Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kanskje de regner vekk den momsen siden Norge ikke er medlem av EU? Uansett er det en meget positiv overraskelse. :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Spillegal har fått sin egen kuraterte Steam-samling fordi årsaker. Hvis noen skulle ønske at det ikke bare er Fett hesten´s Topp ti Pese spill som er der, går det an å si fra så kan du bli ~forfremma~ og mekke dine egne anbefalinger.
Jeg ønsker at jeg også kan lage topp ti PC-spill-list-o-rama! Kommer til prøve å velge titler som ikke allerede er overøst med skryt fra spillpressen.
Hviss D er greit?

Og angående norske priser er dette veldig trivelige nyheter. Får håpe det holder seg slik fremover. Gjør butikken enklere å navigere.
Og spill-man-egentlig-ikke-er-interessert-i til 19,- bols blir plutselig enda mer fristende. :qq:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ønsker at jeg også kan lage topp ti PC-spill-list-o-rama! Kommer til prøve å velge titler som ikke allerede er overøst med skryt fra spillpressen.
Hviss D er greit?
d ær, Greitt...?...!

PS: Trykk på tæbben din i Steam, velg Groups, så Spillegal, så Curator. Make Recommendation vettu.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg fant ut at jeg egentlig bare er en mainstream feitmus, men har i alle fall lagt til noen obviøse anbefalninger nå. Så får vi se om det kommer flere etter hvert. Vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ble ikke videre imponert over at muligheten til å anbefale Shovel Knight ble brukt på å kritisere øvrige kuratorer for at det ikke allerede lå på lista. Tenk litt større neste gang, så noteres dette i margen. Neste gang blir det skriv i tre eksemplarer og personalsak. Neida. Joda.

Ellers, man er så klart fattig, men games'a må man jo ha, så jeg sjekka kjapt ut Greenmangaming siden det ramla ned en 25%-kode der, og...



Jada. Så sånn er nok det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Enig, men det går ikke an å redigere etter man har postet den (?)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 
Skjønner ikke hvordan dere tør å spille Alien, etter å sett Quicklooken på GB, ikke faen om jeg spiller det spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Finnes det en måte å få tilbake den gamle featured games-oversikten på storefronten?
Recommended for you viser bare dritt, og er tydeligvis helt opphengt i horror fordi jeg har valgt å spille Alien i det siste. I tillegg; Assassins Creed (1) hva faen skal jeg med det? Og Ryse, ikke få meg til å le.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg for min del gleder meg til Steam gidder å ta en liten kikk i hylla mi og se hvilke av de tusen år gamle spillene det prøver å pushe jeg allerede eier fysisk.
 

Lodin

Der Waaaah
Syns og det er noen småting som burde vært bedre, men alt i alt er den nye forsida mye mye bedre. Stort sett har jeg og greid å filtre vekk spill jeg allerede eier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu er det Steam-salg igjen. Nå heter det "Exploration Sale", istedenfor "Fall Sale" eller noe sånt. Jeg aner ikke. Uansett, bare tipser om at Battleblock Theater koster ti føkkings kroner. Det er fetthest-approved og helt 100% sikkert @oerhört -approved så det er nok tryggest å kjøpe ja. PS online multiplayer.
 

Lodin

Der Waaaah
Mens jeg anbefaler The Amazing Frog? som er ute som tidlig tilgang hos Steam. Endelig er den eneste grunnen til å kjøpe en Ouya sluppet fri fra dens klamme grep. Bare 94 spenn for en enda verre versjon av Goat Simulator. =D
 
Fikk Alien for den nette sum av $29 på cdkeyhouse i dag. Regga i Steam og spiller nå. Eier.
Jeg fikk spillet + season pass for den nette sum av 46 kroner på Steam...


:riffa:

Spiller det nå for tida, eier som faen. Har fire missions igjen. Skumleste spillet jeg har spilt siden Condemned: Criminal Origins (som btw er et undervurdert spill).
 

Kleevah

Livsfarlig amatør