Tales of Symphonia

#62
Opprinnelig skrevet av Ghaz@09.11.2004, 19.01
PSO er vel ikke ett klassiskt japse-rpg..
132838​
Det er da fremdeles et rpg. Etter min mening tidenes beste. Av en eller annen grunn fallt jeg helt for det.
Det er nok ingen tvil om at ps2 har flere RPGs enn hva gc har, jeg synes bare veldig mange v ps2s er utrolig dårlige spill. Ps2 har vel flere spill i alle sjangre enn gc, har de ikke?
 
#64
Takk for den trivlige informasjonen, Lloyd, som i tilleg ikke inneholdt noen spoiler-advarsel.
Jeg har spilt ca 5-6 timer av spillet, det har jeg sagt tidligere og har ingen problemer md å innrømme det. Jeg har svært lite grunnlag til å bedømme selve spillet, men jeg sa klart i fra i mitt første innleg at dette var bare min subjektive mening, etter å ha spilt spillet noen timer.
Jeg mislikte spillet så mye at jeg per i dag ikke tåler synet av det. (litt ironisk at i skrivende stund har jeg klart å ødelegge freeloaderen min, så nå kan jeg ikke spille det uansett...)
Jeg pleier å fullføre alle spill jeg kjøper, og kommer nok til å spille ToS også en gang til sommeren kanskje. I dag har jeg hendene fulle av andre kvalitetsspill. Nå som du klarer å prestere å røpe en så vesentlig ting av historien, så har du bare gitt meg enda en grunn til å la være å spille det på en veldig lang stund.
 
#65
Sendte nettopp en spioler til Lloyd som en slags "straff" for å skrive spoilere uten å merke det. TOS er et spill du vil spille flere ganger, siden det er åtte alternative slutter og forskjellige vendinger etter hvordan valg du tar. Alle burde skaffe seg TOS!
 
#66
Lest en del om et annet bra rollespill til Gamecube som kommer nå! BATEN KAITOS skal jeg ha meg iallefall!

Jeg kan bekrefte at Tales of Symphonia er et bra spill, mye bedre enn Skies of Arcadia... Spillet har fått veldige gode reviews og kan anbefales.
Les og/eller Gamespot review
Forventer enda mer av Baten Kaitos!Gleder meg!!
 
#67
Jeg gleder meg også til Baten Kaitos, men ToS skuffet meg.
HAr spilt 7 timer nå, og tiltross for at jeg elsker rollespill var dette en gedigen nedtur etter å ha spilt Star Ocean III og Shadow Hearts II... Får håpe BK blir bra.. Samme folka som har utviklet BK og XENOSAGA... XENOSAGA var fantastisk!
 
#69
Opprinnelig skrevet av EsspeN@12.11.2004, 13.49
Jeg gleder meg også til Baten Kaitos, men ToS skuffet meg.
HAr spilt 7 timer nå, og tiltross for at jeg elsker rollespill var dette en gedigen nedtur etter å ha spilt Star Ocean III og Shadow Hearts II... Får håpe BK blir bra.. Samme folka som har utviklet BK og XENOSAGA... XENOSAGA var fantastisk!
134406​
7 timer ut i en RPG, og du sier at det skuffer deg allerede. 7 timer er et lite stykke ut i en RPG det.
 
#70
Noen liker det, andre ikke. Man skal ikke måtte tvinge seg gjennom et spill i over 7 timer før man kan si at man ikke liker det. Om noen ikke liker Tales of Symphonia, greit ... Jeg synes det virker underholdene, men det har ikke fenget meg så mye enda at jeg har blitt helt hekta. Jeg har fortsatt kun spilt i 4-5 timer.

For de som fortsatt er usikre på om dette er verdt et kjøp eller ikke, ta en titt på Gamerankings og les de ulike anmeldelsene der.

Anmeldelsen fra EuroGamer.net kan jo også nevnes: Tales of Symphonia - 9/10
 
#71
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@12.11.2004, 20.32
Noen liker det, andre ikke. Man skal ikke måtte tvinge seg gjennom et spill i over 7 timer før man kan si at man ikke liker det. Om noen ikke liker Tales of Symphonia, greit ... Jeg synes det virker underholdene, men det har ikke fenget meg så mye enda at jeg har blitt helt hekta. Jeg har fortsatt kun spilt i 4-5 timer.

For de som fortsatt er usikre på om dette er verdt et kjøp eller ikke, ta en titt på Gamerankings og les de ulike anmeldelsene der.

Anmeldelsen fra EuroGamer.net kan jo også nevnes: Tales of Symphonia - 9/10
134571​
Man må jo spille spill en stund før man legger det på hylla. Spill kan jo ofte være kjedelig til å begynne med. Spesielt med rollespill burde man spille en god stund for de er så lange og det utvikler seg hele tiden.
 
#72
Opprinnelig skrevet av Pyro+12.11.2004, 22.07-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@12.11.2004, 20.32
Noen liker det, andre ikke. Man skal ikke måtte tvinge seg gjennom et spill i over 7 timer før man kan si at man ikke liker det. Om noen ikke liker Tales of Symphonia, greit ... Jeg synes det virker underholdene, men det har ikke fenget meg så mye enda at jeg har blitt helt hekta. Jeg har fortsatt kun spilt i 4-5 timer.

For de som fortsatt er usikre på om dette er verdt et kjøp eller ikke, ta en titt på Gamerankings og les de ulike anmeldelsene der.

Anmeldelsen fra EuroGamer.net kan jo også nevnes: Tales of Symphonia - 9/10
134571​
Man må jo spille spill en stund før man legger det på hylla. Spill kan jo ofte være kjedelig til å begynne med. Spesielt med rollespill burde man spille en god stund for de er så lange og det utvikler seg hele tiden.
134618​
[/b]
jepp, 7 timer er lite å dømme utifra, ass
 
#73
Opprinnelig skrevet av Pyro+12.11.2004, 22.07-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@12.11.2004, 20.32
Noen liker det, andre ikke. Man skal ikke måtte tvinge seg gjennom et spill i over 7 timer før man kan si at man ikke liker det. Om noen ikke liker Tales of Symphonia, greit ... Jeg synes det virker underholdene, men det har ikke fenget meg så mye enda at jeg har blitt helt hekta. Jeg har fortsatt kun spilt i 4-5 timer.

For de som fortsatt er usikre på om dette er verdt et kjøp eller ikke, ta en titt på Gamerankings og les de ulike anmeldelsene der.

Anmeldelsen fra EuroGamer.net kan jo også nevnes: Tales of Symphonia - 9/10
134571​
Man må jo spille spill en stund før man legger det på hylla. Spill kan jo ofte være kjedelig til å begynne med. Spesielt med rollespill burde man spille en god stund for de er så lange og det utvikler seg hele tiden.
134618​
[/b]
Man bør spille spill en liten stund før man gjør seg opp en mening, men selv synes jeg sju timer er mer enn nok. Har du spillt et spill i sju timer og du ikke liker det i det hele tatt er det sjeldent du gidder å fortsette med det, eller hva? I løpet av den tiden har man ofte fått en innsikt i det viktigste av spillet.
 
#74
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k+13.11.2004, 21.32-->
Opprinnelig skrevet av Pyro@12.11.2004, 22.07
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@12.11.2004, 20.32
Noen liker det, andre ikke. Man skal ikke måtte tvinge seg gjennom et spill i over 7 timer før man kan si at man ikke liker det. Om noen ikke liker Tales of Symphonia, greit ... Jeg synes det virker underholdene, men det har ikke fenget meg så mye enda at jeg har blitt helt hekta. Jeg har fortsatt kun spilt i 4-5 timer.

For de som fortsatt er usikre på om dette er verdt et kjøp eller ikke, ta en titt på Gamerankings og les de ulike anmeldelsene der.

Anmeldelsen fra EuroGamer.net kan jo også nevnes: Tales of Symphonia - 9/10
134571​


Man må jo spille spill en stund før man legger det på hylla. Spill kan jo ofte være kjedelig til å begynne med. Spesielt med rollespill burde man spille en god stund for de er så lange og det utvikler seg hele tiden.
134618​
Man bør spille spill en liten stund før man gjør seg opp en mening, men selv synes jeg sju timer er mer enn nok. Har du spillt et spill i sju timer og du ikke liker det i det hele tatt er det sjeldent du gidder å fortsette med det, eller hva? I løpet av den tiden har man ofte fått en innsikt i det viktigste av spillet.
135005​
[/b]

Ja, det er vel det, men han burde gi det enda et par timer.
 
#76
Har også fått spillet, jeg synes spillet er kjempeundeerholdene, :rulleøyne: har spilt spillet i ca. 10timer. Jeg har blitt hekta.... :D
Noen som hvet hvordan man bestemmer hvem man vil heale i kamp med magi?
Har undret lenge... :usikker:
 

Sancti

Terrorkatt
#77
Hvis ikke jeg tar helt feil healer man automatisk den personen som har mistet mest HP.
Men hvis du har en som kan heale på semi-auto eller manuell kan det hende du kan velge. Husker bare ikke hvordan, men det finner du sikkert ut hvis du prøver.
 
#79
Hvis du styrer la oss si raine, og skal bruke first aid og har den på B så holder du inne B og trykker deg bortover til den du vil heale.