Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Ser Brothers: A Tale of Two Sons er på tilbud. Bør jeg slå til? Yay on nay?
 
Kjøpt og betalt! :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
Men i faen da. Som alltid er regelen at man ikke kjøper spill før de dukker opp som dagens deal eller flash sale. Om de ikke har vært noen av delene innen den siste dagen (3 januar) snapper man dem opp da.
Og dagens deals stinker såklart. :p
 
39 kroner er ikke noe å grine for, syns jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
Neida, men det er tydligvis noe som bør nevnes hver gang. Hvis du faktisk skal spille det i romjula er jo prisen mer enn noice.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brothers er very yes, det er Monaco også. Håper Starbound dukker opp i løpet av jula også. Ellers? Kjøpte akkurat Metal Gear Rising igjen.
 
FF VII er på salg. Lurer på om jeg skal kjøpe det.. Har aldri spilt det før.
 
Du kommer ikke til å like det, bortkasta penger.

....såfremt du ikke har klargjort kroppen for et 90-talls JRPG og alt det fører med seg, så for all del kjør på.

PS: PC-porten er forferdelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tar det for gitt at han ser noe han liker da han allerede er interessert i det, og da skal man lete hardt for å finne motargumenter for å ikke spille et av tidenes mest annerkjente spill.
Jeg ser for meg at det som kommer til å være det største irket med det, er at kampene tar mer tid enn det de trenger pga hvordan kampsystemet er lagt opp. Og hvis du bestemmer deg for at du vil ha det å heller skaffe det til playstation og spille det gjennom en emulator, for da får man satt opp hastigheten på spillet. Til syvende( xDDD) og sist så kommer det til å være historien som kommer til å være det viktigste med det, og da holder det neppe med 2 timer uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Y hvis du RÅÅÅÅDIGGA det som sneip og vil spille det en gang til bare med mer krimskrams som bidrar til/trekker fra spillopplevelsen i varierende grad. Og dubstep.

Edit: Og La-Mulana koster en tier nå herrejesus kjøp det for faen.
 

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte Castlevania Lords of Shadow nå siden Thinaran elsker det. Tipper jeg ploger gjennom det på Easy bare for å få med meg den mongo storyen som vistnok er ganske forseggjort. =D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det sugerrrrrrr! Og storyen blir bittelitt kul i epilogen som ble lagt til i etterkant. Resten er generisk fantasy-piss pluss Satan.