*rapport*
deler av team bergen (og noen vi liker å kalle team outcast) annkommer portveien, en hyggelig kar med navn daniel/sniken møter oss og tar oss godt imot, han og bergenivan finner tråden lett som bare det, vi annkommer huset (som er ganske lite I might say) og finner oss steder å sitte, sniken tryller fram en multi stol ting fra ikea (?) som funker fint, madcow og madskills er der fra før, team bergen kjenner nervene... men overaskende nok så blir vi ikke knust, vi holder koken en liten stund hvertfall, men team mad og sniken blir fortere vandt med vår spillestil enn omvendt..
det var hvertfall gøy, turen til oslo var kanskje litt i altfordrøyeste laget, men det er verdt det, viss jeg taper stort i turneringen så kan jeg hvertfall si at vi (team bergen) er om ikke på samme nivå, så hvertfall ganske nærmt team mad sitt nivå, nå har vi jo bare spilt en liten stund så det kan jo være de tapte de kampene de tapte bare pga uvandt spillestil og at vi ikke er så god fra før, men jeg liker bedre den andre forklaringen min...
om det hadde vært mulig å skifte avtaler? slik at dere var ledig på søndag? det er jo tross alt ikke så mange ganger vi bergensere er i oslo..