Tales of Monkey Island

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#22
Wow, du resirkulerer fornærmelsene mine i andre tråder. Dritbra. Noensinne vurdert å komme med mer avanserte tankestrømmer enn hurp dee durp durp?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Hold kjeeeeeeeeeeeeeeft. >_<
 
D

Doctor Downs

Gjest
#26
:eng: "Liksom" er ikke noe man trenger å kaste bort tastetrykk på. Stor bokstav i begynnelsen av en setning derimot er verdt den ekstra halvtimen det tar å bevege fingeren bort til shift-knappen. Og-/å-feil er for babby og "Jeg husker jeg spilte Monkey Island" har fint lite med diskusjon å gjøre. En annen ting som er greit å tenke over er at når du blir med på et diskusjonsforum for TV-spill så er det ikke ikke umulig at det allerede finnes en tråd om Gears of War 2, et spill alle og bestemora deres eier.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Undt så was remaken av Minky 1 ute på Live og Steam. Hos sistnevnte kostet det ihvertfall 9 Euro og det var en grei pris.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
800 poeng på Live, som er omtrent... 60 kroner? Kan ikke sies å være så ille det heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Alt i alt er dette verdt å plukke opp, men den nye grafikken spiller liten rolle siden de har resirkulert alle animasjoner 100%. Lukter veldig østeuropeisk budsjettspill over det av en eller annen grunn. På den annen side er stemmene fantastiske så bare de gjør det verdt nedlastings.
Så var det bare problemet med at jeg ikke husker en dritt av puzzelene da. :tenke:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Seriøst? Jeg ville tippe at den dag i dag kan noen komme og spørre meg om hva man skal gjøre på et visst punkt i både MI 1 og 2 og jeg vil kunne svare uten å tenke meg om. Eller, iallfall hvis jeg får spille litt. Ligger limt til hjernebarken, noe som gjør at det ikke er like moro å spille dem om igjen nå. Nuvel.
 

Sancti

Terrorkatt
#31
Endelig en fordel med å ha dårlig hukommelse, jeg kan resirkulere underholdning. Yay!
 

demake

Seksuelt godteri
#34
Hva gjør du her fortsatt?
Tilbake til spillverket med deg din jøde.
 

oma

Village Drunk
#36
Bærer du nag Denny? Eller fisker du ukesgamle kommentarer frem bare for pur?
 
#40
Dere som har erfaring med episodebaserte spill fra Telltale, kan jeg spille episode 2 uten å ha en savegame fra episode 1? Spillte ikke eneren på min egen pc men vil kjøpe toeren når den kommer uten å måtte spille den første igjen. Er vel ikke værre enn å få tak i en savegame, men spør for det.