Spillmagasinet

Kilik

Lokal moderator
#82
Vil bare minne om at i kveld er det premiere. Slå på TV2 halv åtte...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#84
tror litt av "problemet" til dette programmet er at det fleste hardcore gamerene som kommer til å se på forventer en fyldig omtale bahamut lagoon og mye retro for å si det sånn... Men det blir nok The sims og fifa og den typen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#85
Fifa klarer jeg meg uten, men Sims 2 er jo faktisk grusomt morsomt. :)
 
#87
Da har du gått glipp av en halvtimes moro ;)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#88
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@18.09.2004, 16.29
Da har du gått glipp av en halvtimes moro ;)
104290​
Har du prøvd Sims 2? Jeg spilte det i 7 timer igår. Og jeg var ikke spesielt begeistret for Sims. Poo on you! :flau:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#90
Ja! Også kalt "Woohoo". :p
 
#91
Opprinnelig skrevet av Novastrum+18.09.2004, 18.33-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@18.09.2004, 16.29
Da har du gått glipp av en halvtimes moro ;)
104290​
Har du prøvd Sims 2? Jeg spilte det i 7 timer igår. Og jeg var ikke spesielt begeistret for Sims. Poo on you! :flau:
104295​
[/b]
Ronin sa ikke noe om at det var toer'n han mente, gjorde han veeel? :kul:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#93
Skal du ha snusk så bør du gi Singles: Flirt Up Your Life et kvarter av tiden din.
 
C

Crizpy

Gjest
#94
For å siter meg selv: Det bærer et større preg av kvalitet enn NERD, men det var mye ubrukelig fyllstoff.

Ho dama hadde tydeligvis ikke peiling, og han andre duden var også bare til pynt.
Den eneste som hadde peiling, var Frode.
 
#95
Syns programmet var bra, men den Sputnik-greia var kjedelig. For kort retro-seksjon. Hvis man kan kalle det det. :p

Men ellers var det bra.
 
#98
Synes programmet var dritbra. Det har kvalitet og folk som har peiling. Også har de ett kvinnfolk som bærer preg av kvalitet også :flau: . Synes alt i programmet var helt ok eller bedre, dette fordi at hensikten var å få gamere til å trives og ikke minst la de voksne få litt større innsikt i denne verdenen. Dere som gikk glipp av dette bør seriøst se det neste gang. Jeg likte det.
 
En del bedre enn forventet. Starta litt ubrukelig med at Strezzlezzki skulle vise hvor stor kjendis han er, men tok seg fort opp. Ikke akkurat dype anmeldelser eller innslag, men det forventet vel ingen, heller? En fantasillion ganger bedre enn Nerd, i hvert fall :)