Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

CyberK

Finner ikke på noe.
Det som er spesielt med ryktene er jo at det betyr at enten må boksen deres kjøre Windows, eller de må kjøre noe Linux-aktig (vi vet de kan porte fra Mac). *Hopes and dreams*

Lodin

Der Waaaah
Det var det da. Om det kjører Lunix så har de noen få indiespill og sine egne som de porter eller de går for Windows. Så er spørsmålet om de ikke kan gjøre det. Slippe en maskin styrt av MS som koster og knoter litt mer eller slipper sin egen som "alle" styrer og de håper folk porter til. :ehm:

Kan jo virke logisk at de slipper en "konsoll" basert på Windows 8.
Du blir jo regelrett tvunget inn på Live konto etter installering av det så. Det ligger også Xbox live ting i windows 8.

Lodin

Der Waaaah
Alle gå å copp Sword & Sworcery som ble slippi på Steam i går til 4,5 Euro. Det er en kul opplevelse som ble slippi i fjor til iOS og ligger et sted mellom Fez og Dear Esther i hvor mye det er et spill. Man er ei krigerdame som skal opp i et fjell og finne en mytisk bok. Eller kanskje ikke, kanskje det hele bare er en psykologisk test av spilleren. Eller kanskje det bare er artsy fartsy indiespill på sitt beste.
Ihvertfall har det dritlekker retrografikk og soundtracket er helt fantastisk, et av fjorårets desidert beste.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Source skal også portes, som man kan lese, oooog det kan jo til og med hende noen gir ut noen flere Linux-porter eter hvert.

Hadde ærlig talt brukt buntis om alle spill var tilgjengelig til linux og, native.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Endelig fått meg mesterrase! I den forbindelse har jeg lagt til de av dere jeg fant på dampen som kompis, men ingen har godtatt :qq: .

Mulig å få en invitasjon til Spillegal-gruppa?

Edit: Heter Mad Briantist

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn, velkommen til den beste klubben. ^^

Lodin

Der Waaaah
Jaggu, Tropico 4 er gratis hele denne helga. Det er Sim City bare at man er Fidel Castro og eier. Også har det maurslukere og det er aldri en negativ ting.

Lodin

Der Waaaah
Restart Steam for nå er Greenlight en ting de har starta med. Det er da en måte for indiere å presentere spilla og prosjektene sine og så kan brukerne stemme dem opp eller ned. De som får tilstrekkelig med stemmer og ikke bryter no regler blir lagt ut for salg. Alle gå dit å stem opp greier med Cthulhu under WW1 og zombiesandkasser og stem ned alle de tyske møkkasimmene. :yoshi:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hei casualn00b,

Det har seg slik at du faktisk må restarte Steam. Dette gjøres ved å trykke på knappen restart Steam som dukker opp når det trengs.

mvh tech support.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen