Tales of Symphonia

#41
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+04.11.2004, 23.01-->
<!--QuoteBegin-sigkurt
@04.11.2004, 21.31
Vet noen om noen Norske butikker som tar det inn? Har sjekka flere butikker, men har ikke funnet noen som tar det inn...
130185​
Det er ikke akkurat mange norske butikker som importerer NTSC-spill. Spiderman og TBCgames gjør det. Den svære Spaceworld-butikken i Oslo gjør det. Ellers er det få. Om du ser etter PAL-versjonen må du nok vente litt ... Kommer 26. november ifølge ToTheGame.com.
130251​
[/b]

I følge Nintendo kommer det 19. November!! Da er det sikkert å finne i alle butikker som selger Nintendo spill!

Tales of Symphonia kom til USA i sommer det og er gammelt nytt for alle NTSC gamere!
 
#42
Det er det jeg også håper, men er litt i tvil siden en lokal spillbutikk jeg har snakket med for å finne ut når det kommer (ikke når det blir utgitt, men når de får det inn, butikken driter i alt som heter relese datoer)ikke hadde hørt noe om det. Hverken cdon eller elkjop har spillet på listen over spill man kan forhåndsbestilles, eller på listen over spill de får inn. At det ikke kan forhåndsbestilles kan forklares med at det ikke er forventet at spillet kommer til å selge så alt for mye, men det burde da vert på listen over spill som kommer?
 
#45
Jeg skal helt klart ha meg det. Bare jeg får penger nok. Jeg har gledet meg siden i fjor tror jeg, da det ble annonsert. Det er vel mest pga. jeg fullførte Tales of Phantasia for et par år tilbake.
 
#48
skal selvfølgelig kjøpe det!!!

men hvilke konsoller kommer baten kaitos til?

og det med at alle som liker TOS er nintendo fanboys høres dumt ut, det utsagnet får deg til å virke som en fanboy til en viss annen maskin fra steinalderen(ps2)
 
#49
Opprinnelig skrevet av smached@04.11.2004, 10.39
Jeg mener ikke at ToS er noe særlig dårligere enn gjennomsinnts rpg til ps2. Jeg tror faktisk spillet ligger helt på gjennomsnittet. Det er det jeg har ment hele tiden, det finnes ikke noe ekstra ordinært med spillet. Har du ps2 er det mange andre spill som dette å velge i, men på gc skiller jo dette spillet seg ut da det ikke er mange slike rpg på den konsollen. Det at jeg kan virke litt negativ mot spillet er bare fordi jeg ikke likte det, beklager det, men det får kan jeg ikke gjøre noe med.

Kan jeg bare få legge til at min signatur er relativt kun tilfeldig valgt, og at det like gjerne kunne stått "GTA: san andreas" der.
129793​
ok, så nå er det så mulig at et såkålt gjennomsnitts RPG gjorde at GC solgte over 300 eksemplarer mer enn PS2 i japan måneden det ble sluppet der?
Og fortell meg hvilke andre RPger PS2 har utnom FF-serien. Og Gc har faktisk en god RPG i skies of arcadia.
 
#50
Gudameg 300 er jo himmelsk mange kopier...

Skulle gjerne ha nevnt noen ps2-rpg'er, men må inrømme jeg egentlig er ganske tynn på området... Sammenlikner kun med de få jeg har spilt

Jeg vil bare (igjen)legge til at skal jeg nå først kalles fanboy, vil jeg helst at det er xbox :tommelopp:
 
#51
Opprinnelig skrevet av dan the man@07.11.2004, 22.44
Og fortell meg hvilke andre RPger PS2 har utnom FF-serien. Og Gc har faktisk en god RPG i skies of arcadia.
131650​
...og PS2 har en veldig veldig god RPG i Grandia II, om vi skal snakke om remakes/re-releaser.

Utenom dette har PS2 for eksempel Xenosaga, La Pucella Tactics, Legend of Legaia II, Star Ocean 3 - Till the End of Time etc etc...
 
#52
Opprinnelig skrevet av LocoLennon+08.11.2004, 13.08-->
<!--QuoteBegin-dan the man
@07.11.2004, 22.44
Og fortell meg hvilke andre RPger PS2 har utnom FF-serien. Og Gc har faktisk en god RPG i skies of arcadia.
131650​
...og PS2 har en veldig veldig god RPG i Grandia II, om vi skal snakke om remakes/re-releaser.

Utenom dette har PS2 for eksempel Xenosaga, La Pucella Tactics, Legend of Legaia II, Star Ocean 3 - Till the End of Time etc etc...
131919​
[/b]
men er resten utenom grandia 2 gode da, kunne også ramse opp noen flere GC rpg`s hvis du ønsker det?
 
#56
Opprinnelig skrevet av Ghaz+09.11.2004, 18.52-->
Opprinnelig skrevet av dan the man@09.11.2004, 18.39
<!--QuoteBegin-Klaymen
@09.11.2004, 17.45
Du må nok bare innse det faktum at PS2 har mange flere RPGs enn GC.
132747​


det nektet jeg aldri for, ps2 har klart mer, men GC har en del gode også, er du med?
132815​
Kan du nevne fler enn Tales og Skies? Det kan ikke jeg..
132831​
[/b]
Wohoo ... Det kan jeg.

Paper Mario: The Thousand-Year Door og Phantasy Star Online Episode I & II kan i hvert fall nevnes.

Men GameCube har ikke like mange gode RPG-spill som PlayStation 2.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+09.11.2004, 18.54-->
Opprinnelig skrevet av Ghaz@09.11.2004, 18.52
Opprinnelig skrevet av dan the man@09.11.2004, 18.39
<!--QuoteBegin-Klaymen
@09.11.2004, 17.45
Du må nok bare innse det faktum at PS2 har mange flere RPGs enn GC.
132747​


det nektet jeg aldri for, ps2 har klart mer, men GC har en del gode også, er du med?
132815​


Kan du nevne fler enn Tales og Skies? Det kan ikke jeg..
132831​
Wohoo ... Det kan jeg.

Paper Mario: The Thousand-Year Door og Phantasy Star Online Episode I & II kan i hvert fall nevnes.

Men GameCube har ikke like mange gode RPG-spill som PlayStation 2.
132834​
[/b]
Paper Mario har teknisk sett ikke kommet ut her ennå da, og PSO er vel ikke ett klassiskt japse-rpg.
Men for all del, gode spill.
 

Sancti

Terrorkatt
#58
Lloyd, vil du være grei og fjerne eller merke spoileren? Det er jævlig irriterende for dem som leser dette og har planlagt å kjøpe spillet eller ikke har kommet så langt.
 
#59
De vet ikke hvem han jobber for da,og desuten tar det litt tid til å vite hemmelighetene til kratos og da,du har ikke så mange personelige samtaler med han,han er og forblir mystisk
 

Sancti

Terrorkatt
#60
Det er uansett ikke særlig pent gjort å røpe noe av historien, så det hadde vært greit om du fjerner det eller skriver en advarsel om at innlegget inneholder en spoiler. Det er faktisk en forumregel som krever det.