Spillmusikk!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jesus Kristus. Har spilt noen Wadjet Eye-spill før, de har hatt jævla bra historie iallfall. Da spørs det nok om ikke det der må bli kjøp gett, for fy satan så bra musikk.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jepp. Selve spillene er ikke sånn fantastisk gjennomfør, men alt det andre i spillene er generell megakvalitet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som husker Drift Stage, eller?


Vel, spillet er ikke ute ennå ut over en liten spillbar teaser, men musikken er jaggu ute på Spotify. Er den no' bra'a?


Nei, den er så klart dritdårlig og ingen liker den, iallfall ikke jeg og iallfall ikke sånne som f.eks. @Agradula eller andre som liker åttitalls-synth med tøff gitar eller Miami Vice eller sånne ting.

Her er det bare å holde seg langt unna!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan avsløre såpass som at Furi er et spill som kommer til å ligge på topplista mi for 2016. Har det et fett soundtrack, med blant andre Carpenter Brut, Scattle og faens Danger på?


Ja.
 

Lodin

Der Waaaah
Yellow Fever er fortsatt den beste falske låta mekka til et spill og Rockstar kan ta seg ei bolle. Når den dukka opp på radioen de første gangene trudde jeg det var en legit låt og digga den. Istedet dukker dama som synger opp etterhvert og man må håndtere hu i en serie hysteriske oppdrag. Hu spilles forøvrig av Lucy Liu.
Får og bonus fordi de kantonesiske delene av teksten er stappa med banning.

Lucy Liu er også flinkere til å synge enn Will Yun Lee som er Wei Chen. På et tidspunkt i produksjonen av SD dukka karaoke opp. Kisen kan faen ikke synge og det gjør ting enda bedre. =D
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
La meg bare slå et slag for Yoko Shimomura sin overdrevent episke bidrag til FFXV. Et spill med masse dramatiske hendelser har også et ekstremt dramatisk soundtrack.

FFXV har en drøss med battle themes; forskjellige for hvert av de tre områdene av kartet, hunt quests, ekstra sterke fiender, bosser, spesifikke bosser, kamper hvor du slåss mot The Empire … Her er min favoritt av standardtemaene:


Stakkars kor! De har og en hyllest til Skyrim inni der.


Og her er en kombinasjon av Shimomuras beste Parasite Eve-låter pluss et orkester. Herreguuuuud

 

Terje

mostly harmless
Münchner Rundfunkorchester har spillkonsert i kveld, og den strømmes live herfra. Starter 19:30.

Spillelisten:
Jonne Valtonen - Fanfare for the Common 8-bit Hero
Chris Huelsbeck - Turrican II: Concerto for Laser and Enemies
Nobuo Uematsu - Blue Dragon: Waterside
Ari Pulkkinen - Angry Birds Medley
Nobuo Uematsu - Final Fantasy VI Symphonic Poem
Jonne Valtonen - Albion Online Medley
Ari Pulkkinen - Super Stardust Medley
Martin Schiøler - Clash of Clans
Chris Huelsbeck - Great Giana Sisters Suite
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dragon's Trap-remaken da, den har jo, relativt bra, musikk, da. Må det nesten være lov å si.

 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nyeste til Housemarque da? Bra musikk.


Menymusikken til Arms, da? Bra musikk.