tekken

Tekken kveld <3

Synd jeg ikke var der... hvis det har vært da. Hvis det ennå ikke har funnet sted, I'm there!!
[/b]
Sorry vi vil ikke ha jente lus!!! ÆÆÆSJ!!! nei nei nei!! no girls!!
 

oma

Village Drunk
<div class='quotemain'>
det er da ingen grunn til at hun ikke skal prøve fordi vel?
[/b]
Jeg ønsket bare frøkna lykke til, gjorde jeg ikke?
[/b][/quote]
uff jo, jeg er bare i dårlig humør i dag.. :kos:

men luna: bare å spille mot dem, det kommer å bli lærerikt for deg viss du møter noen av dem.. alltid gøy med kvinnelige tekken spillere..
 

MadCow

Lokal moderator
Hvilken tekken kveld er det snakk om?
Noe jeg ikke har fått med meg?
 
huh? jeg tror ikke du helt skjønte hva jeg mente :usikker:
Men seriøst det er "bare et spill", som Red Hawk sa.
Folk klikker jo helt fullstendig her.
jeg tror alle bare trenger en stor klem :kos:
[/b]
Klemme på Bob

Sorry vi vil ikke ha jente lus!!! ÆÆÆSJ!!! nei nei nei!! no girls!!
[/b]
Ahaja, derfor du ser så merkelig på meg fordi jeg har langt hår...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bob får klem av meg og :)

hehe, husker jeg møtte en jente som var drit skills i tekken, som nesten slo meg... da hadde jeg faktisk litt noia! men sikkert mange skills jenter der ute! de kan jo gjøre mer en en ting om gangen å sånn... :kul:
 
Tekken kveld <3

Synd jeg ikke var der... hvis det har vært da. Hvis det ennå ikke har funnet sted, I'm there!!
[/b]
wow en jente som spiller tekken. trodde det ikke fantes noen... men det er jo bra da :D alltid lurt på hvor flink en jente kan bli. er bare å prøve seg, kanskje du slår de beste spillerne hehe
 
Bombe, med en gang en jente svarer på et emne så blir det årets fighing topic! Men når jeg svarer ser dere bare meg som en annen svart skalling :tommelopp: i like it...i like it alot... Men anyway, må si det finnes en god jente nina spiller, som faktisk kom som 2plass ut av en pulje på GP truneringa, og hu heter faktisk Luthien, det jeg ville se er disse to damene i fight!! Chick fight..tururru!! pampam!!!
 

EagleJin

Bear Necessity
Hmm.. Nilo: *dodge dodge block block DAMAGE... vente vente vente... vente... d/b+1+2!!*
:D
 
er det noen som kan spille til helga eller?vis noen kan fikse en kveld til helga,hadde det vært kult!jenter i tekken ....hmmm kan ikke huske at jeg har sett noen! :) :tommelopp:
 
er det noen som kan spille til helga eller?vis noen kan fikse en kveld til helga,hadde det vært kult!jenter i tekken ....hmmm kan ikke huske at jeg har sett noen! :) :tommelopp:
[/b]
er dere bare her for å krangle hele gjengen?gidder ingen å spille eller? :D bli med da ingen som gidder å spille eller svare på inlegget mitt!virker på en måte at alle er sure på meg pga de greine der oppe!sorry til (eagle du sa ikke noe serlig og de som har vært inblandet i det)!var ikke menigen at det skulle bli til det som ble! <_<men gir meg ikke uten noen kamper bare så dere vet det holder på menigen min haha!
 

EagleJin

Bear Necessity
holder på menigen min haha!
[/b]
Noe du garantert ikke er alene om her inne :p

Skulle gjerne spilt noen kamper. Hadde blitt med om mulig. Er faktisk veldig lysten på noe variert motstand, hehe.
Men men.. En kan ikke alltid gjøre hva en vil :(.
 

oma

Village Drunk
dere bor på feil side av fjellet.. jeg hadde vært med som bare juling..
 

MadCow

Lokal moderator
er dere bare her for å krangle hele gjengen?gidder ingen å spille eller? :D bli med da ingen som gidder å spille eller svare på inlegget mitt!virker på en måte at alle er sure på meg pga de greine der oppe!sorry til (eagle du sa ikke noe serlig og de som har vært inblandet i det)!var ikke menigen at det skulle bli til det som ble! <_<men gir meg ikke uten noen kamper bare så dere vet det holder på menigen min haha!
[/b]
Tror ingen er sure på deg.
Hadde vært kult å spilt mot deg/dere igjen, men vet ikke om jeg har tid enda.
Kanskje høre om "Tekken Spilleren Tidligere Kjent Som Spawn" kan ha noe hos seg?
 
Det lar seg sikkert gjøre det!!

Greier vel å pælme in 6-7 stk hard ass tekken gamere!!!!

Men TTT kommer ingen seg unne hos meg..hehe!!

Tenkte Lør 19/11 eller søn 20/11....

si ifra en dag i forrkjøpet i allefall..... :tommelopp: