Spillmagasinet

Vel, dette var bedre enn Nerd, så jeg likte det :) Og Frode Haugen er en god programleder der.
 
Ja det var greit programm det.
Håper det blir litt flere anmeledelser om spill..
hu dama som var med sa at hu ikke hadde greie på spill så hvofor skal hun gji terningskast da..
 
Synes egentlig det var ganske døll... Et program som begynner hele serien med å koble Sputnik til Spill sier litt. For lite "fagopplysninger", synes f.eks. at han dere som var "eksperten" kunne begrunnet hvorfor han ga spillene de og de karakterene. Håper det tar seg opp etter hvert.
 
Opprinnelig skrevet av God_of_rock'N'roll@18.09.2004, 22.53
Synes egentlig det var ganske døll... Et program som begynner hele serien med å koble Sputnik til Spill sier litt. For lite "fagopplysninger", synes f.eks. at han dere som var "eksperten" kunne begrunnet hvorfor han ga spillene de og de karakterene. Håper det tar seg opp etter hvert.
104486​
:totomleropp:
 
Opprinnelig skrevet av Christopher*@18.09.2004, 23.52
Ja det var greit programm det.
Håper det blir litt flere anmeledelser om spill..
hu dama som var med sa at hu ikke hadde greie på spill så hvofor skal hun gji terningskast da..
104485​
Hun sa jo at hun ikke hadde så veldig mye erfaring med spill, men når hun ble med i programmet så fikk hun interessen for det. Hun suger uansett i DDR...
 
Ikke like lett er det for alle å forstå, at programmet også er for allmennheten og ikke bare "gamere". Jeg syntes de presenterte programmet bra til alle tv-seere, og ikke minst fikk en god start med litt allmenndannelse innen videospill. Til og med foreldrene mine som gidde programmet en sjanse, fant intervjuet med reklameguru Pål Tarjei Åsheim interessant. Han hadde noen fremdragende poeng.
 
Æsj. Jeg fikk ikke med meg programmet for jeg lå og sov. Sov fra ca. 18.30 til 04.37. Heldigvis er det reprise på natt til onsdagen kl. 01.25. Tror ikke at jeg får det meg da, heller. Gudskjelov for VCR'en (jeg glemte å be storebroren ta Spillmagasinet opp på videokassetten i går for meg).
 
Opprinnelig skrevet av Christopher*@18.09.2004, 22.52
hu dama som var med sa at hu ikke hadde greie på spill så hvofor skal hun gji terningskast da..
104485​
Våkn opp. Man behøver ikke være hardcore for å kunne si om man synes et spill er morsomt eller ikke. Det er jo det det handler om: Morsomt, ikke morsomt. Og en terning vet alle hvordan fungerer.
 
Opprinnelig skrevet av eXploSer@18.09.2004, 19.11
Synes programmet var dritbra. Det har kvalitet og folk som har peiling. Også har de ett kvinnfolk som bærer preg av kvalitet også  :flau: . Synes alt i programmet var helt ok eller bedre, dette fordi at hensikten var å få gamere til å trives og ikke minst la de voksne få litt større innsikt i denne verdenen. Dere som gikk glipp av dette bør seriøst se det neste gang. Jeg likte det.
104379​

Jeg tro man kan se det på web-tv, hvis man har en konto der :)

Igjen sier jeg at dette var et bra program som dekket alle områder. Likte spesielt de rådene Frode ga.
 
Opprinnelig skrevet av Spillmagasinet@19.09.2004, 05.14
Rawk. Jeg er UTROLIG glad for at de aller fleste her inne har skjønt hvem vi lager tv for. TAKK!

Frode
Deilig å kunne snakke om spill på tv uten en hyperaktiv Farmen-vinner/programleder hengende rundt seg, tenker jeg? Ikke ett vondt ord om Gaute, altså, men det så ut som om du trivdes mye bedre uten han, og det gjorde jeg og :D
 
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen+19.09.2004, 11.26-->
<!--QuoteBegin-Spillmagasinet
@19.09.2004, 05.14
Rawk. Jeg er UTROLIG glad for at de aller fleste her inne har skjønt hvem vi lager tv for. TAKK!

Frode
Deilig å kunne snakke om spill på tv uten en hyperaktiv Farmen-vinner/programleder hengende rundt seg, tenker jeg? Ikke ett vondt ord om Gaute, altså, men det så ut som om du trivdes mye bedre uten han, og det gjorde jeg og :D
104647​
[/b]
Du legger vel egentlig ikke merke til Gaute, du er mer opptatt av den tilsynelatende levende organismen han har på hodet (les: frisyren).
Når det gjelder programmet, skal det sies at forventningene mine ble innfridd. Noe av det største problemet til Nerd (og det var mange :ler: ) var at du aldri slappet av. Atmosfæren til Spillmagasinet synes jeg var avslappende, og ikke så kaotisk som hos Nerd, i tilegg så var det fine reportasjer. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Spillmagasinet@19.09.2004, 04.14
Rawk. Jeg er UTROLIG glad for at de aller fleste her inne har skjønt hvem vi lager tv for. TAKK!

Frode
104580​
Bra jobbet Frode! Dere klarte å gjøre programmet folkelig og alikevel informativt. Særlig innslaget der du fortalte om spillbransjens status i Norge var gledelig (selv om jeg stusser litt over omsetningstallet du oppga siden Økonomisk Rapport oppgir 1,5 mrd) og det faktum at dere inkluderer alle maskinene (og ikke bare PS2 og Xbox) er også gledelig. Sistnevnte poeng gir kred!

Jeg skal prøve å få med meg neste program og hvis det holder samme standard skal jeg anbefalle andre å se det også! :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg vet ikke om jeg har sagt min mening her enda, men det later til at det ikke er tilfellet...

Uansett, synes det var morsomt jeg. Å ha med Sputnik for å teste et trailerspill var faktisk en liten genistrek, siden det lettet litt på stemningen og ga inntrykk av at de satset på litt humor sammen med det mer konkrete innholdet. Ellers var programmet greit, synes jeg. Kommer til å følge med på det. :tommelopp:
 
Jeg ble veldig positivt overrasket. Hadde forventet meg noe helsprengt, men det gikk jo ann å se på...

Programmet burde dog utvides litt, litt mer tyngde på hardcore folket gjennom mer detaljerte previews, anmeldelser og nyheter.

Keep up the good work :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av impywimpy@20.09.2004, 12.58
Programmet burde dog utvides litt, litt mer tyngde på hardcore folket gjennom mer detaljerte previews, anmeldelser og nyheter.

Keep up the good work :tommelopp:
105179​
Hehehe.. f.eks Spillmagasinet 19.30 på lørdager og Spillmagasinet [Hardcore] på hverdager rundt femtiden på Tv2 extra? :p

Lengden på programmet må jeg jo inrømme at var noe av det eneste (om ikke det eneste) som var tragisk, men kanskje det var fordi jeg synes det var gøy å se på at tiden gikk så fort!? Jeg synes en episode av Hotel Cæsar tar mye lenger tid enn det der..