Spillmagasinet

#21
Thomas Stresslesski er basj teit å har sikkert ikke peiling på spill, Cathrine er også en av de verste programlederene jeg vet om,frode går vel kansje?

Uansett så blir det nok teit å kjedelig!!
 
#22
når går første program på lufta? den linken er homofil å maser bare om page not found...

Thomas stressleski er så slitsom, å jeg kommer sikkert til å rive meg i håret hver gang han anmelder et spill, akkurat som når hu lesbiske kanal 24 dama anmelder filmer, AARRRGGHHH!!!. men han andre duden er en habil spillguru, mens katrine kan bare stå der å se deilig ut for å øke andelen ikke spillintereserte gutter som ser på programmet...
 
#23
Dette kan enten bli litt bra, passe lamt, eller like kjedelig som en 50 liters gryte med tofu. Thomas Stresslesski? er overhodet ikke noe å samle på, Cathrine har hatt sine 15 minnutter, la noen andre for overta. Frode går. Synes Rune skulle komme til unnsetning.


RUNE!!!
 
#24
Jeg forstår ikke helt hvorfor alle er så negative. Jeg synes dette virker bra. Jeg liker hvertfall alle programlederne.

Frode Haugen vet vi jo at kan spill fra hans opptredener i Sone 2. Jeg er kanskje ikke alltid enig i det han sier, men jeg synes han virker som en flink anmelder.

Thomas Strzelecki har vi kanskje ikke sett så mye til innenfor spilmedia, men jeg tror nok at han kan mer om spill enn det mange forventer. Han var forresten også redaktør for et spillblad som fulgte med i Topp (eneste grunnen til at jeg kjøpte Topp var selvsagt dette bladet). Jeg synes ikke at han gjorde noen dårlig jobb med det.

Cathrine kan sikkert ikke så mye om spill, men det er jo også grunnen til at hun er med. Det står jo helt klart at Spillmagasinet ikke vil være et program kun for hardcore gamere. Hun er der for å spørre de to andre spill-nerdene om ting og tang som folk med liten eller moderat kunskap til spill ikke vil forstå.

Jeg stiller meg positivt til dette programet foreløpig.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@19.08.2004, 17.54
Jeg forstår ikke helt hvorfor alle er så negative. Jeg synes dette virker bra. Jeg liker hvertfall alle programlederne.
Thomas Strzelecki har vi kanskje ikke sett så mye til innenfor spilmedia, men jeg tror nok at han kan mer om spill enn det mange forventer. Han var forresten også redaktør for et spillblad som fulgte med i Topp (eneste grunnen til at jeg kjøpte Topp var selvsagt dette bladet). Jeg synes ikke at han gjorde noen dårlig jobb med det.
90055​
Kontroll.
Aldri likt det bladet.
 
#27
Jeg stiller meg positiv til det. I og med at jeg vet 100% sikkert at det blir bedre enn Nerd for min del, har jeg ingenting å tape ved å ta en kikk på det.

Jeg har ikke noe imot programlederne heller. Thomas er helt ok, jeg bryr meg lite om hvor PR-kåt han er, jeg synes han er flink til å snakke om det han kan. Om det er spill vet jeg ikke, men det må da være en grunn til at han er med i programmet, og har vært involvert i spillrelaterte saker før.
Cathrine er helt grei, ikke veldig bra, ikke veldig dårlig. Jeg håper derimot at det ikke blir totalt idiotiske spørsmål.
Frode er bra. Han kan sine saker, og snakker bra for seg.

I og med at jeg hatet Nerd (likte initiativet til et spillprogram, men det ble rett og slett for dårlig til å kunne nytes), er jeg helt sikker på at jeg vil like Spillmagasinet bedre.
 
#28
Det blir spennende om NRK ser konkuransen ved dette konseptet og slenger ut sitt eget program akkurat for spill. Konkuranse er bra.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Alucard@19.08.2004, 18.06
Det blir spennende om NRK ser konkuransen ved dette konseptet og slenger ut sitt eget program akkurat for spill. Konkuranse er bra.
90064​
NRK (2) Har jo hatt programmet NERD da..
 
#30
Døhh.. veit det. Men kanskje det blir mer..
 
#31
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@19.08.2004, 17.54
Han var forresten også redaktør for et spillblad som fulgte med i Topp (eneste grunnen til at jeg kjøpte Topp var selvsagt dette bladet)
90055​
jadda.... :rulleøyne:

jeg vet ikke helt. tror det blir mest anmeldelser av "populære" spill, men er vell greit det. trekker vell mest folk det. det kan hvertfall ikke bli dårligere enn NERD. det må jeg si var det verste noen sinne. jeg ble direkte flau når jeg så de sitte og liksom skulle representere spille-...kan vell si gale?
jeg syns noen her fra forumet burde ha et program. det er her de skikkelige norske gamerene holder til :D
noen som vet når programmet kommer på lufta? gleder meg litt...
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#32
Opprinnelig skrevet av Alucard@19.08.2004, 19.06
Det blir spennende om NRK ser konkuransen ved dette konseptet og slenger ut sitt eget program akkurat for spill. Konkuranse er bra.
90064​
La oss alle se for oss Ingolf Håkon Teigene som sitter å gynger på en gyngehest, mens han anmelder spill...På nynorsk! :D

Det ville sikkert blitt bedre en 'NERD' uansett. Eller ikke. ;)
 
#33
jeg er ikke sikker på hvor bra dette blir, men jeg synes det er fin at de vil statse på spill, er litt lei av sopeopra.

Hvis dette blir bra så er jo det posetift får alle som spiller!
 
#35
Jeg gir de en sjanse eller to :D
Strezzlezz hadde forresten "Spillmagasinet"-t-skjorte på seg i Absolutt Underholdning i dag.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Svært så mye hat det var mot NERD her da. Vel var ikke programmet noe bra, men det var rett og slett fordi NRK pressa altfor mye sendetid på dem. De hadde ikke ressurser til å fylle to timer, så det ble utrolig mye Xbox live spilling og demoer. Hadde de vært litt bedre organisert kunne sikkert programmet blitt mye bedre.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Lodin@19.08.2004, 22.04
Svært så mye hat det var mot NERD her da. Vel var ikke programmet noe bra, men det var rett og slett fordi NRK pressa altfor mye sendetid på dem. De hadde ikke ressurser til å fylle to timer, så det ble utrolig mye Xbox live spilling og demoer. Hadde de vært litt bedre organisert kunne sikkert programmet blitt mye bedre.
90252​
I min mening, var det vel de som styrte programmet som var helt blottet for talent. Var jo ikke en med peil eller interessante meninger. Anmelderne så ikke forskjell på de gode og dårlige spillene, det var for stor empasis på X-Box, og programledern er den mest tragiske programlederen i menneskets historie.
 
#38
siden jeg enda ikke har kommet i den 'gå på byen og drikke meg drita fordi det er qlt' alderen, eller rett og slett bare ikke finner det interessant, og at jeg liker TV2, kommer jeg til å se på det. Det er også noe jeg kommer til å se på når jeg er på helgebesøk hos min far, som er ca. annenhver uke..

Jeg tror det kommer til å bli bra, av en ganske simpel grunn. Frode har peil, Tomas har iallefall interessen, og Cathrine er deilig :forelsket:
 

SHDR

Gullmedlem
#39
Enkelte av oss når aldri "Desperat-byfyll-på-leting-etter-noen-å-fylle-opp-for-kvelden"-alderen heller. Med litt flaks gjør ikke du det heller ;)

Aldri sett spilldekninga på Sone 2, men de hadde vel aldri det helt store ryktet. Thomas Stresslesski er jeg fortsatt ikke glad i, mest fordi han virker mer opptatt av å vise hvor "med" han er i spillomtalene sine. De han skrev for Spirit var iallefall korte og uinformative, Kontroll var faktisk temmelig anstendig, iallefall det ene jeg har lest, selv om jeg ikke fatter hva helsider om R'n'B har i et spillblad å gjøre. Cathrine aner jeg ingenting om, og det kan vel kanskje være like greit.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#40
Opprinnelig skrevet av SilentBob+19.08.2004, 19.10-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@19.08.2004, 17.54
Han var forresten også redaktør for et spillblad som fulgte med i Topp (eneste grunnen til at jeg kjøpte Topp var selvsagt dette bladet)
90055​
jadda.... :rulleøyne:
90070​
[/b]
Pwned, I daresay. Tror nok han kjøpte det bladet for å lese Klara Klok-spaltene. :D