StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

#41
Jeg er på lag med cycerin! Så kan pakkis være kaptein for det andre laget, siden det er de to som faktisk vet hva ting heter i spillet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#42
Spørs om jeg ikke slenger meg på den i kveld hvis dere holder på lenge nok. :)
 
#43
Logga på i stad etter å ha patchet og da måtte jeg lage ny character, denne gang bare med ett navn, jaggu. Så nå heter jeg gardai
 
#44
Om man kan bytte navn så blir det CASHBALLER på meg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#45
Jeg spilte nettopp den verste totimers-kampen. Jeg ålte meg akkurat unna hver gang han kom for å knuse meg og stjal alle ressursene. Jeg elsker dette! Spill med meg noen!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#46
Da var jeg ferdig med å voldta Neocon, good times! Dere andre har værsgo å bli med på moroa!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
La deg til via Facebook Martin ^^
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#49
Jeg krever flere på vennelista mi! Jeg blir så satans gruppepult av de random folka jeg spiller mot. Jeg ligger som regel likt idet jeg bygger et par gateways/barracks/whathaveyou og skal ekspandere basen min, men da har de alltid klart å vræke ut av seg en haug med units og strategisk morrapult ressurssamlerne mine. Har prøvd å switch up til den slemme protosstaktikken jeg ser enkelte kjører med å bygge massevis av voidrays så raskt som mulig, men jeg blir alltid multipult før jeg har tre å rutte med en gang. Trenger noen som er litt dårligere å øve meg på!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Flaks at ikke versene slutta i dag likevel, a. Jeg er dårlig nok.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
Bare fire dager igjen, hvor sykt blir det, HVOR SYKT?! \o/
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
-> <-

Jeg endte selvsagt med å kjøpe Collector's Edition. Jeg fikk mail av Elkjip i dag, så jeg lurer om ikke det betyr at den er sendt. Har jeg flaks (nei) så får jeg den FØR dere.


EDIT:
Disclaimer: Det hadde vært lulz, men man bestiller ikke fra Elkjøp om man er fisen på å ha spillet ved lansering.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#54
Jeg må innom gamestop på kvadrat å hente. Noen som har peil på åssen gaystop gjør det med preorders? Holder de dem av til deg eller må du fremdeles være tidlig ute og slikt?
 
#55
Hei Buggz siden du ikke spiller wow, har du lyst til å gi bort collectors edition-peten du får? Om det er en redeemable kode og ikke bundet til account da.
 
#57
Done.
 

K999

Keystone State Of Mind
#58
Du kan forhåndsbestille collectors nå, så hvis du vil endre på din bestillingen så bare stikk innom i morgen så fikser jeg det.


@Thomas.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#59
Gidder ikke ordne meg noe collectors - jeg var bare nyskjerrig på om det er kjangs for at jeg kommer for å hente preorderen min og dere har ikke flere igjen. For å være helt ærlig så har jeg aldri forhåndsbestilt i butikk før så jeg aner ikke hva policy er, eneste grunnen til at dette var unntaket er pga. den derre innbyttekampanjen.
 

K999

Keystone State Of Mind
#60
Har en del collectors igjen utenom forhåndsbestilte, så hvis du er tidlig ute så er det nok stor sjangs for at vi har igjen.