Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Torchlight billig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ArmA 2 med tilleggspakker billig. Anbefales det? Ja, så menn. Coppa meg British Armed Forces og PMC-pakka som ikke gjør stort annet enn at du får mer hardware å leike med.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Frozen Synapse til halv pris (11,50€)

Dette er RTS-en jeg tenkte å kjøpe, men ikke ville bruke så mye kronasjer på.

Det har bla. fått 9 av både Edge og Eurogamer. Og man får med en giftable copy når man kjøper.
 
Jeg er mottakelig for den giftable kopien om noen måtte ønske å være veldig snill med meg (mot all formodning). Har forøvrig giftable SOMI: SE i bytte.
 

Lodin

Der Waaaah
Pføyh! Her er det noe som stinker og det er dagens deals.
Alt av Guild Wars kunne kanskje vært litt gøy, men oppfølgern kommer snart så eeeh!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at de ikke har vært på salg før, men Stalker-serien (Shadow of Chernobyl, Clear Sky og Call of Pripyat) fås for litt over en femtilapp til sammen. Antall unnskyldninger du har for ikke å eie i det minste det første og det siste: 0.

Ja, og Manda Morra Kamp er også til salgs for rundt tjuekroningen. Skjøp.
 

Lodin

Der Waaaah
MNC er dødere enn multiplayern til Clear Sky, gi wide berth.

Har egentlig og litt lyst på King Arthur siden det er latterlig billig, men nå knoter jeg med Shogun 2 og blir kontinuerlig minna på hvor ufattelig dårlig jeg er i sånne strategispiller.
 
Civ V er hvertfall å anbefale fra dagens deal, med mindre du er nevrotisk Civ IV fanatiker og ikke tør å prøve noe nytt. Har blitt en del bedre siden dag 1. Har etterhvert fått dreisen på det, og har turt å begi meg ut på litt høyere vanskelighestgrad enn Prince (dvs King).
 

Lodin

Der Waaaah
Etter litt utsettelse er dealsene oppe og *trommerull* de stinker! Blir vel til at jeg copper Jamestown og DLCet til Shogun 2 og Killing Floor.
 
Dagens var kjipt, har lyst på Divinity 2, men 20e blir for dyrt.

ME2 til 6,8e. Hvis du ikke allerede har spillen så kjøp den NUH.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dagens er jo konge. Dirt 3 er snop, selv coppa jeg Universe Sandbox og Amnesia. Hell to the yes osv.
 
Hm, Amnesia er fett for de som liker sånt ja, Uni. Sandbox ser faktisk ganske bra ut (mulig kjøp i morra)

80% rabatt på Divinity2 hadde vært bedre.. Spillet er jo gammelt.
 

Lodin

Der Waaaah
Eh, det er Dragon Knight Hrrmery som er nyutgivelsen av Ego Draconis så det er ikke så gammelt. Uansett er det to veldig gode rollespill så da er ikke 20 Euro verdens undergang. pluss at det har plystring i soundtracket. :p
Forøvrig stinker resten av dealsene. Kunne tenkt meg Red Faction og Drit 3, men de er for dyre.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvis noen copper Chaos Theory (også kjent som Den Beste Splinter Cellen) er jeg lett nede for litt co-op vaffal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Svake men'sker osv., måtte bare coppe meg Møkk 3 og Universsandkasse. Samt Super Street Fighter IV. Tredje gangen jeg kjøper det spillet nå, fjerde hvis du tar med vanlig Street Fighter IV som jeg har til PS3. Jaja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Festen er ikke over, det er tydeligvis kake igjen. Masse uspennende, men verdt å få med seg i dag er Portal 2 til halv pris (ikke at noen ikke har kjøpt det ennå, men dere veit), Hitman: Blood Money til 2,5 euro som gjør det til et genuint must-buy hvis du ikke har det fra før av, og Terraria til samme pris. Rollespillere kan også sikre seg Neverwinter Nights 2 med alt av tillegg til sju euro, noe som er vel verdt det hvis du liker sånne oldschool rollespill og ikke har enorme forventninger. Duke Nukem Forever til 25 euro, hvis det frister, ooog Supreme Commander 2 til 5 euro. Og så slenger jeg med et tips om at X3 også koster fem euro, og det er sånn gedigent romskipsimulator-opplegg som er litt Elite-aktig men også drittreigt og knusktørt (det er tysk), så for spesielt interesserte altså. Ja, og dere som ikke coppa Dirt 3 i går kan grine over at det langt døllere F1 2010 er på salg i dag. Ikke at jeg faktisk har spilt F1 2010, men formel-1 er mye kjipere enn rally så det sier seg selv.