TEKKEN 5 turneringer

hmmm
bra spilt folkens
gratulerer til de som gjorde det bra og de som prøvde.
Forresten, er det noen som spilller med wang her?
eller Feng Wei?
hvem er å foretrekke , eller er det opp til den enkelte?
jaja, sees i nm
 
Har det kommet noen official liste på resultatene fra spiderman tuneringen?

1:David Wallace
2:risinguppercut (thomas eriksen)
3:suope (ømer)

men resten veit jeg ikke.. ;)
 
Hei alle sammen

Jeg er den nyeste medlemmen her på forumet nå. har hvert medlem tidligere ved navnet "theownage" men det er lenge siden. now im back :D

de fleste her kjenner meg fra føra. risinguppercut er bestekompisen min.
samt ømer (supo) og axel, og seff chris (gutti) osv osv..

jeg driver og skriver til vanelig, og analyserer games og skripts.

jeg var med på spiderman turneringen, men ble slått ut tidlig :tommelned:
brukte den usle kontollen som spiderman hadde liggendes. BIG MISTAKE. >_<

ende opp med at direction button ned ikke funka. hehe.

har også hvert med på turneringer tidligere ttt, t3, t4 osv.

Spiller med Howarang og kazuya. men howarang er nå fått prioraty.'
sub characters er beak, wang og king.

jeg og risinguppercut har spilt tekken i alle år sammen og vokst opp sammen her på etterstad.
og vi slåss for å få til flere turneringer oftere.... vi MÅ få dette til å bli mindere sjeldent, hvis vi skal ha et håp om å få norge på kartet som en tekken nation.

ok thats me.

Ps

thomas når kommer du bort?????? hurry man...
 
Opprinnelig skrevet av Gud+30.06.2005, 10.13-->
hmmm
bra spilt folkens
gratulerer til de som gjorde det bra og de som prøvde.
Forresten, er det noen som spilller med wang her?
eller Feng Wei?
hvem er å foretrekke , eller er det opp til den enkelte?
jaja, sees i nm
237456​
[/b]
Jeg spiller med Wang, hvem du skal bruke avhenger vel av spillestilen din, Wang er ikke en safe karakter... Driter du deg ut, skal det mye til og ikke bli knust.. Feng har nå noe raskere recovery tid, og kan drite seg litt ut :p


<!--QuoteBegin-IronFist
@30.06.2005, 15.54
Hei alle sammen

Jeg er den nyeste medlemmen her på forumet nå. har hvert medlem tidligere ved navnet "theownage" men det er lenge siden.  now im back :D

de fleste her kjenner meg fra føra. risinguppercut er bestekompisen min.
samt ømer (supo) og axel, og seff chris (gutti) osv osv..

jeg driver og skriver til vanelig, og analyserer games og skripts.

jeg var med på spiderman turneringen, men ble slått ut tidlig :tommelned:
brukte den usle kontollen som spiderman hadde liggendes. BIG MISTAKE. >_<

ende opp med at direction button ned ikke funka. hehe.

har også hvert med på turneringer tidligere ttt, t3, t4 osv.

Spiller med Howarang og kazuya. men howarang er nå fått prioraty.'
sub characters er beak, wang og king.

jeg og risinguppercut har spilt tekken i alle år sammen og vokst opp sammen her på etterstad.
og vi slåss for å få til flere turneringer oftere.... vi MÅ få dette til å bli mindere sjeldent, hvis vi skal ha et håp om å få norge på kartet som en tekken nation.

ok thats me.

Ps

thomas når kommer du bort?????? hurry man...
237532​
Takker for info hehehe:D
Men det var da fy så like vi var på karakterer :p
Mains er Kaz og Wang, subs er Hwoarang(akkuratt begynt å spille med han:p Bare lærer av Wallace egentlig..) og noe King, men f, f, N, 1 og f, f, F+2+4 irriterer vettet ut av meg...
 
IronFist: Takk for infoen, men jeg kom på noe. Hva med å lage et eget emne for slik informasjon? For ellers drukner informasjoner om turneringer osv.

EDIT: Eller lage en kanal på mIRC?
 
Ahha. du spiller også med kaz. fett. kult om du blir god med how, han har potensiale :D
hvis du lærer fra wallace så har du en ypperlig mentor, han er god. fikk desverre aldrig spillt mot han på turneringen, men det dukker opp flere sjanser, im sure of it.

wang jinrei er mitt lille prosjekt i tekken 5. kjønte han hadde big potensial fra første dag.
men han har desverre ikke fått så mye spilletid. har rett og slett ikke tid til han. howarang og kazuya tar over makta :tommelopp:

I MISS ARMOUR KING...... eneste grunnen til at jeg spiller med king er pga hans likheter til armourking. armourking "var" ultimate tekken fightern of all time...

SÅ MÅTTE DE DREPE HAN?????????????????????? blæææææææ.

jaja han var jo over 100 år gammel da.. hehe. :ler:

jeg har veldig lyst til å lære meg alle gripeknepa til king, men fy faen så mye og så lange strings det er... shit man..

men vi må spille en gang, teste hverandres skillz :kul:
 

EagleJin

Bear Necessity
Grattis til vinnerne! (Selv om jeg lukter noe som minner om "misnoeye", hehe)

MadCow: Konge at du har kamper!!! Naar legges de ut ut? :D

At future tuornaments: Bear with me! :p
 
Opprinnelig skrevet av MadCow+30.06.2005, 00.46-->
<!--QuoteBegin-Cinos
@29.06.2005, 21.52
Madcow, du ruler med Nina Williams idag!! :)

Jeg har så lyst å prøve min Nina mot din Nina  :tommelopp:
237346​
Takker
Jeg er gjerne med på å spille. Når og hvor? PM?
[/b]
når??
hmm...jeg fikk lissom T5 igår da
så det kan ta litt tid før vi kan strippe mot hverandre...
hvor??
vel du kan velge, on the bed, the floor or in the kitchen...:D i can take u on everywhere , My Nina is very rude and mean!! :kul:

jaja, men vi få se. jeg og sortulv har tenkt å besøke eaglejin og red hawk, denge dem først. også få vi se.... :D
 

MadCow

Lokal moderator
Har så vidt begynt å redigere opptakene fra turneringa. Det tar 10-15 min å redigere hver kamp, så er nok ikke ferdig før utpå kvelden hvis jeg er heldig.
(Gidder ikke å sitter her å vente på at den rendrer filmene)

Foreløpig er en kamp klar. Alle kampene kan etterhvert finnes på
http://blindern.mine.nu/tekken/spider/

Det er ikke alle kampene jeg husker hvem som spilte, fordi det var alt for mange Asuka og Kazuya spillere der. Så det hadde vært fint med litt hjelp der etterhvert.

Det er ikke så fantastisk båndbredde der filene ligger nå(min pc), så hvis noen vil legge de et bedre sted så kunne kanskje det vært fint, f.eks Eagle har vel et bra sted?

*Edit: Var jo som jeg fryktet, blir ikke ferdig med å dele opp kampene idag.
Er ferdig med alt fra gruppe1, og mye fra gruppe2 er også ferdig.
 
(Jinov)Phoenix : Synes vi skal være litt forsiktig med å bedømme systemet uten at vi helt skjønte hvordan det virker. Men det hadde vært veldig fint om de opplyste oss om det! Var ikke mange som skjønte mye idag... Noen mangler hadde det jo så klart, men men...
237412​
[/quote]

Jeg syns faktisk ikke at jeg bedømmer feil! det systemet der skulle ikke ha blitt brukt på finalene men på starten! jeg har ikke noe imot systemet men hvis du mixer den på Finalene så blir det helt teit! :tommelned: Krasj !!! Og han som var der husker ikke hva han heter, han med brillene vetttu, :ler: han sa at det var best å bruke det systemet sånn at alle møter hverandre sånn at man vet virkelig hvem som er BEST. Første jeg møtte var Aksel på begynnelsen av turneringa. Og han spiller jeg med nesten hverdag siden vi er venner! Det irriterte meg mest ved systemed at de brukte systemet på finalene :mad: folk fikk mere enn 2 sjanser i finalene hva faen a?!?! MAAAADDDOOOG HVIS DEM HVORDAN MAN SKAL FIKSE EN TURNERING!! :tommelopp: ikke kom og si at jeg skal bedømme forsiktig her, er det noen som mener at jeg tar feil her??Og forresten supo var vinneren der for alle sammen det så vi, 0 tap han tok alle sammen så hardt. Hertfall han som vant turneringa. det er ikke rart man vinner sånn de spilte mot hverandre og til slutt så så han hvordan wang fungerer det kunne hvem som helst gjort på den turneringa. :kul:
 
Grattis med victory Wallace!

Høres ut som merkelig oppsett for finale, spes med 3 til semi?!

Maddog: mekk en tourney, jeg trenger tourney trening :D ;)
 

MadCow

Lokal moderator
Litt trist de fortsatt ikke har fått ut noe om hvordan systemet funka.
Er enig at det var kjipt med utslagskonkurranse helt i starten. Godt mulig man burde brukt litt mer tid her, og mer cupaktig i finalene.
Supo imponerte stort, ja. Litt synd jeg ikke fikk muligheten til å spille mot han, men det kommer kanskje senere.

Men hvis noen vil vise hvordan turneringer kan arrangeres(bedre), så hadde det vært kult :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
Har prøvd å finne litt ut av dette med double-elimination. Har blitt litt klokere på det nå. Fordelen er som kjent at selv om man taper en kamp, så kan man fortsatt vinne. Den andre fordelen er at den som er nest best, skal få 2.plassen (det er altså ikke krise om den beste møter den nestbeste i første runde)

Men jeg begynner å tvile litt på om de klarte å arrangere systemet riktig på Spiderman?? Får det ikke helt til å stemme. Dessuten leste jeg en ting som de ikke tok hensyn til, og som nok hadde gjort en stor forskjell for mange:

"Each round, players play another player in the same bracket, to be randomly chosen. However, effort will be made to prevent rematches of previous games, except where absolutely necessary."

Dere kan lese mer om systemet på http://www.johnpratt.com/items/docs/ranker/ranker.html
Dette er egentlig en side for et annet system, men det står et fint skjema over double elimination pluss forklaring omtrent midt på siden.
 

MadCow

Lokal moderator
Ok, da tror jeg at jeg har fått lagt ut all filmen vi tok under turneringen på spiderman. Som nevt tidligere kan alle kampene finnes på http://blindern.mine.nu/tekken/spider/

Si ifra hvis jeg har klussa med navn på spillere og andre ting.
 

EagleJin

Bear Necessity
http://www.tekken-5.com/main.php

Ta en kikk ;)

Informasjon om NM, EM eller hva det nå en måtte være kommer opp snart.. er tross alt ikke så veldig lenge igjen til 10. september...

Hørte rykter om at release-chars ikke er lov å bruke i NM og EM...
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@09.07.2005, 19.47
http://www.tekken-5.com/main.php

Ta en kikk ;)

Informasjon om NM, EM eller hva det nå en måtte være kommer opp snart.. er tross alt ikke så veldig lenge igjen til 10. september...

Hørte rykter om at release-chars ikke er lov å bruke i NM og EM...
240676​
Det står jo ingenting om NM her da. De har ikke laget de norske sidene ferdig enda. Men er NM 10 September altså? jeg har slitt med å finne info... Jeg har svært gjerne lyst til å delta, det skal være sagt! Når vil Tekken 5.1 komme i Europa forresten? Jeg er glad at jeg slipper endringene i NM, steve blir jo nesten ødelagt! Det irriterer meg vanvittig at Steve skal tones ned så mye, men han er tross alt kanskje den sterkeste å bruke i Tekken...
 

EagleJin

Bear Necessity
Sant nok. Sidene er langt fra ferdige, men info kommer nok til å legges ut der i tide.

Om 5.1 gis ut til konsollene blir det vel med platinumutgaven slik NukleuZ skrev i sitt emne om 5.1. Jeg er vel en av de få som faktisk gleder seg til forandringene :D

At Steve ødelegges.. Jo da, han svekkes en smule (hehe), men som du sier så regnes han blant topp-3. Velfortjent nedgradering spør du meg :p
 

oma

Village Drunk
dont know om noen har postet det men det kan ikke sies for mangen ganger uansett, kvalifisering til NM i bergen skjer i begynnelsen av august, for dere som bor i verdens deiligste by: bergen (for mye radio 1? tror det ja...)
 
Topp