Spillmagasinet

Opprinnelig skrevet av Bstard@27.01.2005, 01.53
2) Tilfredstille punkt 1., og samtidig lage et tv-program som er interessant for hardcore-gamere.
Enkelt: Ha reportasjer (features) som tar for seg konsoller fra før i tiden og ha retroanmeldelser. Det vil gi lærdom til de uvitende(treffer bredt), samt skape debatt og blest blant hardcore-gamere. Tror dessuten en del som hadde spill som hobby før, men har funnet på noe annet lurt(?), vil sette pris på dette.
Og en ting til: For å heve respekten for programmet syns jeg dere bør begynne å bli strengere med karakterene. Selvom jeg ikke er tilhenger av terningkast bør terningkast 5 være et særdeles bra spill. Syns den nedre skalaen (1-3) blir altfor lite brukt. Driv3r, Fifa etc. er i dette segmentet. På denne måten vil dere distansere dere fra VG og Dagbladet hvor terningkast 5 ikke lenger er et kvalitetsstempel, men et must for at et spill skal bli aksepter som kunst og ikke en halv million unødvendige kodelinjer.
 

SHDR

Gullmedlem
Da blar man frem DV-kameraet og håper at Premiere-skillzene holder. Kanskje det blir TV-mann av meg? :p Neida, jeg skjønner utmerket godt hvor du vil med dette: å tilfredsstille alle er umulig. Det går ikke.

Kan du røpe noe om seertall? Vet du noe om hvilken demografi vi snakker om her? Hvilken målgruppe er det dere treffer, og hvilken er det egentlig dere sikter på?
 
Regner med at de har gjort forandringer, og forhåpentligvis forbedringer.
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+05.03.2005, 18.24-->
Regner med at de har gjort forandringer, og forhåpentligvis forbedringer.
185491​
[/b]
Der traff du spikeren på hodet. Det gjenstår å se hva de har forbedret.

Link

<!--QuoteBegin-Tv2

Denne våren kommer det til å skje enormt mye, og vi skal være tilstede der det skjer. To nye håndholdte konsoller skal lanseres samtidig som det kommer store mengder kule spill. Vi vil også utvide vårt fokus og se nærmere på mobilspill som er i stor vekst her til lands, sier Lilleaas.
Mobilspill? :tommelned:
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+05.03.2005, 18.40-->
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@05.03.2005, 18.24
Regner med at de har gjort forandringer, og forhåpentligvis forbedringer.
185491​
Der traff du spikeren på hodet. Det gjenstår å se hva de har forbedret.

Link

<!--QuoteBegin-Tv2
Denne våren kommer det til å skje enormt mye, og vi skal være tilstede der det skjer. To nye håndholdte konsoller skal lanseres samtidig som det kommer store mengder kule spill. Vi vil også utvide vårt fokus og se nærmere på mobilspill som er i stor vekst her til lands, sier Lilleaas.
Mobilspill? :tommelned:
185501​
[/b]
Haha! :ler:

Gleder meg uansett til comebacket i kveld. :)
Hvet noen om han der skallete fyren er med her og?
Lurer....
 
Thomas Strzelecki er ikke med i denne omgang nei... Nå er det kun Frode Haugen og Cathrine Riis Lilleaas som gjelder.

Edit: har nå sett første episode, og ble positivt overrasket. Likte godt WoW-anmeldelsen, CS reportasjen, Conker og Battlefield 2 videoene. :tommelopp:
 
Fikk ikke sett fra begynnelsen. :(
Kan noen av dere si hvilket spill som ble ameldt, og hvilket terninkast(?) de fikk?
Håper dere gidder å svare meg.... :)

Ble forresten også litt positivt overrasket hvordan de har stilt opp og slikt. :)
 
WoW fikk en sekser ihvertfall..
 
Nei, det hadde vært litt vanskeligt å annmelde det spillet med tanke på at det ikke har kommet ut enda...
 
Å gi Oddworld: Strangers Wrath terningkast 6 var viser bare at folka ikke har så altfor stor peiling eller evnen til å vurdere et spill. Spillet er bra. Men ikke så bra.
 
Vel, hvis Frode Haugen ser en kjeks han liker fargen på, så gir han den terningkast 6. Så det er vel bare karakter-vurderingen hans som er litt på bærtur, ellers funker det jo fint som et ja/nei system. (5/6=ja, 4/3/2/1=nei).