SSX dødelig nedstigning

#21
Tja, det ble vel sikkert sagt om Tony Hawk serien også, før Skate kom og velfortjent drepte hele serien. Ikke misforstå, de første TH spilla var dritfete, og jeg håper serien reviver seg en gang i fremtiden.

Jeg ønsker IKKE et realistisk SSX (Amped derimot..) Men å begrense bruken av knapper, og heller holde seg til analogene og skulderknappene tror jeg også kan funke i SSX. Først og fremst vil jeg slippe ollieknappen. Det er unaturlig, og forstyrrende.
 
#22
Skate og THPS er to helt forskjellige beist som ikke bør sammenliknes engang. Det føltes naturlig med analogen i Skate fordi det var langt mer realistisk enn THPS. Nå har jeg ikke prøvd, men si feks at man brukte analog stikken på samme måte, bare i THPS istedet. Det hadde ikke fungert noe særlig tror jeg.

Ollie knappen ? Er ikke det bare (A) eller (X) da ? (sistnevnte er X på Playstation)
Kan være jeg husker feil, det begynner å bli en del år siden SSX var teh shit.
 
#23
Skate har ingen ting med at THPS-serien daua å gjøre, THPS ble dritkjipt lenge før Skate var påtenkt. Det var da de fant ut at Tony Hawk-spillene fra og med Underground skulle bli årlige begivenheter med storyer, GTA-lignende freeroaming og andre gimmicker at moroa sa takk for seg. Nå skal det sies at jeg uironisk syns Tony Hawks Pro Skater 2 er et av de beste spillene noensinne, og treern var ikke så verst den heller.

Når det er sagt, SSX1 og 2 eide og SSX3 var helt kriminelt bra. Håper ikke det nye suger.
 
#24
THPS1 - 4 var alle glimrende spill, og egentlig var ikke Underground så aller vært heller, selv om jeg foretrakk de tidligere spillene. THPS2 er nok det ypperste innen skateboardspill (har bare prøvd demoen av Skate 1, men jeg hatet kontrollen, og hatet enda mer den infernalske amatør-kamera vinklinga, så det ga ikke akkurat mersmak). SSX blir spennende, og jeg håper det ikke bare blir grått og trist, og at de faktisk vet hva de snakker om når de sier de vet hva SSX handler om.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Hva er verre enn å retconne en serie så den blir dyster og grimdark? Å feige ut og ombestemme seg fordi noen nerder på nettet sperga. Nå heter det bare SSX og ser sånn ut. =D


Haw!
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Ere dubstep? Gidder ikke se siden Quick Looks eier, mens når de blir Road Show eller EX så blir de bare drit.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
GiantBomb?? *ears perk up* Det der er dessuten en ganske bra vidd, han fyren som spiller der var på et eller annet tidspunkt regna som jævlig god, så det er ca tusen ganger bedre enn å se noen av GB-folka ramle nedover fjellet. Dubstep til tross ser det jævla bra ut, kommer nok ikke til å ta Autolog noe særlig i bruk denne gangen heller, men det er jo snop for spergerne.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#34
Jeg er enda ikke solgt på rewind funksjonen men ser phet ut
 

Nabbe

Har fin hatt.
#37
Vil bare minne om at demo er på xbla (og sikkert psn) nå.

Dette eier.
 
#39
Dette eide, det eneste minuset jeg kan komme på var at triksene føles enda mer random enn før og at man trykke vilt på knapper og dra alt i alle retninger og du vil lande helt greit mesteparten av tida uansett. Ikke at dette er noe nytt uansett, og ikke at jeg bryr meg noe særlig uansett.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Eh, ikke helt overbevist. Som riffen var innom føltes triksa litt tilfeldige (skal teste med Classic-kontrolloppsett snart, men hørt rykter om at de ikke er like logisk mappa som før i serien), musikken var ille (riktignok ikke så forferdelig som jeg hadde fryktet), og det virker som om du kan dra alle triks hele tiden uten å tryne, så lenge du slipper knappen før du treffer bakken?? wtf??? Det så jævla pent ut, da. Og styringa er fortsatt smooth.

PS: Dessuten kraftig minus for uskippbar intro og tutorial. Æsjameg.