StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#82
Spillet er konge, men måtte akkurat resette PC-en siden alt plutselig frøys på togoppdraget. Da hadde jeg spilt siden kl 4 og nå trenger jeg en pause.

Blizz-tagget mitt er forresten Drauden hvis noen er med på litt multiplayer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#83
Det må vel en kode til for å få lagt til en character tag. Folk kan legge til Buggz|876 eller bare smelle inn BuggzTK<at>gmail.com for The Full Experience.
 
#84
Dette spillet ser så herlig old school ut men samtidig nytt og fresht. Jeg trenger en ny datamaskin så jeg Kan Spille Dette Spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Jeg er som vanlig Fetthesten. Link Facebook-kontoene deres og sørg for at dere har nok av kæmmiser så slipper man dill med å skrive inn koder og drit. Satt og chatta med en FB-venn som spilte WoW istad mens jeg halvveis fulgte med på enspillerdelen, det funka det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#87
scrap.t(a)c2i.net, har ikke rørt flerspiller enda og har ikke spilt beta, så her er det bare å utfordre hvis noen trenger en ego boost.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#89
Spilte noen 2v2 i går med en kompis som har spilt dette og SC1 mye mer enn meg. Vi vant overlegent flere ganger, mens andre ganger ble jeg dualrusha så tidlig at hele basen min var slakt, forutenom en drone som jeg klarte å bygge alt opp med igjen, og mens kompisen pusha konstant så fikk jeg meg en liten mutaliskhær.

De øyeblikkene. Det er derfor dette spillet eier.

rellef1ATmsn.com eller Drauden med nummer 690
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#90
Kjøpte det på tirsdag, spilte nesten to dager i strekk. Fy faen som campaign eide. Jeg ble så god og varm på innsiden av å unlocke godsaker fra brood war som Science Vessels, og noen av oppdragene var helt fantastisk fett designet. Pluss at hele greia med å tasse rundt på Hyperion og snakke med folk var koschli' og noen av cutscenesa tar av ufattelig mye.

Nå er det tid for å skjære tenner mens jeg blir god i multiplayer igjen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#93
At du kan spille mot Yoshiyouki i Japan.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#95
Japp, serverne er som en mmo. Du må kjøpe spillet fra den regionen du ønsker å spille i, du kan ikke en gang chatte/legge til vennelista folk som er utenfor regionen din.

Jeg spurte blissard om dette for en stund siden, og de foreslår med strak maske at man trenger bare kjøpe flere kopier av spillet fra regionene man ønsker å spille med.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#96
Hei hei hei, jeg satt og så på multiplayer replays i stad og lærte av mine feil.

Ellers så er spillet egentlig bare en remake av SC1, og på ingen måter nyskapende. Er fremdeles jævlig moro da og det kommer til å holde seg ferskt til 2020, but u no rite
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#98
Spillet støtter rett og slett ikke lokal LAN-spilling, alt må via Battle.net og det krever nettilgang. Ganske teite greier, men Blizzard føler vel at de trenger mer kontroll over spillerne sine. =/


Ellers ble jeg ferdig med campaignen for noen minutter siden, og den var awesome fra start til slutt. Jeg skulle kanskje ønske siste missionet var litt mer gloriøst (
Noe litt mer up close and personal mot Kerrigan f.eks., hun ble liksom bare et lite irritasjonsmoment når hun spawna og leverte aldri nok damage til å være en trussel
), men jeg er i alle fall griseglad for at de ikke gikk for en "Heidu, her er 15 godt bevoktede fiendebaser du må ta ut, så kommer kanskje bossen fram, og ja, du starter nerri hjørnet med bare et Command Centre og en harvester...KJØR!"-variant, som alt for mange RTSer liker å ha som siste brett. Faktisk synes jeg Blizzard gjorde en kjempejobb med å holde oppdragene varierte og interessante, I motsetning til f.eks. DoW2, som blei heidundranes repetivt halveis gjennom.

Men ja, nå som det er done erre på tide å hive seg ut i MP-en og det blir spennende å se om jeg kommer meg noe høyere enn silver-league plasseringa jeg hadde i betaen. Og hvis noen har tenkt å oppdatere førsteposten er jeg fortsatt Kleevah, men med nr. 939.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#99
Vil du vite hva grunnen er? Hvorfor det ikke er lan? Piratkopiering. jepp. Starcraft har liksom aldri hatt problemet med latency på samme måte som fpser så da skjønner jeg godt at blizzard krever at du gjør det over battlenet. på den måten sørger de for at alle som ville spille multiplayer må kjøpe det. Bankers.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det Agra sa. Litt overraska over at folk ikke skjønner såpass. Det med at du er låst til regionen du kjøpte spillet i kan kanskje, muligens, jeg veit ikke, være av samme grunn som at du ikke uten videre kan spille av DVD-er og BD-er du kjøper i utlandet, nemlig at de som gir dem ut er glade i å tjene penger.