SSX dødelig nedstigning

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Spillet kom til alle tre plattformene, men ellers..

De får premie for tiårets teiteste teaser.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Eneren var da visserlig eksklusiv til PS2? Verken GC eller Xbox var vel ute på den tiden. Men ja, fra Tricky og utover varre multi.
 
#5
SSX kom bare på PS2 ja. Kjøpte forøvrig Tricky på launch :smugdog:

Treern er utvilsomt det beste i serien, On Tour var ikke så verst og Blur har jeg aldri spilt. Gleder meg villt til mer SSXings.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Enig i at SSX3 var det beste i serien, åpne fjell og måten musikken fadet ut på når du hoppa høyt... ftw. Tricky var riktignok ganske boss det også, og jeg glemmer aldri hvor flippin' amazing spor i snøen etter snøbretta var i eneren.
 
#8
Tsk, SSX Tricky var best. Traileren bekreftet frykten jeg fikk allerede når undertittelen ble lekket, dette blir dystert og og mørkt og minner lite om de originale spillene i tone og farge.

Jeg forholder meg relativt kald til det jeg har sett hittil og har svært lave forventninger til dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
På andreplass, bak Cool Boarders 3. Angående denne spillen kan jeg gjerne sjekke det ut, men SSX har aldri heeeeeeelt gjort det for meg.
 
#13
Yey, nytt SSX! Har savnet de spillene. Blur klarte jeg aldri å kontrollere i det hele tatt, så jeg kvittet meg raskt med det. Og, håper virkelig ikke de følger Skate og prøver å gjøre det realistisk. Halve apellen med SSX har jo alltid vært kombinasjonen av uendelige grinds og megahopp hvor man løsner brettet og slenger det rundt seg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Je, og sånne helt sinnsyke baner med sånn en million gjemte steder og snarveier (Pipe Dream fra eneren, den jævla byen på natta i ... Tricky?). Helt enig altså.
 
#15
Call of Duty: Modern Snowboard
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Fra siste EGM.
Electronic Arts is looking to have seventeen total regions with seventy mountains. Somehow, the mountains will be automatically generated within the game engine utilizing among other things, Google Earth topography data. Each mountain will come with a specific danger, whether it be extreme temperatures, ice, or thin air, and you'll need to purchase gear to assist with combating the raw environments.

So far, the only confirmed character is Elise, and much like Forza 3, SSX: Deadly Descents will contain a rewind feature to correct mistakes that you make.
Hrrm. :think:
 
#20
Det blir RAEG hvis de finner på noe så dumt så å bruke Skate aktige kontroller. Hvorfor fikse på noe som ikke er ødelagt ?