Street Fighter 3rd Strike

#82
Nuke: Mente du "keen" eller "Ken"? :p Seff jeg er (begge deler ;)). Vil faktisk si så mye som at jeg har forbedret Gouki litt etter å ha spilt mot wallace og Inno. Så gleder meg til å få testa han litt mer ut :)
 
#83
Opprinnelig skrevet av risinguppercut+25.07.2005, 17.20-->
jeg blir med på det jeg også spiller det litt selv
245112​
[/b]
Opptatt i helga?


<!--QuoteBegin-Red Hawk
@25.07.2005, 22.27
Nuke: Mente du "keen" eller "Ken"? :p Seff jeg er (begge deler ;)). Vil faktisk si så mye som at jeg har forbedret Gouki litt etter å ha spilt mot wallace og Inno. Så gleder meg til å få testa han litt mer ut :)
245173​
Snakk med brorsjan! :p
 

SHDR

Gullmedlem
#84
Jeg er alltid med. Jobber ukedager fra 08:30 til 16:00, men etter det er jeg mobil. PS2-en min er ødelagt, dog ... så hvis man mot formodning skulle ønske å spille hos meg, så må man bringe PS2. Men det er bare kooooooz.

Så si ifra. Jeg er klar for alt. Men jeg har ikke spilt siden sist Red Hawk, Eagle og Ulven var hos meg, siden PS2-en min ble ødelagt dagen etter. >.< Kjempestas.
 
#85
Til alle 3rd strike spillere:








Noen bedre..? :p
 
#87

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Mitt tips må bli "veldig mye penger". :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
Nice, Inno!! Hørte om det der :p

Nesten så jeg gleder meg til NM i T5 er over.. Mer tid på 3s-satsing :D
 
#90
Det der så digg ut!
Hvordan er det i forhold til ps2? Lettere, bedre, eller omtrent det samme?
 
#91
Hi all,
er sinnsykt fornøyd med setup'en, endelig har jeg arcade perfect 3rd strike hjemme :D
Men det kosta litt ja, og var no herk å få på plass, bare spør wallace han var med og bar det inn. Veide ca. 125kg :blunk:

Opprinnelig skrevet av Red Hawk+02.09.2005, 11.16-->
Det der så digg ut!
Hvordan er det i forhold til ps2? Lettere, bedre, eller omtrent det samme?
257602​
[/b]
Syntes hit-confirm og throw techs er lettere grunner man sitter så nærme og har
bedre oversikt, i tillegg er skjermen veldig bra.
Timinga er litt annerledes på arcade enn ps2, de fleste comboer og cancels har man bedre tid på. Og man slepper problemet med at stikkene alltid flytter på seg.

Opprinnelig skrevet av EagleJin@02.09.2005, 0409
Nice, Inno!! Hørte om det der

Nesten så jeg gleder meg til NM i T5 er over.. Mer tid på 3s-satsing
Haha I feel the same way :ler:

<!--QuoteBegin-Shadar
@01.09.2005, 22.20
Å du din ... jeg vil på besøk. Kan jeg? Kan jeg?
Klart det, bare sleng deg på neste 3rd strike session :kul:
beware though det kan bli fullt
 
#92
Hvor mye måtte du ut med totalt inkludert 3rd Strike? Regner med det var Mr-Megalo som fikset deg opp med en Aero City..
 
#93
Opprinnelig skrevet av Freeman@03.09.2005, 12.45
Hvor mye måtte du ut med totalt inkludert 3rd Strike? Regner med det var Mr-Megalo som fikset deg opp med en Aero City..
257924​
Bra gjettet, eller lurker du kanskje rundt litt hos killercabs.. :p
Totalt for kabinett og 3s + frakt og tollavgifter ble det nok opp imot 10 lapper.
Har ikke regna ut helt nøyaktig sum.
 
#94
Maybe baby. Hadde hatt større plass og ikke bodd i tredje etasje(125 kg opp smale trapper :() skulle jeg hatt en slik en. Får bli en gang i fremtiden med andre ord.
 
#95
Hvis/når jeg skal ha et til blir det nok et av de nyere candy kabinettene Astro city, capcom impress eller teito egret 2. De er lagd av plast og derfor mye lettere å håndtere, veier mindre også. Koster litt mer dog..
 
#96
Burde fått til en felles bestilling i fremtiden. Sikkert mye å spare på frakt. :)
 
#97
kjappt spørsmål hvordan spiller du på kabinettet (tokens, mynter, gulldubloner, spesidaler og shillinger?)
 
#99
Jepp står på freeplay
 
setter du den på sånn penge-mode du har besøk eller :p