Street Fighter 3rd Strike

Skrev det bare her jeg, vannvittig kul dag gutta! :D
Til EagleJin og Red Hawk that is :)
Håper dere får lagt ut filmen av kompissen min snart, han maser allerede!

Håper vi får fått til mer frammover var morsomt! Pluss at det er practice^^
 

EagleJin

Bear Necessity
hehe, aye! Var knall!!!

Skal prøve å få lagt ut noen vids ganske snart. Håper å få ut parrymania (og monkey-style... :p) allerede i morgen ^^

Veldig mye Gouki og Ryu i dag, men var kult å se at alle spilte disse relativt forskjellig. Hawks Gouki, som vanlig, aggressiv når ha ikke har parryfaren mot seg.
Nanok.. Svir! Med solid miks av defensiv og aggressiv stil.
Har sistemann et kallenavn? Uansett var det underholdende å se Hawk stivne fordi han ikke visst hva han skulle gjøre mot parry. Som regel er det jeg som står uvitende der, hehe.

Kult dere kunne ta turen. Lærte en hel drøss om både Alex, Ryu og Twelve (faktisk..).
Wakeup powerbomb var veldig rart å få mot seg... :p

Hawk: vi får vel jobbe litt mer med brødrene ;)
 
hehe, aye! Var knall!!!

Skal prøve å få lagt ut noen vids ganske snart. Håper å få ut parrymania (og monkey-style... :p) allerede i morgen ^^

Veldig mye Gouki og Ryu i dag, men var kult å se at alle spilte disse relativt forskjellig. Hawks Gouki, som vanlig, aggressiv når ha ikke har parryfaren mot seg.
Nanok.. Svir! Med solid miks av defensiv og aggressiv stil.
Har sistemann et kallenavn? Uansett var det underholdende å se Hawk stivne fordi han ikke visst hva han skulle gjøre mot parry. Som regel er det jeg som står uvitende der, hehe.

Kult dere kunne ta turen. Lærte en hel drøss om både Alex, Ryu og Twelve (faktisk..).
Wakeup powerbomb var veldig rart å få mot seg... :p

Hawk: vi får vel jobbe litt mer med brødrene ;)
[/b]
:D Det er flotte greier vettu!
Alex og Ryu er vel omtrent det eneste som kommer fra mitt hjørne...
Så koselig ting du skriver da hihi.
Jeg skal vel prise meg lykkelig som bare fikk smake 2 stk. shungo'r fra Hawk hehe også er han teit siden han omtrent nektet å gå på "Shun-gouki-killer" hehehe.
Å fy, det var omtrent som å gjøre noe feil å bli pisket for det i våres Alex vs. Alex kamper....

Synes igrunn det var bra nivå idag jeg, jeg snakket med de andre, de virket veldig interesserte å fortsette litt til! Altså game litt fastere, er jo trist iaffal hvor sjeldent bare jeg har vært der, jeg var der temmelig ofte før :/

Han andre kaller seg akkuratt veldig passende til den kampen Tricky :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Da er et par vids tatt opp (parry-mania + et par hawk vs meg kamper), men jeg får ikke lagt dem ut før telenor har bestemt seg for å stabilisere linja etter en oppgradering (bestilt for 3 mdn siden...) som enda ikke har skjedd...... Aja.. Nå vet jeg i hvert fall hvorfor vi har hatt tilkoblingstrøbbel her hjemme :p

Ah, ja.. Synes det var noe kjent.. Han var på gameparty under første T5-turneringa, var han ikke? Var en som kalte seg Tricky der i hvert fall ^^
 

SHDR

Gullmedlem
Driver og spiller litt SF3 på arkade her i Singapore, og her spiller praktisk talt alle Jann eller Yun. Det er helt jævlig, for jeg er overhodet ikke vant til dem, og mine flotte shoto-pareringer kan egentlig bare gå å henge seg. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan timingen på sparkene deres er. Jeg har gitt blankt opp å spille Ibuki her nede, så jeg prøver å forbedre Ken-en min, så får vi se hvordan det blir med Ibuki når jeg har lært meg timing på litt flere characters. Hun har nemlig et par sure-fire måter å dra specials på som er for koselige til at hun kan sees bort fra.

Noen heite tips til hvordan jeg kan fiste kinesiske rakkergutter?