Super Mario Galaxy

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, 120 stjerner er i boks her i gården. Tenkte bare å melde fra. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
Husker dere når Insomniac hevda at Miyamoto hadde knabba ideen med små planeter man kan løpe rundt på fra Ratchet & Clank? Nå har mannen svart på tiltale. SITAT
It's not an idea we got from anywhere else. I'm sorry but I have to admit that I've never seen the game in question. Is it a PC game? [/b]
XD

Uansett vet alle at det var Psychonauts han stjal det fra. <_<
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg tviler. Det var jo nesten ingen som spilte Psychonauts i vesten, så da var det nok enda færre i Japan.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng101: Sonic Adventure 2 var det første spillet som introduserte små planeter man kunne gå omkring på i full 3D.

I Ufouria kan man snu gravitasjonen på visse brett så det er klart at det er Sunsoft Shiggy har snuska på.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg hadde for meg at Ratchet & Clank var ganske godt likt borte i japseland(i den forstand man kan si at de liker noe ikke-japansk), tok jeg feil? De ga jo tilogmed Ratchet noen skikkelige power-øyenbryn på omslagene.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Haha, så stilig. Så tanken er altså at når man når det punktet i New Galaxy (som jeg ikke har kommet til ennå :argh: ) så kan man linke spillet med DSen? Hadde faktisk vært ganske kult

EDIT: Opps, feil side. Referer til Ghaz post om Galaxy DS baki der ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Yetipants @ 12.12.07, 23.47) 93398
Sånn ellers, 120 stjerner er i boks her i gården. Tenkte bare å melde fra. ^_^
[/b]
Hvordan er det å samle mynter? har bare det igjen, men har ikke turt å begynne i tilfelle det ødelegger inntrykket av spillet :( (litt fordi jeg fikk The Orange Box den dagen jeg knerta Bowser også. Ja, jeg spoila nettopp sistebossen).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg er ikkeno fan av myntsamling, derfor jeg tok sisteverden så tidlig som mulig, så samlingen av de siste stjernene ikke kun skulle være mynting.

Myntene på Toy Time Galaxy, Battlerock, og Dreadnought er utrolig sadistiske, og myntsamling på Sea Slide er omtrent det kjedeligste brettet i spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For meg kommer det litt an på hvordan du ser det. Den eneste myntsamlinga jeg virkelig sleit med var Toy Time (udiskutabelt det vanskeligste i hele spillet), men jeg syntes det var en artig sånn der change of pace. Flere av myntsamlegreiene har tidsfrister (unntatt blant annet Sea Slide, som ganske riktig er det dølleste du finner på i spillet), så det tar ikke lang tid å prøve seg på dem igjen om du skulle finne på å mislykkes. Stort sett handler det om å mestre brettene slik at du finner de gode snarveiene og forstår hvordan du skal gå fram for å nå alle myntene (ja, unntatt Sea Slide), så jeg likte det godt. Og som oerhört påpekte: Lyden som kommer når du samler mynter er skikkelig tilfredsstillende. ^_^
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Etter at du har klart The Center of the Universe vil det dukke opp lilla kometer ved enkelte galakser. Her må du samle 100 mynter for å få en stjerne, ala Super Mario 64 og Sunshine.
 
Faen, karer..Brenner i impulsorganet etter å kjøpe seg Wii og Mario nå..New Super Mario Bros var det sprekeste som har skjedd med Mario siden Super Mario World..Vurderes sterkt dette.

Finn.no, here I come!
 
Been there done that. :D

Det var denne tråden som satte igang den skikkelig lysten til å skaffe seg Wii og SMG.
Noen dager senere så er jeg i besittelse av en Wii og SMG. Angrer ikke et sekund.