NukleuZ
Hehe, ja, dette er noe helt annet enn den Namco stikka. Selv om det tar en tid foer du blir skikkelig vant til den, er det INGEN TING som holder deg tilbake for aa klare alt av motions og stepping. I tillegg er knappene LANGT mer responsive, noe som er viktige i VF-serien naar man maa riste seg ut av "stagger"-situasjoner.
Tilsammen har jeg selv brukt over 2500 kroner for Virtua Stick Pro modifikasjonsstikka (den store jeg hadde med meg paa Spillegal-treffet med 3rd Strike). Jeg vant Saturn-stikka brukt paa en yahoo auksjon i Japan til 900 kr. Fikk den sendt til Norge for nye 1000 kroner, og det resterende beloepet gikk til nye sanwa stikker og knapper, samt to originale Playstation haandkontroller.
En ting er sikkert. Naa er det bare min egen ferdighet som holder meg tilbake fra aa klare hva enn trikks som maatte finnes. Som sagt, det tar fortsatt tid, men stikka tillater alt av inputs du kan tenke deg.
By the way, Giant Swing characteren i VF er Wolf. Skal du laere han maa du snakke med meg eller Raider.