Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

CockMcBalls

El Sabor Professional
Sååååeee, Shadowrun. y/n? Har intet forhold til originalen utover at jeg leste om det i Nintendomagasinet og ville spille det dengang.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Storyen bare. heh.

Jeg ble for distrahert av Picard og han derre fra Stargate Universe.

E: herregud cock. Dette var re. kasslevannja.
 

Terje

mostly harmless
Shadowrun er et greit spill. Det mangler litt i produksjonsverdier (det vil si, det ser jævla pent ut egentlig med tanke på budsjettet de hadde), er ganske lineært og er desverre litt for lett, men jeg kosa meg med det lell. Kommer snart en ekspansjon som gir en helt ny kampanje som skal være mye mer åpen og utfordrende. Den som lever får se, jeg skal nok ha den ihvertfall.

Edit: Og som kak viser så er det jo en del artige steamworks-tillegg til det.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, sjøp Shadowrun. Jeg digga hovedkampanjen, men den hadde klart sine begrensninger. Til nyåret kommer som nevnt Berlin-kampanjen som virker en god del mer lovende. Kommer dog til å koste for de som ikke backa 'startern. Det har etterhvert og begynt å dukke opp en del kule hjemmesnekra eventyr og de er lette nok å legge inn siden det har Steamworks. Noen av dem har tilogmed ikke alvevoldtekt og transeksuelle dverger. Remaken av SNES-spillet har allerede kommet et stykke osv.
Sånn ellers kan jeg anbefale å enten gå for deluxe-utgaven eller oppgradere for de som har grunnspillet. Soundtracket er fett nok, men boka som følger med har jævlig mange fete småhistorier om folk som dukker opp i hovedkampanjen. Den er vel verdt et les.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Anbefaler iallfall Trine 2 og Amnesia: Sviniflensa fra inneværende deals. Ja, og dere burde kjøpt Shadow Warrior i går, satan det eier.

Edit: Gjør deres plikt og stem på Brothers som neste kommunitetsvalg.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, Shadow Warrior eier om man vil ha en relativt gammelskole bananas FPS. Mer Serious Sam enn SS3 for å si det sånn. Og folk bør stemme Brothers for det har årets beste story uten tvil. Gone Home kan vinne så mange priser det vil, men jeg syns det kan ta seg ei bolle i forhold.

Forøvrig har jeg akkurat knota med Shadowrun Infinite som gir en god pekepinn på hva som faktisk kan gjøres med byggesettet. Storyen er som så at en Renraku-butt har drept broren din så nå skal du ha hevn. Problemet er at du ikke har noen skills så du må lære deg å løpe i skyggene. Det er da en slags sandkasse hvor man kan gjøre masse missions som genreres delvis tilfeldig og det har masse stilige features som at man leier seg kåk, bygger opp ryktet sitt blant runnere og må holde seg lavt i terrenget når Lone Star begynner å snuse. I starten er oppdraga latterlig enkle hvor man hjelper deckere med å hacke telefoner eller eskorterer fulle businessmen hjem og det er ikke sikkert det skjer no dramatisk underveis engang. Etterhvert får du dog litt mer kinkige jobber og må begynne å legge ut ekstra spenn for hjelp fra andre runnere og sånn. Det er ganske dårlig skrevet og langt fra ferdig, men alt i alt veldig stilig og lovende.
 
Hmm, får error code 118 i Steam nå. Noen andre som får det ?
Får heller ingen kontakt med store.steampowered.com, kjedelige greier nå som det er salg.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Har vel noe med at l4d2 er gratis og alt som er av BR og cheapasses på nettet jammer F5 til fingra blør.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er fenomenet Steam-salg med på å forringe interaktive multimedieproduksjoners egenverdi og omdømme som sådan?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så ja, The Swapper var på tilbud og det ble no coppings, anbefales til sånn cirka alle. Sci-fi-puzzlings med knallsterk design, høy men smart vanskelighetsgrad oooog fantastisk musikk/stemning.
 
Metro last light på salg. Er 66% nok til å satse på eller bør man vente?
 
Monster Hunter 3, New Vegas Ultimate ed. og Metro Last Light. Dyr dag. :hug:
 
Årets bidrag til Gabens julebord:

Sonic and All-Stars Racing Transformed
4.99 USD
Bulletstorm
4.99 USD
Fable The Lost Chapters
2.49 USD
Chivalry: Medieval Warfare
6.24 USD
Hard Reset: Extended edition
3.74 USD
Super Hexagon
0.59 USD
Star Wars: Knights of the Old Republic II
4.99 USD
Antichamber
4.99 USD
Torchlight II
4.99 USD
Dust: An Elysian Tail
3.74 USD
Euro Truck Simulator 2 Gold Version
8.74 USD
The Swapper
5.09 USD
Broken Sword 5 - the Serpent's Curse
16.74 USD
The Witcher 2
4.99 USD
Far Cry 3
7.49 USD
FEZ Soundtrack Edition
3.74 USD
Max Payne 3 (ROW)
3.99 USD
The Last Remnant
3.99 USD
XCOM Enemy Unknown (ROW)
9.99 USD
Bioshock Infinite (WW)
9.99 USD
Monaco
5.99 USD

Totalt 122 cashdollasjer, 21 spill, 5.8 dollasjer per spill.

Hva har jeg spilt da? Nei, ble vel en halvtime Bioshock og sånn ti minutter med Broken Sword.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå går det ann å preloade Metal Gear Rising og det er kanskje noe man bør siden det er på nesten 24 gig. Vi får håpe det er en bra port.
 

Novastrum

Feminist-elitist
  • Valve wants to add these new currencies to Steam in 2014
    Currencies for: Australian, Thai, Canuck, Norwegian, Mexican, New Zealand, Philippines, Malaysian, Indonesian, Singapore, Ukraine, Japan and possibly Turkey which is only highlighted on the map.
Noen som har peiling på hva norsk valuta i Steam vil ha å si på prisene for oss oljeaper?