Spillmagasinet

Opprinnelig skrevet av Revan@25.01.2005, 19.00
Kunne jo fått inn noen fra SG. Hadde vært morro. Eller, jeg har en ypperlig idé. Kontakt TV2 og si at dere skal ha spilltreff. De kunne kommet og filmet, gjerne sponset oss med ett par spill.
168648​
Det hadde rett og slett vært genialt. :tommelopp:

Tror nok vi har mer peiling enn han musikk-fyren Strellettski.

Har noen sett Konsoll, det.. svenske spillprogrammet? Det er bare helt genialt!

*lol*

Opprinnelig skrevet av Vanguard@25.01.2005, 19.16
Faen, hvis Spillmagasinet kommer, får jeg ikke vist det stygge trynet mitt på TV eller prøvd meg på Cathrine. :(
168666​

Jeg er verken gammel, søt eller jente nok for Cathrine. :(

(paztarmegsikkert)

For øvrig, så setter jeg meget pris på at "kommediefaktoren" er blitt fjernet. I og med at Strzelecki er borte.
Jeg fikk ikke sett det så ofte, horribelt tidspunkt, men han var jo ganske ... teit?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@25.01.2005, 20.33

Har noen sett Konsoll, det.. svenske spillprogrammet? Det er bare helt genialt!

*lol*
168688​
Kontroll? Tja, det kan vel diskuteres hvor genialt det er...

GameTV, eller noe, som går på en Dansk kanal synes jeg er rimelig kurant. Men jeg vet ikke helt når det går ... men de har ganske bra anmeldelser og segments, synes jeg. Når jeg forstår den dansken, da ...

Slik skulle Spillmagasinet vært ... men med en "primetime" tv-tid, så må programmet være formatert for å passe alle, antar jeg.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Faen. I fail it. UANSETT... Blæ. Jeg har ikke noe mer å skrive.

Jo, forresten... Bstard, har du nummeret til Cathrine? Hvis svaret ditt er ja, PM? =D

Det gikk et program før på TV4 også, men det var ikke Kontroll. Mulig det het Gameplay, eller noe (eller er det et helt annet program igjen?). De hadde i alle fall et studio med skotskrutet inventar. Hvis jeg ikke husker feil kåret seerene deres Driv3r til årets beste spill...
:>

Takk for svar folkens. Skal sjekke ut Kontroll neste gang det går :tommelopp:
Må ha noe å se på til SpillMagasinet starter igjen ;)

Opprinnelig skrevet av Sancti@25.01.2005, 20.13
Det gikk et program før på TV4 også, men det var ikke Kontroll. Mulig det het  Gameplay, eller noe (eller er det et helt annet program igjen?). De hadde i alle fall et studio med skotskrutet inventar. Hvis jeg ikke husker feil kåret seerene deres Driv3r til årets beste spill...
:>
168729​
Det sier bare sitt om svenskene.... :ler:

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Agahnim+25.01.2005, 19.42-->
<!--QuoteBegin-Revan
@25.01.2005, 19.33
168688​
Tror nok han hadde eid deg i hvilken som helst spilldiskusjon.
168703​
[/b]
"Gamecube er kul å sånn fårdi man kan ta den med på hytta å sånn! Det er ikke sånn med eksbåksen lissom fordi den er så stor. Også er den mye mer avansert å sånt, åg mye mer voksen!!"

D

Deleted member 365

Gjest
Opprinnelig skrevet av Baronen+25.01.2005, 21.39-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@25.01.2005, 19.42
<!--QuoteBegin-Revan
@25.01.2005, 19.33
168688​

Tror nok han hadde eid deg i hvilken som helst spilldiskusjon.
168703​
"Gamecube er kul å sånn fårdi man kan ta den med på hytta å sånn! Det er ikke sånn med eksbåksen lissom fordi den er så stor. Også er den mye mer avansert å sånt, åg mye mer voksen!!"
168752​
[/b]
Vel... X-boxen er ganske fleksibel den også. Den kan jo brukes til alt!

X-BOX' mange muligheter

Thomas Strzelecki har faktisk mye mer peiling på spill enn hva folk flest tror. Man må ikke glemme at han har jobbet med spill i mange år. Men jeg forstår, han framstod ikke akkurat som en spillekspert i første sesongen av SpillMagasinet.

Det er ingenting som er bedre enn konstruktiv feedback. Jeg er veldig glad i det og dere er glad i å gi det. Til dere som er langt mer skeptiske så kommer jeg herved med en utfordring, og de som klarer å komme med fornuftige svar vil definitivt bli lyttet til. Dette er ikke lett, men kanskje noen her har sett noe vi ikke har sett. Fyr løs!

Kriteriene er:

1) Lage et spillprogram som kan gå i primetime sendetid på TV2 og treffe bredt i alle aldersgrupper.

2) Tilfredstille punkt 1., og samtidig lage et tv-program som er interessant for hardcore-gamere.

Jeg sier absolutt ikke at vi har gitt opp å finne balansegangen, men det er jaggu ikke lett. Alle innspill mottas med takk.

Er svaret godt nok så kan du ta over jobben min neste sesong:)

Frode