Spillmagasinet

Kjedelig at dere ikke fikk fra Frode. Jeg hadde trodd at dere ville fått svært mange seere hvis dere hadde kommet med et innslag fra Tokyo. Det ville i tilegg økt programmets kred da folk ser at dere er såpass seriøse at dere drar til andre enden av kloden for å lage reportasjer.
 
Vi er seriøse - det går bare på budsjetter. Vi hadde dekket alt som skjer rundt omkring i verden hvis vi hadde hatt penger til det.

Frode
 
Det eg synest programmet manglar mest er av den viktigaste funksjonen den egentlig har, å fortelle og vise hvilken nye spill som er verdt å sjekke ut, og kva ein bør unngå. For å invistere i nye spill er ganske så uhyggelig dyrt, og det finnest mange "katter i sekker" der ute, og eg er heilt sikker på at viss dette blir konsentrert om, vil foreldre sjå på dette som eit viktig redskap. For det er heilt sikkert ofte det kjem inn nye spill der barna seier "eg vil ha det spillet", og då ville det vert fint om foreldra visste nesten heilt sikkert at der ville komme en omtale i neste Spillmagasinet, for å sjekke om det er verdt pengene. Då er videoar også spesielt viktig, for det er noko ein ikkje finner så lett på nettet, eller kan sjå bak på pakningen til spillet: Korleis fungerar spillet i praksis.

Eg ønsker også å påpeike at strukturen i Spillmagasinet virkar ganske rotete sånn som det er no, og det ville vere bedre dersom alle innslaga vart litt meir tydelige og gitt ein viss mengde tid kvar veke. Det handler om å vite kva du får, og vite at du kan sjå fram til det, slik som du stort sett veit kva du får når du slår på nyhetene eller barne-tv. Slik at man ikkje berre går og håper på at man får eit lite innslag av det man ønsker å sjå, og mest truleg ikkje får det. Sånn forrige gang, for eksempel, hadde eg virkelig håpt på at dei skulle ta for seg Star Wars Battlefront, siden det ble gitt ut før i veka, men det ble ikke nemnt med ett ord. Så det er litt synd når det er sånn. Nyheter på markedet burde alltid bli nemnt.

Eg må seie at Game Over på [.tv] var definisjonen på eit perfekt spillprogram. Oversikt over kva som kjem i programmet --> Nyheter --> Previewar --> og så ett par seriøse reviewar til slutt, der dei virkelig roste det som var bra, og var skikkelig fæle mot det som ikkje var så bra. Der var også små innslag inn i mellom, med programledaren, som berre var morsomme og ikkje var spillrelaterte. Og det var veldig underhaldande å sjå på, til og med for dei som ikkje var interessert i spill. Det var også bra at reviewane vart gjort av fleire spill-ekspertar, slik at du fekk fleire synstpunkt på ting. Då det er alltid ting som nokon synest er dårlig, som andre kanskje synest er bra. og omvendt osv.
 
Opprinnelig skrevet av Bstard@30.09.2004, 00.10
Vi er seriøse - det går bare på budsjetter. Vi hadde dekket alt som skjer rundt omkring i verden hvis vi hadde hatt penger til det.

Frode
110301​
Dere har jo ikke holdt på så lenge ennå, så, jaja...

blir det noe DDR-innslag fra OsloLAN og eller?
 
C

Crizpy

Gjest
Enten har Frode regga en ny bruker, eller så er det en eller annen som lurer dritten av dere. Jeg får for sistnevnte :D
 
I am Frode og Spillmagasinet. eh.....det hørtes litt rart ut, men uansett:

Dobbeltnick fordi jeg poster mest som privatperson (Bstard, Aziraphale), men av og til som jobbperson (Spillmagasinet).

Frode

Forza Brann!

Anonymitet på nett er for feiginger :D
 
Jeg synes Cathrine var genial når hun ville gi Pokemon spilla 1 på terningkast. Det er jo absolutt det samme som jeg ville gjort, siden jeg også synes hele konseptet med Pokemon er bånnteit. Men så reddet vel Frode de som liker Pokemon da..
 
Det er en grunn til at Cathrine er der, hun har ingen erfaring med spill fra tidligere og eneste grunnen til at hun er der er for at folk som ikke har erfaringen med spill selv kan relatere seg med det hun sier. Jeg syntes RPG-spill virket dødskjedelig når jeg først begynte å spille (de var ikke så populære da heller), men nå er det en av mine favorittsjangere. Slik tror jeg det er for mange.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er jo jævla smart i grunn. Neste sesong av Autofil burde de introdusere ei 78 år gammal kjerring som har bodd på vidda hele sitt liv og aldri sett en bil. Vil gi en fin fin kontrast til han vanlige programlederen.
 
Er overrasket over hvor bra dette egentlig ble, ja, hadde ikke regna med det.
Uansett, grattis frode, trekker tilbake all skiten jeg slang om deg for en stund tilbake siden!
Keep up the good work!

Dere legger jo ikke noe budsjett i å dra rundt på diverse "små" arrangement rundt i norge, som f.eks nm i halo, TG, osloLAN, og diverse andre ting som f.eks sg folk arrangerer(f.eks tekken compoen), ikke det at det blir det helt store, men da har dere noe å fylle ut noen minutter med av et program hvis det skulle bli vanskelig å finne på noe annet :) .

Edit.
Hava med en liten "anmeldelse" av spillegal, dere kan jo kanskje nevne det siden det er et av norges største spill forumer.
 
Stakkars dere nerder som får det skjeve øye av Cathrine og TV2 under OsloLAN, sier bare jeg.

Så det for første gang i dag; likte det sånn halveis.

Mye teit, men litt artig også. Karakter: Litt-homo.