SSX dødelig nedstigning

#81
Var innom igjen nå for å få tilgodelapp, siden jeg nesten må prioritere å kunne spise middag til studielånet kommer.

... og! Da fikk jeg penga likevel, uten krangel. Yay
 
#82
Har spilt i hele dag. Det eier! Varierende hvor godt jeg liker banene, men det er såpass mange og de er såpass forskjellige at det burde være noe for en hver smak. Favorittene til nå er survive eventer (overlev så langt du klarer, kommer du vil bunnen begynner banen på nytt), gjerne med Wing suiten blandet inn. Den er forøvrig utrolig kul å bruke og gir helt nye muligheter for hvordan man planlegger ruten sin. Bra tillegg!

Gleder meg til folk her begynner å spille, for foreløpig er det bare jeg som har rekorder på listen min :' (
 
#83
Global events eier! Det er spillets måte å gjøre VS. online på og det funker veldig bra! Man betaler seg inn i en event og konkurrerer over en viss periode og så blir pengene fordelt blant de beste når tiden har gått ut. De kan vare fra noen minutter til en hel uke, og alt fra 2 til 100 000 personer kan delta. Man ser selvfølgelig ikke alle på en gang, men nå og da ser man andre spillere rundt i bakken og man kan plukke opp på tips til taktikker og ruter. De har vært smarte i det å vise ghosts som ligger ett hakk over deg til en hver tid, så man alltid har noe oppnåelig å strekke seg etter.

Deltar i en som har 35 000 spillere på seg og som snart har vart i en uke og det er utrolig deilig å banke seg inn i platinum-bracketen når det er så mange som deltar. Awesome frihetsfølelse all around og en smart måte å strukturere denne typen spill på.

...så nå synes jeg dere kan begynne å spille denne spillen snart!