Jeh, det kjørte supersnappy her og. Faktisk mye raskere å navigere sjappa derfra enn i Steam selv, men det har alltid vært balletreigt hos meg. Dette er et fint tilbud for de som har bruk for det.
Sånn ellers er de
ti første greenlightene klare og de er:
Black Mesa - Dette skal vel alle ha uansett så det var et naturlig valg.
Heroes & Generals - F2P Worldwar Online. Sikkert kult, men eeeh.
Cry of Fear - Horror spill i source som gjorde rundene for noen måneder siden. Vistnok veldig bra og vistnok fortsatt gratis.
Routine - Det derre rombase overlevelsesgreiene med permadeath og hele pakka. Skal coppes.
Kenshi - Dette har jeg allerede testa fra en indie bundle og det kan bli kult. Fallout bare i Japan med samuraier. Veldig fett kampsystem med bein og armer som kuttes av og sånn.
Towns - Dwarf Fortress bare med noen hakk bedre interface og orntlig grafikk. Har allerede alfaen og gleder meg til det er ferdig.
No More Room in Hell - Relativt gammal zombie survival mod til Unreal Warfare. Har aldri testa, men folk sier det er eier.
Project Zomboid - Enda en jeg allerede eier. Overlev zomblesene, finn et hus og forskans det, stæl mest mulig mat og se hvor lenge du greier deg.
Dream - Vagt basert på Lovecraft sine historier om drømmeutforsking. No artsy fartsy greier.
McPixel - Gammaldags pek og klikker med retrografikk. Det er delt opp i hundre pussler på hver sin unike skjerm. Ser fett ut.