Spillmagasinet

#41
Opprinnelig skrevet av Mandark+19.08.2004, 23.06-->
Opprinnelig skrevet av SilentBob+19.08.2004, 19.10-->QUOTE(SilentBob @ 19.08.2004, 19.10)
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@19.08.2004, 17.54
Han var forresten også redaktør for et spillblad som fulgte med i Topp (eneste grunnen til at jeg kjøpte Topp var selvsagt dette bladet)
90055​
jadda.... :rulleøyne:
90070​
[/b]
Pwned, I daresay. Tror nok han kjøpte det bladet for å lese Klara Klok-spaltene. :D
90289​
[/b]


Nei, de leser jeg på internett http://www.klara-klok.no/seksualitet/default.tpl ;)

<!--QuoteBegin-O' store høvding

Aldri sett spilldekninga på Sone 2, men de hadde vel aldri det helt store ryktet.[/quote]

Spilldekningen på Sone 2 var rimelig elendig, ja, men det er nok TV 2 sin skyld, og ikke Frode Haugen's. Sone 2 satt av veldig lite tid til spill. Tror det var knappe fem minutter hver onsdag. Men jeg synes Frode klarte å gi overraskende bra omtaler på den korte tiden. Tror han ble satt til å omtale to-tre spill hver gang.
 
#43
Hvis programmet har noen forhåpning om å skaffe seg seere, så må programmet selvfølgelig være mainstream. De må jo ha materiale som interesserer den utvilsomt største målgruppen; unger fra 12 - 16 år.
Og angående neandertalervennlig; de forklare konsepter og uttrykk relatert til data og spill. Flertallet er neppe like opplyst som dere.
Hvis dere synes Nerd var dårlig, så ikke forvent noe bedre. Det er alltid noe som blir flaut å se på, siden kunnskapsnivået deres ligger langt over flertallet som faktisk er målgruppen for slike programmer.

Nerd prøvde allefall å introdusere håpløse csgamere til demoscenen. Det skal de ha cred for.
 
#44
Ser for meg at dette programmet kommer til å inneholde mye feel og flow, i tillegg til groove :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Opprinnelig skrevet av Madsy@20.08.2004, 02.25
Nerd prøvde allefall å introdusere håpløse csgamere til demoscenen. Det skal de ha cred for.
Amen, brother.
 

Endre

Ødela forumet
#46
Opprinnelig skrevet av Thomas Strzelecki@ Spillsonen
Programleder
– Jeg heter Thomas Strzelecki. Jeg har holdt på med spill siden 70-tallet, med Bong som den store favoritten. Deretter fulgt de glade Nintendo 64-dagene på 80-tallet. På slutten av 80-tallet gikk jeg over til Sega og Sega Megadrive. Deretter fikk PC litt oppmerksomhet, og nå spiller jeg alt som finnes. Jeg er en skikkelig allrounder, med bil- og plattformspill, partyspill og sosial gaming på øverste hylle.
Er dette en spøk, eller? :blunk:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#48
Ja, jeg husker selv hvor kjipt det var når grafikken på NES viste seg å være ganske langt ifra Nintendo 64. Jeg sluttet rett og slett å spille til SNES kom med en nogenlunde decent grafikk. Skjønner ikke hva Nintendo tenkte på. Gå bakover i teknologien liksom. Hallo?!?! Dong er forresten herlig.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Eulogy@20.08.2004, 05.09
Ser for meg at dette programmet kommer til å inneholde mye feel og flow, i tillegg til groove :p
90322​


he he, Stresslessski
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Ja det uroer også meg litt at han sleipe svinepelsen skal være med i det programmet. Folka i nerd var i det minst hyggelige å sympatiske og når vi ser sitatet til ILiuz så skjønner vi at de også hadde bedre peil på spill.

Jeg frykter at dette kommer til å bli en fryktelig "hipp" og "kul" affære feks. som vil bruke et helt program til å dekke lanseringa av det neste DOA strandvolleyball spillet.
 
#51
Må nesten tenke på han Frode fyren.
Han virker ikke som no publiss hore i det heletatt,
ville han blitt med i en rekke TV sendinger som tar for seg
Mainstream spill, og det only?
 
#52
Kanskje det hadde vært en ide å prøve å få noen av medlemmene på SG til å være gjester i programmet. Det hadde vært kult. :D
 
#53
Minst ett av medlemmene i SG er jo allerede programleder, så det er absolutt ikke dumt å håpe ;)
 
#54
Hvilket medlem er det om jeg tørr spørre?

Det virker som at folk er negative mot dette her, jeg skjønner dere ikke i det hele tatt..

Hva er best, ingen spillrelaterte programmer eller et spillrelatert program.

Grow up folkens, syntes det er en utrolig barnslig holdning..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#56
Opprinnelig skrevet av The Creature@20.08.2004, 21.10
Hvilket medlem er det om jeg tørr spørre?

Det virker som at folk er negative mot dette her, jeg skjønner dere ikke i det hele tatt..

Hva er best, ingen spillrelaterte programmer eller et spillrelatert program.

Grow up folkens, syntes det er en utrolig barnslig holdning..
90644​
Nerd var vel ikke akkurat bedre enn ingenting, ettersom det hadde en tendens til å stille gamere i et dårlig lys. Menmen, vi er jo et kresent publikum. :svette:
 
#57
Opprinnelig skrevet av Crizpy@20.08.2004, 20.14
Cyberpro?

Edit: nei seff.. glem det2k.
Det er han Frode Haugen
90646​
Er han Frode Haugen medlem på sg?
 
#59
#60
Bong! :ler:

Hvis det kommer til å være chat der, vedder jeg på at det blir snakket om CS der. Hele tiden.

Men, jeg skal vel se det. Hvis det blir bra.