TEKKEN 5 turneringer

det har vært en stund siden jeg hørte noe om den turneringen ja. gleder meg villt til tekken 5nm
blir sykt morro
forresten, er det noen som er enige i at de arrangeres alt for få turneringer.
hadde jeg vært litt eldre ville jeg dratt i gang en tekkengathering
den tiden kommer sikkert,
uanseeeett, noen turneringer som holdes i ferien elr?
 

EagleJin

Bear Necessity
Jeg skrev i "Er det interesse for dette"-emnet at det ikke blir noe av pga komplikasjoner hos utleier.

Gud: Om du synes det er lavt med aktivitet.. Hvorfor ikke prøve å stelle i stand noe selv?

Hvis jeg husker riktig kan spiderman-lokalet brukes til turneringer en gang i blant, men dette må sjekkes. Uansett synes jeg det blir kjipt å låne dette lokalet for en turnering når premiering skal gjøres. Faktum er at premier kommer ikke ut av ingenting, og derfor kreves deltakelsesavgift, noe spiderman ikke tillater i deres lokaler.
 

oma

Village Drunk
hvordan er disse turneringene foresten? er det slik at man kan sitte å spille med kontrollen i hånden? eller må man spille på slik utstillings maskin?
 
Opprinnelig skrevet av oma@11.07.2005, 22.37
dont know om noen har postet det men det kan ikke sies for mangen ganger uansett, kvalifisering til NM i bergen skjer i begynnelsen av august, for dere som bor i verdens deiligste by: bergen (for mye radio 1? tror det ja...)
241252​
Hei du! Når i August da? det var bra du sa det eller så hadde det jo ikke blitt noe Nm på meg..Har du dato? Jeg er fra Haugesund så det er vel Bergen jeg må komme meg til? Kan ikke tenke meg at Haugesund blir brukt til noe...
 

oma

Village Drunk
Opprinnelig skrevet av Iron-Steve+16.07.2005, 13.14-->
<!--QuoteBegin-oma
@11.07.2005, 22.37
dont know om noen har postet det men det kan ikke sies for mangen ganger uansett, kvalifisering til NM i bergen skjer i begynnelsen av august, for dere som bor i verdens deiligste by: bergen (for mye radio 1? tror det ja...)
241252​
Hei du! Når i August da? det var bra du sa det eller så hadde det jo ikke blitt noe Nm på meg..Har du dato? Jeg er fra Haugesund så det er vel Bergen jeg må komme meg til? Kan ikke tenke meg at Haugesund blir brukt til noe...
242581​
[/b]
jeg har verken dato eller sted ENDA (jeg er lat ;) ) men skal se om jeg får tak i det innen de neste dagene, men det er bare de 2 beste som kommer videre til nm, ellers må man til oslo og spille innledende runder...
 
OK..vis det er muligheter for å skaffe en turning, er det muling å ta inngangs penger og se hvem som kommer fra dette forumet og det vill da blir mye bedre for eagle jin eller den som fikser hele greia!vis noen er med da!!!! Før NM :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av dead alchemist@20.07.2005, 16.41
OK..vis det er muligheter for å skaffe en turning, er det muling å ta inngangs penger og se hvem som kommer fra dette forumet og det vill da blir mye bedre for eagle jin  eller den som fikser hele greia!vis noen er med da!!!! Før NM  :tommelopp:
243671​

Hadde vært kult å få ordnet noe før NM. Hvor var det folka her hadde turnering der JIN vant og Duke kom på andre plass?

Hadde vært kult om noen som har kjenskap til disse lokalene, vi kan betale inngang for lokalet til den vi leier av kanskje. Fordi jeg vet at det er mange her som har lyst til å gi litt juling i Tekken 5 før turneringen i september..

Vi sitter ikke her på forumet og skriver ledgend, legger ut taktikker og combo vids for moroskyld, vi gjør det fordi vi vil spille mot hverandre.. hvis ikke er det ikke vits å kunne ta 5 ewgf på rad eller prøve å være Tony-T. :rulleøyne:

Dette er et forslag til folk som har lyst til dette. Sier ikke direkte at jeg kan få ordne dette, men hvis det er noen som kan, hadde det vært kult.. :ler: Trenger ikke å ha premier og stæsj, bare for ren turnering
 
Link

Jeg var jo tidligere fightingfan, så fikk jeg wow og sluttet. Derfor det ikke skjer noe mer på den fronten. Det vil skje noe trolig før NM, håper jeg.
 
Duke: Slutt med wow, spill Street Fighter og Tekken ;)
Du kan ikke bare stikke av. Da kommer det til å hjemsøke deg resten av livet! Spill fighting! :D
 
Jeg vet ikke hvordan det står til med dere, men jeg er ganske drittlei av å vente på at sidene skal oppdateres med info for Norge...Hvor vanskelig kan det være å trykke inn noen datoer? De må jo ha en slags oversikt nå, NM er jo snart! Finnes det kanskje en mail-addresse på sidene som man kan prøve å kontakte de med? Er litt lettere for meg å planlegge å reise til Bergen hvis jeg vet hvilken dag kvalifiseringen er liksom... :p
 

oma

Village Drunk
jeg kommer til å poste om kvallik i nm når jeg vet noe mer, men forløpig så er "vi kommer til å henge opp plakater når det nærmer seg" det beste svaret jeg har fått av spidermann i bergen...
 
Nooooo! kan ikke være med i nm!....

Skal på konkuranse for lærlinger i kokkefaget.... begynner klokken
07:45 og varer til 15:00....så må jeg tilbake på jobb etterpå å jobbe til 23:30!!!

:blunk: