Spilltreff? Hah!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
#63
Hvem er denne Zephy og hvorfor får ikke han være med?

Jeg stemmer for ZoDz blir utestengt fra vårt treff sånn at vi faktisk kan ha det gøy med Smash Brothers og slippe nazistyre. :p
 
#64
Hahahahaha. Zephy er en jævlig kødd som spammer ned hele smash delen, er frekk mot alle sammen inkl meg, tror han slår alle, MM de fleste og sier at han er bedre enn de fleste men dukker aldri opp på treff.
 
#66
La ham komme da, og vis ham hvem som er sjefen. Enten er det han som ikke tørr komme siden han er dritdårlig, eller så har han rett hele tiden..
 
#67
Nope ikke egentlig. Har sett trynet hans en gang før. Men samma det.

Noen av dere som vil komme på treffet? Da får dere vært sosiale og dere kan få plukket opp ett triks eller to :p Tror også det blir muligheten for en Ds konk elns.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
Jeg ville nok heller gnagd av meg armen enn å møtt opp på et Nintendo.no-treff, men takk for tilbudet.
 
#69
Er jo ikke et stort nintendotreff. Tror bare det kommer folk som spiller SSBM.
 
#71
Fra smashdelen på nintendoforumet, noen jeg kjenner.

Det jeg mener er at det ikke kommer mange fra _Diverse_ delen i og med at de bare kommer på NF treff med mange forskjellige spill og slikt. Dette blir ett rent smash treff.
 
#73
Om du får ræva di til Oslo så :kos:
 
#74
SITAT(Nicholas @ 26.10.06, 22.52) 30579
Jeg ville nok heller gnagd av meg armen enn å møtt opp på et Nintendo.no-treff, men takk for tilbudet.
[/b]
...Men, stjerner som "PZX2DN4F" og "Mr. Nintendo" kommer jo :grine: Med sånne internett-alias så vet du at dette ikke er noe å gå glipp av.
 
#75
SITAT(sheriffen @ 27.10.06, 14.36) 30725
...Men, stjerner som "PZX2DN4F" og "Mr. Nintendo" kommer jo :grine: Med sånne internett-alias så vet du at dette ikke er noe å gå glipp av.
[/b]
Mr.Nintendo er jævlig kul så ikkenoe drittsnakk om han. Dessuten kaller han seg egentlig Error.
 
#78
SITAT(Mjau @ 23.10.06, 20.42) 29970
Jeg dukker opp. Med DS og ståtiss.
[/b]
Er det en stylus du har i lomma di eller er du bare glad for å se meg?
 
#79
Haha, genialt.
 

Endre

Ødela forumet
#80
Jeg og Nicholas har bestemt oss for å utsette treffet til litt etter nyttår. Beklager at vi bygget opp forventninger såpass tidlig, men nå har vi i det minste bedre tid til å planlegge osv.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.