tekken

oma

Village Drunk
fy faen for en fet stikke :sikle: nå skjønner jeg hvorfor dere bruker det...

Takk for all respons :D
Jeg ga 1600,- hvis jeg husker heeelt riktig... Litt stivt iforhold til at jeg klarte å lure til meg en temmelig billig en av Gutti :p

Den er på vei i posten og gleder meg til å bruke den ;)

Gutti jeg rører ikke VF før du sitter ved siden av meg og lærer meg det :p Eller greit da, har prøvd han.. Pokker da husker ikke navnet i farta men han har nesten samme kastet som King, Giant Swing.. hihi.. Men han virke så treg når jeg spilte han og alle ga meg juling med Kage... :(

1600 spenn? den var litt drøy

oma: han spilte med namco-stikka helt til nå.
tror ikke han (og resten av gjengen) spiller med stikke
bare fordi de er pimpe

NukleuZ

Hehe, ja, dette er noe helt annet enn den Namco stikka. Selv om det tar en tid foer du blir skikkelig vant til den, er det INGEN TING som holder deg tilbake for aa klare alt av motions og stepping. I tillegg er knappene LANGT mer responsive, noe som er viktige i VF-serien naar man maa riste seg ut av "stagger"-situasjoner.

Tilsammen har jeg selv brukt over 2500 kroner for Virtua Stick Pro modifikasjonsstikka (den store jeg hadde med meg paa Spillegal-treffet med 3rd Strike). Jeg vant Saturn-stikka brukt paa en yahoo auksjon i Japan til 900 kr. Fikk den sendt til Norge for nye 1000 kroner, og det resterende beloepet gikk til nye sanwa stikker og knapper, samt to originale Playstation haandkontroller.

En ting er sikkert. Naa er det bare min egen ferdighet som holder meg tilbake fra aa klare hva enn trikks som maatte finnes. Som sagt, det tar fortsatt tid, men stikka tillater alt av inputs du kan tenke deg.

By the way, Giant Swing characteren i VF er Wolf. Skal du laere han maa du snakke med meg eller Raider.

oma

Village Drunk
silentbob, vet han spilte med sticke, det står i ett av de eldre emnene her.. (sikkert flere)

Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@10.08.2005, 03.18
NukleuZ

Hehe, ja, dette er noe helt annet enn den Namco stikka. Selv om det tar en tid foer du blir skikkelig vant til den, er det INGEN TING som holder deg tilbake for aa klare alt av motions og stepping. I tillegg er knappene LANGT mer responsive, noe som er viktige i VF-serien naar man maa riste seg ut av "stagger"-situasjoner.

Tilsammen har jeg selv brukt over 2500 kroner for Virtua Stick Pro modifikasjonsstikka (den store jeg hadde med meg paa Spillegal-treffet med 3rd Strike). Jeg vant Saturn-stikka brukt paa en yahoo auksjon i Japan til 900 kr. Fikk den sendt til Norge for nye 1000 kroner, og det resterende beloepet gikk til nye sanwa stikker og knapper, samt to originale Playstation haandkontroller.

En ting er sikkert. Naa er det bare min egen ferdighet som holder meg tilbake fra aa klare hva enn trikks som maatte finnes. Som sagt, det tar fortsatt tid, men stikka tillater alt av inputs du kan tenke deg.

By the way, Giant Swing characteren i VF er Wolf. Skal du laere han maa du snakke med meg eller Raider.
249739​
Den sticka der var jo verdens kuleste da :D
Men jeg har jo god tid å bli vant til sticken til du kommer hjem og kan lære meg litt Wolf f.eks.
:flau:
Du får gi beskjed når du har kommet hjem og har litt tid til overs da ;)
Husker ikke helt til punkt å prikke hvor du bodde igjen med med litt hjelp så finner jeg det igjen :p

Noen som vil spille litt tekken?

Hakke spilt aktivt siden Tekkentag,kjøpte tekken5 for en uke siden. Noen som vil spella? Bor på vålerenga/etterstad. Jeg kom videre fra spiderman greia i starten av sommer, trenger å spille et par kamper før NM 10 september.

Alle er velkomne, men inngangspris er stive 1-2 pils til verten :tommelopp:

Sniken/Daniel

jaja, seff er jeg med
har dårlig med tid, :tommelopp: så om du kunne si noe nærmere hadde det vært fint

MadCow

Lokal moderator
Jeg og en kamerat er lyste på å denge litt fra oss på søndag.
Så hvis noen har lyst på besøk så si ifra iløpet av idag (lørdag).

(Bør være et sted ikke så langt ifra Oslo)

Opprinnelig skrevet av MadCow@03.09.2005, 01.37
Jeg og en kamerat er lyste på å denge litt fra oss på søndag.
Så hvis noen har lyst på besøk så si ifra iløpet av idag (lørdag).

(Bør være et sted ikke så langt ifra Oslo)
257878​
du fikk det til :tommelopp: forrie gang...men vi får heller møtes i NM....det har vært kult og spille med deg håper du vinner nå til helga også!

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av dead alchemist@03.09.2005, 16.24
du fikk det til :tommelopp: forrie gang...men vi får heller møtes i NM....det har vært kult og spille med deg håper du vinner nå til helga også!
257987​
Hadde jo en god periode sist helg :)
Kan jo godt hende vi møtes i NM, da må jeg passe på å konsentrere meg skikkelig fra starten av, eller så blir jeg Bryan-mat.

Har egentlig en følelse av at jeg møter Risinguppercut i NM...

Har vært kult og lærerikt å game med dere :)

Håper noen gidder imorgen.

Seff,klar for noen runder søndag. :tommelopp: Marienlyst er ikke så langt fra vålerenga. Slå på tråden idag eller imorra. Kan godt spille hos meg, bor for meg sjøl og har kurant utstyr. Skal høre med noen kamerater om de er keen på å bli med.Hadde vært festlig hvis noen fler slengte seg på.

Daniel/sniken: 99540073

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av sniken@03.09.2005, 19.39
Seff,klar for noen runder søndag. :tommelopp:  Marienlyst er ikke så  langt fra vålerenga. Slå på tråden idag eller imorra. Kan godt spille hos meg, bor for meg sjøl og har kurant utstyr. Skal høre med noen kamerater om de er keen på å bli med.Hadde vært festlig hvis noen fler slengte seg på.

Daniel/sniken: 99540073
258042​
Ok, da tar vi oss en tur. Tror det blir dårlig med pils til verten ;)

Kult hvis du får med noen flere.

har dere gutta spillt eller`?hvordan gikk det ? :)

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av dead alchemist@05.09.2005, 11.39
har dere gutta spillt eller`?hvordan gikk det ? :)
258434​
Det ble da noen runder igår. Var bare Sniken og jeg som møtte opp, men det var artig allikvel :)

Jeg vant flest kamper, men det skyldes nok at antall timer vi har lagt ned i T5 er ganske forskjellig (gammel TTT spiller). Merket han var generelt god i tekken, og han var en liten snik når det gjaldt å få inn kast og reverse move'ene mine.

Veldig uvant spillestil, så det var gøy å få prøvd :tommelopp: