Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ehe ehe. Så langt har det blitt Double Dragon: Neon, Dead Rising 3 preorder, Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends Complete Edition (den tittelen er ikke kødd en gang), Planet Explorers, Wasteland 2, Enslaved oooog Battleblock Theater. De to siste der har jeg til og med fra før av, jeg bare hæler ikke å spille dem på 360. Luksusfellen neste.
 

Terje

mostly harmless
Har holdt meg pent i skinnet så langt. Har bare blitt Beyond Divinity og Halo: Spartan Assault foreløpig. Mest fordi jeg har handla som en idiot under alle andre salg så jeg har allerede det meste jeg har lyst på alt. Og backloggen er så svær nå at jeg må bare kutte ut impulskjøpa.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kikka innom wishlisten min og det er en haug med ting som er satt ned uten å være featured.
 
God idé! Einaste spela eg verkeleg har lyst på er Trackmania 2 Valley og Canyon. Dei er også på tilbud, så eg venter litt til og ser om dei faller litt. Må få lønn først.
 
Til disse prisene så er det knapt verdt å vente.

Knerta Stanley Parable, herlig liten rakker av et spill. Varmt anbefalt.

Så langt har det blitt ...
Gunpoint $4.99
Papers, Please $2.99
Halo: Spartan Assault $2.49
Skyrim $4.99 (eier alt på 360 OG PS3, men PC er fint.)
The Stanley Parable $5.99
Sleeping Dogs $3.99
Tomb Raider ROW $4.99 (eier på PS3 PS+)
Dark Souls $4.99
Hitman Absolution $3.99 (eier på 360, men PC osv.)

Mye moro for førti dollars.

Protip: GoG.com har også salg. Masse, masse er halv pris, som betyr 4.99 og 2.99 over hele fjøla.
 

Novastrum

Feminist-elitist


En cheesebørger på mækkern, eller fuckings 2013 GOTY Risk of Rain??

Nuff said.

Fun fact: de bygger fortsatt på spillet, og jobber med å porte spillet til Gamemaker 8 bla. for å øke performance på svakere maskiner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, da får jeg vel tipse om føkkings Battleblock Theater jeg da. Nyeste fra The Behemoth, som mekka Alien Hominid og Castle Crashers (feat. Cycerin courtesy of Spillegal.no). Sjekk traileren, og hvis du synes den er artig så kjøp det til tjue kroner, synes du den er teit og ikke artig så kjøp det likevel for du kan slå av kommentatoren og skippe filmene. Du skal ræse gjennom ørten brett og samle diamanter og garnnøster mens du dasker katter. Det er moro, og har antageligvis sånn rasende festlig coop/divorce mode jeg ikke har fått testa fordi ingen av dere lausunger har kjøpt det.

 
Er det... er det dette som kan bli spillet vårres Fettpesten?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dobbelt fordi nå er hæærn fløtte meg Brothers: A Tale of Two Sons på salg for en tjuepeising (cirka). Spillet som får voksne menn til å gråte bør bli ditt hvis du ikke har det fra før av. Dessuten går Kentucky Route Zero for cirka 11 euro nå, det har jeg venta på.
 
Sånn, da var det gjort. Jeg prøvde bittelitt Brothers på konsoll og var ikke kjempebegeistra, men for 3 dollars gir vi det en ny sjanse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, du må være villig til å bruke de to timene spillet tar å fullføre, sånn er det.
 
Kan det i det hele tatt spilles med mus og tastatur, egentlig? Eller har det gamepad som hardware requirement?

Men ja, kongespill. Kjøp det om du har gamepad, i alle fall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det står spesifisert at spillet krever en kontroller, ja.