tekken

18 passer iallefall ikke så det er sagt, da er det 1,5 år siden jeg og dama ble sammen... Så tviler på hu er keen på av jeg skal farte rundt for å spille Tekken...

Trenger ikke å avslå noen dato ennå når vi skal spille hos Madcrow. Men det finner ut etter spiderman turneringa, hvor lang tid det tar før det blir NM. Er ikke NM før i september kan vi ta det en gang i sommerferien, eller?
Blir det NM med en gang så for vi bare ta det senere mener jeg da.

At NM blir med en gang høres usannsynlig ut, særlig med tanke på at det er sommerferie og de fleste har reist bort. Dessuten så husker jeg at noen sa til meg at NM blir ikke før til høsten.

Nm blir som regel, 1-2 mnd etter release... Så høsten er nok høyest sannsynlig...

Opprinnelig skrevet av Luthien@05.06.2005, 19.44
At NM blir med en gang høres usannsynlig ut, særlig med tanke på at det er sommerferie og de fleste har reist bort. Dessuten så husker jeg at noen sa til meg at NM blir ikke før til høsten.
230133​

Det er sant det, det pleier å være i september. Men Tekken pleide før å komme i september!
Tekken 4 kom ut i september 2-3 uker senere var det NM den gangen.

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@06.06.2005, 15.15
Det er sant det, det pleier å være i september. Men Tekken pleide før å komme i september!
Tekken 4 kom ut i september 2-3 uker senere var det NM den gangen.
230518​
Tekken 4 kom 13. september og NM var 19. oktober, så det er vel ca en måned.
Men vil jo tro nivået blir en del høyere hvis de venter litt med NM.

Skal forresten prøve å ha en del samlinger hos meg i sommer, så det burde ikke bli noe problem å få spilt før NM.

EagleJin

Bear Necessity
Ingenting er fastsatt, men for min del kan det godt holdes i Oslo :D

De første forberedelsene ti NM starter ikke før lørdag ;)

Havok:

En "liten" fugl hvisket i øret mitt at det skal være kvalifisering for NM rundt omkring. Og at det er ikke utenfor Oslo... Så hva skjer med oss som vil være med som har 0 sjanse til å komme seg til Oslo for noen av kvalifiseringene, og som mest sannsynlig ikke hadde gått videre uansett?

Hvis det må være en kvalfisiering, kan f.eks Jinsama eller noen andre gi meg et fripass?

Aka VIP og shit?

MadCow

Lokal moderator
Begynner ikke dette å bli litt "off-topic"?

EagleJin

Bear Necessity
JIN: Det er jo KONGE :D
Sinnsykt bra dag å ha det på!
(vil heller se det på samme dato som nrodic, men ok :p)

Opprinnelig skrevet av havok
Havok:

En "liten" fugl hvisket i øret mitt at det skal være kvalifisering for NM rundt omkring. Og at det er ikke utenfor Oslo... Så hva skjer med oss som vil være med som har 0 sjanse til å komme seg til Oslo for noen av kvalifiseringene, og som mest sannsynlig ikke hadde gått videre uansett?

Hvis det må være en kvalfisiering, kan f.eks Jinsama eller noen andre gi meg et fripass?
231030​
Den fuglen du snakker kan umulig ha ment at det ikke skal holdes noe utenfor Oslo, men at han ikke visste noe om opplegg utenfor Oslo.

Fripass = ......
De som har null sjans til å nå NM.. Kjipern. I følge spider-man skal kvalikene holdes for å luke ut de som har en sjanse til å vinne, og slippe så mange som ikke har peiling (slike var det for mange av i T4 NM..). Får håpe NM-ledelsen ikke kjører på noe "trygd-system"..
------------------

On-topic:
Noen som er lystne på å spille frem til kl. 17 i dag? :D
(maskin og lerret står rigga fra i går :svette: )

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av EagleJin@08.06.2005, 08.20
On-topic:
Noen som er lystne på å spille frem til kl. 17 i dag? :D
(maskin og lerret står rigga fra i går  :svette: )
231124​
Hvor og når begynner dette?

oma

Village Drunk
beklager off topic men vil det da si at viss jeg ikke er med i den turneringen spiderman og savegame holder så kan jeg ikke være med i NM?