Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Tenkte å skrive dette i fra nettleseren til Big Picture-moden, men det funka dårlig. Først nekta den å la meg skrive i dette feltet med 360-kontrolleren og da jeg forsøkte å gjøre det med keyboard funka ikke space. Så krasja den. Ellers så virker jo opplegget veldig allright. Tenk 360-dashet, bare uten reklame, stygge avatarer og unødvendig tungvindt navigasjon, pluss at det virker å kjøre supersnappy:) I like!

Du og kan teste big picture mode akkurat NÅ ved å gå til Settings og velge "Steam Beta update" under beta-participation. Selv skal jeg se etter pupper på Greenlight.

Edit: Nei, det skal jeg ikke, for Greenlight og Game hubs er ikke implementert enda :c

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det kjørte supersnappy her og. Faktisk mye raskere å navigere sjappa derfra enn i Steam selv, men det har alltid vært balletreigt hos meg. Dette er et fint tilbud for de som har bruk for det.

Sånn ellers er de ti første greenlightene klare og de er:
Black Mesa - Dette skal vel alle ha uansett så det var et naturlig valg.
Heroes & Generals - F2P Worldwar Online. Sikkert kult, men eeeh.
Cry of Fear - Horror spill i source som gjorde rundene for noen måneder siden. Vistnok veldig bra og vistnok fortsatt gratis.
Routine - Det derre rombase overlevelsesgreiene med permadeath og hele pakka. Skal coppes.
Kenshi - Dette har jeg allerede testa fra en indie bundle og det kan bli kult. Fallout bare i Japan med samuraier. Veldig fett kampsystem med bein og armer som kuttes av og sånn.
Towns - Dwarf Fortress bare med noen hakk bedre interface og orntlig grafikk. Har allerede alfaen og gleder meg til det er ferdig.
No More Room in Hell - Relativt gammal zombie survival mod til Unreal Warfare. Har aldri testa, men folk sier det er eier.
Project Zomboid - Enda en jeg allerede eier. Overlev zomblesene, finn et hus og forskans det, stæl mest mulig mat og se hvor lenge du greier deg.
Dream - Vagt basert på Lovecraft sine historier om drømmeutforsking. No artsy fartsy greier.
McPixel - Gammaldags pek og klikker med retrografikk. Det er delt opp i hundre pussler på hver sin unike skjerm. Ser fett ut.

Lodin

Der Waaaah
Praise based Gaben! Drit i greenlight og alt det andre tullet de har innført i det siste. Når man legger inn spill med siste betaversjon nå kan man velge andre disker enn C:. :eek:\o/:brainfuck:

Novastrum

Feminist-elitist
Kan man legge forskjellige spill på forskjellige disker?
Har brukt D: som steamdisk i over en måned, og det tror jeg har vært mulig i lang stund.

Novastrum

Feminist-elitist
About time, men absolutt gode nyheter \o/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kunne bruke andre stasjoner enn C: før også, siden spillene alltid la seg i Steam-mappa fikk du dem der du ville bare du installerte Steam på samme sted. Så klart er det mye bedre at man kan velge installasjonssted selv, bare til info liksom hehe;);) :p

40 min. igjen til Black Mesa. Har venta og venta i hele dag nå. Så gjenstår det bare å se om PC-en min takler det også... Vi får se.

Lodin

Der Waaaah
Lol, en PC som ikke kan kjøre HL2.
Og hvis du venter på release på Steam får du vente litt til. Enten kommer det ikke før 8 en gang eller om en god stund siden det akkurat ble greenlighta.
Får heller laste ned fra hjemmesida. Regner dog med at den dør kjapt så vi får håpe på mirrors.

CS: Source funka jo sånn ålreit på denne, da jeg testa det i går. Det skulle vel holde det, ikke sant?

Lodin

Der Waaaah
Torrenten funker fint om du limer inn disse svina her.
udp://tracker.publicbt.com:80
udp://tracker.istole.it:6969
udp://tracker.ccc.de:80
udp://tracker.openbittorrent.com:80

Nå har det allerede godt 53% fra shacknews.com, så da får det bare være med...

edit: Blir en lang kveld detta.

Lodin

Der Waaaah
Se der ja, de har fått et femten år gammalt spill til å se ut som det bare er åtte. =D
Neida, det eier. Det er ikke en ren konvertering og de har tatt dill ikke bare fra de senere spilla, men modder også. Der hvor bretta trenger litt flikking og puss har de og slått til. Får og bonus for at det er morsomt og har nye vitser. Vel verdt ventetiden og vel verdt en spilling. Særlig om det er en stund siden sist.