gikk jeg og glipp av den faen faen!



faen <_<
 

SHDR

Gullmedlem
Mongis: Har du spilt GT4 enda? Jeg fatter ikke hvorfor folk tenker at "jamen, det spillet MÅ jo få terningkast 6" uten å ha spilt et spill, og uten å ta hensyn til at deres smak ikke nødvendigvis korresponderer med vedkommende som anmelder. Forøvrig er det veldig hyklersk av meg å prate om smak, da jeg er Mr. Smakspoliti, men jeg mener det er så lite spill, og faktisk så lite simulator, i Gran Turismo 4 at det faller mellom mer enn bare to stoler. Grafikken er fin den, ja, men fartsfølelsen er jo ikke tilstede i det hele tatt, og hva gjør fysikkmotoren når to biler treffer hverandre? Jo, den går rett i arbitrary mode og behandler kollisjonen som om det var to sandsekker som traff hverandre. Blæh. Gran Turismo har ingenting å gjøre med å kjøre bil.
 
Opprinnelig skrevet av blizzy@14.03.2005, 11.55
Jeg husker ikke helt, Mongis kan du hjelpe meg? var det Rune som anmeldte GT4?
189708​
Rune var der og anmeldte ja, men det virket som terningkastet var noe de begge var enige i.

Shadar: jeg er helt i enig i det du sier. "The real driving simulator" er bare pene ord. Men det er bare det at spillet har fått så mye ros og hype, at det virker som alle gir det bortimot toppkarakter, så jeg ble bare litt "overrasket" over at spillmagasinet, som ofter er rause med 6'ere, ga det 5.