Tekken 5

det var en kort kjip intro as.
etter det jeg har sett så virker dragunov litt kjedelig ikke noe spesielt med han liksom, litt kjipe moves.. men kan ta feil.
men lili derimot hun er rå liker det jeg ser av henne, masse fancy moves.. blir nesten litt kåt :p skal prøve å ikke være utro mot christie. :p

Ps! Namco: christie er ekte, husker da jeg var liten så datt jeg og slo med så kom ei dame bort til meg og sa " hey did you hurt yourself" må si det var love at first sight ^_^
 
tekken5 er et kult spill

jeg har alle tekken spilla de er rå bra faen synsyk bra spill

tekken er en av de beste slose spile jeg har :tommelopp:
 
Hei

Jeg har hi-res bilder av alle karakterene i DR. inkludert jinpachi og de nye karakterene.
i to forskjellige utgaver.

jeg har også 8 nye scans av armour king, lily, dragunov og tiger(fra tekken3). og detaljerte profiler og story på disse.

Og best av alt så har jeg 4 sider med story transcript fra tekken 5 DR. som jeg har oversatt selfølgelig.
har endelig fått vite hva som egentlig foregår, Hva dark resurrection er...
En del overaskelser er på vei, det kan jeg si dere.


Men gjett hva........ jeg skal ikke legge ut an dritt av det.
det kan dere takke deres gode venn Jinsama for. Som sansynlighvis mener dette er "old news"
Be han skaffe dere denne infoen da vell... han har jo "9000" linker tross alt.

for de av dere som ikke idoliserer Jinsama, kan dere sende meg en PM så kan jeg gi dere infoen og bildene osv.
 

EagleJin

Bear Necessity
Hei

Jeg har hi-res bilder av alle karakterene i DR. inkludert jinpachi og de nye karakterene.
i to forskjellige utgaver.

jeg har også 8 nye scans av armour king, lily, dragunov og tiger(fra tekken3). og detaljerte profiler og story på disse.

Og best av alt så har jeg 4 sider med story transcript fra tekken 5 DR. som jeg har oversatt selfølgelig.
har endelig fått vite hva som egentlig foregår, Hva dark resurrection er...
En del overaskelser er på vei, det kan jeg si dere.


Men gjett hva........ jeg skal ikke legge ut an dritt av det.
det kan dere takke deres gode venn Jinsama for. Som sansynlighvis mener dette er "old news"
Be han skaffe dere denne infoen da vell... han har jo "9000" linker tross alt.

for de av dere som ikke idoliserer Jinsama, kan dere sende meg en PM så kan jeg gi dere infoen og bildene osv.
[/b]
Ta å hold kjeften din'a Sinan! Er det mulig å oppføre seg sånn?
Mekke et topic som heter "Tekken Experten" da vel!
 
hhahah!! eagle er det mulig!!!! jeg var 2 min kjappere!! makes me the king!! :p... nei da, kan godt slette innlegget mitt jeg:)
 

EagleJin

Bear Necessity
Ta å hold kjeften din'a Sinan! Er det mulig å oppføre seg sånn?
Mekke et topic som heter "Tekken Experten" da vel!
[/quote]

..... Eh.. sinan????????! ok nå veit ikke jeg om det er et navn eller et stygt ord i brasil... som kanskje christie lærte deg....

og kan du forklare hva å "oppføre seg sån" er?

hvorfor skulle jeg lage en topic som heter "tekken Experten" det er du som er det, ikke sant allmektige jinsama......
 
oh ja!! hva med dette

my babe!!

Haha, slo deg, jeg er best jeg er best! whooo hoooooo!!! i beat u!! oh yeah!! score: 2:1 to nilo vs Eagle!! oh yeah..who is your daddy!!! Say it!! :p
 
[/quote]

Ta å hold kjeften din'a Sinan! Er det mulig å oppføre seg sånn?
Mekke et topic som heter "Tekken Experten" da vel!
[/quote]


WTF? er det noen andre på forumet som heter Sinan? Eller hva er det som skjer Jinsama? Snakker du til meg, Sinan? Irionfist altså?? Eller heter "namco fyren" også Sinan?
Siden du antyder at han skal lage en "tekken experten" topic. og jeg lagde en "final fantasy eksperten" topic en stund siden? Må jo begynne å lure!! kan du forklare hva som skjer??
 
....... nei jeg heter ikke sinan??? og hvem er så du herr jern neve??? hvorfor blander du deg inn i dette.... har ikke noe med deg å gjøre, så legg deg til å sove igjen.... oppmerksomhets sjuk eller???? eller er du bare en av jinsamas tillhengere..... og jeg som trodde jinsama sa noe stygt på spansk. hahahah...
 
....... nei jeg heter ikke sinan??? og hvem er så du herr jern neve??? hvorfor blander du deg inn i dette.... har ikke noe med deg å gjøre, så legg deg til å sove igjen.... oppmerksomhets sjuk eller???? eller er du bare en av jinsamas tillhengere..... og jeg som trodde jinsama sa noe stygt på spansk. hahahah...
[/b]
Hva er problemet ditt a? har jeg gjort deg noe siden du plutselig skal være frekk i kjeften osv. Og jeg er ikke tillhenger av noen har på forumet. Og selv om jeg hadde hvert tillhenger av jinsama så hadde jeg hatt grunn til det, han er norges mester i tekken 5, jeg var selv på turneringen og så det.
Jeg kom faktisk ganske langt selv.

så over mange av innleggene dine og du har et lite problem tørr jeg påstå. jeg tror noen trenger å roe seg ned litt.