Spilltreff? Hah!

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
#81
Regner med at det er like greit for dere også, så blir de fleste ferdig med eksamensfaen og alt det der. Hva tror dere om første helg etter nyttår?
 
#84
Til nyttår kan vi også skaffe flere Wii-konsoller også. Da kan vi jo fyre opp nettverk og greier.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#85
Jeg stiller opp med Wii og DS isåfall. Noen stive kroppsdeler kan også stilles til disposisjon om det trengs, kroppsåpninger også for den saks skyld.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#88
Mulig jeg stikker innom sammen med Simonboy.
 
#89
SITAT(Simon @ 01.11.06, 09.21) 31588
Variabel må komme.
Nicholas skal få kos.
ZoDz suger.
[/b]
Ikke like mye som du suger pikk :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#90
What a comeback! :eek:

Men seriøst; etter nyttår er krem, da slipper jeg å tenke så altfor hardt på eksamener.
 
#93
Ja.

Tenker dere sitter dag inn og ut og planlegger nå gutta? Vi vil jo ikke TRO AT DET BLIR ET TREFF NÅR DET KANSKJE IKKE BLIR DET? DET HADDE JO VÆRT SYND.
 
#94
Jeg kan godt hjelpe til å planlegge treffet (A) Bare si ifra hvis dere trenger hjelp elns.
 

oma

Village Drunk
#95
etter nyttår har jeg kanskje fått jobb, og kanskje fått penger til å komme med jeg også, yay, the pleasure, kan ta med tekken om ønskelig XD
 
#96
Du trenger ikke slite deg ihjel for min del.
 
#98
Har jeg vært så blind at jeg ikke har fått det med meg, eller har ikke noen sålangt foreslått en Guitar Hero-konkuranse?
Gutar Hero 1 og 2 blir en ren nødvendighet når så mange halvpubertale skaphomsenerder samler seg under ett tak.

Jeg kommer meget sannsynlig, men kun hvis det ikke kræsjer med min stramme studentøkonomi.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#99
Proletarene ofrer halvt i hjel seg for å bli med på spilltreffet, hører jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 17.10.06, 23.06) 28866
Tok meg ti sekunder:

[/b]

OT: HEY!

Har ikke lest tråden før nå ><
 
Status
Stengt for ytterligere svar.