tekken

Kjære Daniel/sniken.... jeg syntes ikke du skal øve noe mer, av den grunn at jeg er redd for at det som skjedde i millitæret skjer i Oslo og (18-6) og ber egentlig alle Unngå å spille med ham :p
Vennlig Hilsen BergenIvan :p
(dette var altså tekken tag)

I tekken 4 knuste jeg ham :)

Stor takk fra min siden Daniel.. at jeg får bo hos deg...

Hehe gamle, militær/tekken venner kan alltid snike seg innom kåken min for en overnatting eller to. Døh, Mad Cow nå må vi ikke bli for bråkjekke med spillinga ^_^ "jeg vant de fleste". hehe.. det ble noe alá 20 - 40 da! Det er ikke så gærent med tanke på at jeg kjøpte spillet for 2 uker siden. :)

Det som er dealen er at, en gammel tekken spiller forstår basic tekken. men ikke de nye triksa og jugglesene. men reverse og kast er ting som fortsatt sitter :p

Jeg er klar for å spille mer denne uka jeg, Ivan kommer ikke før fredag morgen. Så det er bare å slå på tråden det. Det som er så kjekt med høyskolen, er at man studerer akkurat når det passer :tommelopp: ooog,frem til nm passer det ikke :D

Daniel/Sniken

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av sniken@06.09.2005, 15.56
Døh, Mad Cow nå må vi ikke bli for bråkjekke med spillinga  ^_^  "jeg vant de fleste". hehe.. det ble noe alá 20 - 40 da! Det er ikke så gærent med tanke på at jeg kjøpte spillet for 2 uker siden.  :)
Daniel/Sniken
258744​
Sa bare jeg vant flest, ikke de fleste ;)

Basic-en din er absolutt på plass, ja.

Skal se om du får muligheten til rematch.

Og jeg må da teste ut skillzne til Madi :) hehe blir morro.. en dag igjen før en evig lang kjøre tur... :( EVIG lang... men ringer deg Daniel.. når jeg nærmer meg.... og jeg er ganske god tekken form... Btw madi? har du sett meg spille før?

For å si det sånn : Etter T5 NM så får alle mulighet til å hevne seg på hvem det skulle være, er planer for et større gameparty i høst/vinter.

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av BergenIvan@08.09.2005, 00.20
Og jeg må da teste ut skillzne til Madi :) hehe blir morro.. en dag igjen før en evig lang kjøre tur...  :( EVIG lang... men ringer deg Daniel.. når jeg nærmer meg.... og jeg er ganske god tekken form... Btw madi? har du sett meg spille før?
259318​
Har aldri sett deg spille, bare hørt rykter om storhetstiden fra T3 og militær-rykter fra Sniken.
Gleder meg til å teste Bergen-nivået :)

Da håper jeg virkelig at jeg ikke skuffer ;) Men det fra millitæreet kan ikke være så bra.. der fikk jeg jo bank med Law og KUMA bla av sniken.... han tok meg ei ttt... men i t4 ble det andre boller :p:)

Og igjen..,.... kan være OMA er mer imponerende enn meg... men vi spiller gangske jevt

oma

Village Drunk
nå når alle små nissene fra bergen først er der borte i øst... skulle ikke hatt en samling etter nm og da? søndag eller noe slikt? jeg kunne gjerne tenkt meg å spille mot madcow, nukleuz, eagle jin (selv om han er kapitalist), jinsama osv hva sier dere?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av oma@08.09.2005, 17.10
nå når alle små nissene fra bergen først er der borte i øst... skulle ikke hatt en samling etter nm og da? søndag eller noe slikt? jeg kunne gjerne tenkt meg å spille mot madcow, nukleuz, eagle jin (selv om han er kapitalist), jinsama osv hva sier dere?
259472​
Tror ikke jeg kan på søndag, men jeg møter opp noen timer hos Sniken på fredag kveld.

oma

Village Drunk
får se hva klokken er når vi kommer til oslo da, men du får nå møte bergenivan hvertfall tror jeg...

EagleJin

Bear Necessity
Ikke søndag, men jeg kan i morgen... heh.. Fra 11-16:30.

Noen interesserte?

Uffa meg jeg burde vel kanskje spilt noe før det store skjedde... Har bare lekt avholdsmann...

Hva er det med å velge helt feil dager?

Noen som tilfeldigvis har en snekra sammen nynorsk stil, en novelle om en innvandrer? 2 ting, jeg kan ikke nynorsk og jeg hakke begynt enda den skulle vært innlevert tirsdagen som var..

Jeg slutter hvis jeg får rævva ut av gir på skolen klokka 14.00 ca.

Ja, eaglejin. Hvis du driter i den derre treningen din, kan du alltids joine oss gutta på spillekveld hos meg. Madcow kaller det "åpent tekken hus", jeg begynner å bli skeptisk. 10 stk på 28 kvm. Det er heldigvis bra vær,stor hage med stor grill :) Tror halvparten må sitte ute og nyte sola. Ikke nok med at det er overfullt ,halvparten er bergensere! :tommelned:

Men regner med nivået på spillerne er bra da,slik at jeg får drilla meg litt. :tommelopp:

Hvis noen i område er keen på å væra med er det bare å slå på tråden. F.eks espen,wallace eller RisingUppercut/dead alchemist oppi gata, det er bare å stikke innom. Det blir jo uansett über trangt.

- Daniel

oma

Village Drunk
*rapport*
deler av team bergen (og noen vi liker å kalle team outcast) annkommer portveien, en hyggelig kar med navn daniel/sniken møter oss og tar oss godt imot, han og bergenivan finner tråden lett som bare det, vi annkommer huset (som er ganske lite I might say) og finner oss steder å sitte, sniken tryller fram en multi stol ting fra ikea (?) som funker fint, madcow og madskills er der fra før, team bergen kjenner nervene... men overaskende nok så blir vi ikke knust, vi holder koken en liten stund hvertfall, men team mad og sniken blir fortere vandt med vår spillestil enn omvendt..

det var hvertfall gøy, turen til oslo var kanskje litt i altfordrøyeste laget, men det er verdt det, viss jeg taper stort i turneringen så kan jeg hvertfall si at vi (team bergen) er om ikke på samme nivå, så hvertfall ganske nærmt team mad sitt nivå, nå har vi jo bare spilt en liten stund så det kan jo være de tapte de kampene de tapte bare pga uvandt spillestil og at vi ikke er så god fra før, men jeg liker bedre den andre forklaringen min...

om det hadde vært mulig å skifte avtaler? slik at dere var ledig på søndag? det er jo tross alt ikke så mange ganger vi bergensere er i oslo..

EagleJin

Bear Necessity
Kult å vite at dere ikke er så langt bak. Dere hadde vel ikke et kamera, som ble regelmessig brukt, tilgjengelig? :s

For søndagen...
Vel, jeg kan alltids risikere å stryke i et fag for å møte dere, men jeg tror jeg står over den spilletiden for å sikre min kapitalistiske fremtid ;) :p

oma

Village Drunk
faen... den skulle vi tenkt på før... kanskje de bruker/te det etter jeg gikk? (jeg gikk litt tidligere) får håpe på det, vi kan vel ta noen opptak på søndagen viss det er mulighet for det.. vi har digitale fotokameraer (bergenserene altså) men oslendingene må da kunne fikse frem noe greier, da må vi og få med oss den fantastiske ikea (?) stolen *imponert*

vi må reise før kl 3 (sikkert en god stund før) så du kunne jo ha lest etter kl 3? how come u didnt show today?

EagleJin

Bear Necessity
Av akkurat samme grunn og trening, det sniken foreslo for meg å droppe :p. Jeg har mine prioriteringer ^^

Jeg kommer til å ha med kamera i morgen og filme de viktige kampene (og selvfølgelig noen av Hawks og mine kamper :p). Skal også huske å ha med eksta minnebrikker og batteri denne gangen, hehe.

oma

Village Drunk
kanskje vise bergenserene litt godvilje og ta opp noen av våres kamper og? (føler jeg kanskje lager meg en suppe nå, i tilfelle vi kommer å tape stort :S)

EagleJin

Bear Necessity
Om det legger slik gjør jeg nok det, ja ^^ (altså filmer kampene deres, ikke lage suppe :p).