Spilltreff? Hah!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Kommer sikkert, er det mulig å holde en SSBM konkuranse?
 
#22
Har aldri vært nok interesse blant deltakerne på treffet på SSBM compo, forhåpentligvis får vi til noe denne gangen.

Halo 2 compo SKAL det være
 

Terje

mostly harmless
#23
Helga 9. desember passer iallfall ikke for meg. Vi har julebord den helga. Allerede påmeldt og uansett ikke aktuelt å skippe. Synd, hadde egentlig lyst til å bli med på et treff.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#24
Jeg kommer tror jeg uansett når det blir. Jeg vil si hei til #Sexbomberne og bli dengt i smash! Kan sikkert prøve å tyne med meg Cake? eller Alice, men det kan bli vrient...
 
#25
Jeg vil gjerne være med hvis jeg drar med noen andre fra Stavanger til treffet.. Cowling, lyst til å sitte med meg på toget? :$

Alex, Agahnim, CockMcBalls, Jani og de andre fra Stavanger må bare joine oss!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#26
Hvis du drar med noe fra til treffet?

Wow.

Jeg henger ikke med her.
 
#27
Ja, for du får jo helt sikkert lov til å ta toget fra Stavanger til Oslo, Rævan. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#29
Vel hvis ikke du Revan fikk lov til og reise til Skien, så tviler jeg på at du får lov til og reise til Oslo og møtte en bunch me folk du aldri har nevnt til foreldrene din, og aldri har møtt før.
Og fleste parten av de er eldre enn deg, og meg for den saks skyld.

Vel hvis du får lov Revan, så hadde en togtur vært hyggelig.
Men hvis Alex enda husker så lovet han en plass til Meg, Deg og Nichodemius.
Men vi får se.-

@Jani: Du tar toget eller?
 
#30
SITAT(Cowling @ 18.10.06, 18.55) 29033
@Jani: Du tar toget eller?
[/b]
Hvis jeg reiser, så blir det tog, ja.

Som sagt er desember veldig ugunstig for meg generelt sett - innspurten på skolen før første termin ender, og ikke minst høysesong på FRS. Men jeg utelukker ingenting, og hadde vært jævlig moro å være med på et spilltreff - se hvordan det er, treffe mange SG-ere og ikke minst spille mye multiplayer, så jeg holder dørene så vidt åpne dersom det blir noe i desember. Først og fremst må en eksakt dato bekreftes, så kan jeg eventuelt se når tiden nærmer seg om det går an å ta en frihelg til å reise til Oslo.

Edit:
Tror for øvrig ikke Rævan turte å spør om Skien-turen, så jeg vet ikke om han hadde fått lov eller ei. :p

Nicholas: Dunno. Spør'n.
 
#31
Nicholas: Får se om jeg gidder i det hele tatt. Må først få fastsatt dato, og se om jeg skal noe, jeg skal ikke det, men... ja...
 
#32
SITAT(Nabbe @ 18.10.06, 18.13) 29005
Hvis du drar med noe fra til treffet?

Wow.

Jeg henger ikke med her.
[/b]
Endret innlegget mitt nå, jeg skjønte det ikke helt selv. Glemte noen ord her og der.

Jeg spurte ikke om lov til Skien-turen fordi.. ja, jeg hadde ikke så veldig lyst. Først var det tanken på å treffe noen fra SG som fikk med interessert, men så tenkte jeg meg om, og fant ut at jeg a) ikke gadd å bruke så mye penger og på turen, og B) jeg har mistet troen på Viking på hjemmebane. Eller, jeg hadde det da, men de vant jo! :)

Hvis Alex har plass i bilen, og jeg får lov hjemme, da blir det bilen. Men hvis det ikke blir noe av det, da tar jeg tog med Jani. :p
 
#34
Jeg må bare spørre: Hva faen skulle dere i Skien å gjøre? Det er Skien, Skien er, ja... Skien!
 
#35
Odd Grenland - Viking. Viking vant, selvsagt. :D Det var egentlig hele planen, men det ble en utvidet tur som blant annet inneholdt dagstur til Sverige.
 
#37
Ah, da kan jeg forstå, men hadde det vært noe annet hadde jeg blitt forskrekket, Skien er en skeiv by, mulig verdens skeiveste.

Kjørte gjennom der i dag, var sikker på at bilen min sto i 60 grader sidelengs...
 
#38
SITAT(Eivind @ 18.10.06, 14.18) 28960
Har aldri vært nok interesse blant deltakerne på treffet på SSBM compo, forhåpentligvis får vi til noe denne gangen.

Halo 2 compo SKAL det være
[/b]
NOOOOOOO. Må jo være smash, det beste fighting spillet ever.

Jeg kan ta meg av regler og slikt i og med at jeg spiller det aktivt.
 
#39
Ja! vi tar SSBM compo som tar opp 3 prosjektorer får å se på en semifinale og en finale! DET ER DET FOLK VIL HA! JEG VISSTE DET.

Nei, unnskyld. Men uansett; compo krever folk, og det er vel bare meg, deg og Silentbob (om han fortsatt henger her) som spiller ssmb. Det er ikke store flokken, men ssbm blir det uansett, compo eller ei.

Revan, om du kommer skal jeg love deg en stor klem! Og det er vel bare han vennen til Chaz, Nazkul? som er utestengt?
 
#40
Så lenge det blir litt smash så er jeg fornøyd :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.