tekken

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er mer klar enn en Grandiosa som har stått på 225 grader i 13 minutter! =)

Altså, jeg er med hvis det blir noe! ;)

Hmm... Blitt vant til å spille mot Christie Atilla? Bra for deg, crap for meg, hehe... Og er ikke god nok med Devil Jin til å bruke han enda... :p

Men klar for laurdag hvis det blir noko! =P
 
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@06.10.2005, 04.50
Eh... la meg minne deg på de kampene vi spilte før finalen :kul:  hehe kan ikke du komme neste gang a? ta med deg wallace og gutti det blir veldig morsomt :p  åja ta med mat pakke også sier jeg bare hehe
Da må vel bare jeg legge til at det var casual play og jeg spilte Raven, ikke tro jeg alltid spiller så crap med Raven som jeg gjorde der. Anyways, jeg har ikkeno å bevise.
Jeg kan ikke til helga, har allerede planer med gaming. Får ta det seinere engang, ihvertfall for min del.

Spilte forresten med Wallace, Chief Gutti, Nilo og BloodHunter idag. Det var ganske fett, hvis du ser bort ifra Steve Fox'en til Blood. Annoying as hell! Bare vent til jeg får stoppa swaying'a di, da sliiter du som en måke i motvind! :p
Må også legge til at Nilo har den desidert beste Law'en i Norge! :tommelopp:
Jeg spilte ikke så mye mot Wallace idag, men han er som alltid stabil i game'et!
Og Gutti virker som er mer hypp på å lære om game'et enn å vinne kamper.. :p
Noe som i og for seg er ganske bra! Han spilte vel heller ikke så mye idag egentlig.
 
jah Sniken, hva sier du? gaming i morgen.... :D
jinsama, vil ikke si meg enig i at nilo er den beste Lawen, dersom han var med i nm så danket jeg han ut 3-0! i 8.-delsfinalen
men som tidligere sagt var det godt mulig ikke han jeg spilte mot
Ta med deg han og chief gutti en dag så får vi se hvordan det går, selv om du egentlig ikke har noe å bevise...
 
Nilos Law er absolutt den desidert farligste Lawen i Norge jeg har sett (bortsett fra min nå i det siste da :svette: ). Du (Gud) danka han ikke ut, og hvis dere hadde møttes, så hadde jeg nok holdt med Nilo den kampen.
 
Da var jeg og Blood hos Jinsama, der var både wallace, Rat og Gutti. Det var helt synsykt morro og lærlingsrikt å spille mot dem. Må bare si at de var dyktige som pokkern!! Faktisk har jeg aldri spilt så mye mot de gutta og fikk endlig sjansen igår og det var helt konge!!

Bloodhunter & Steve aka the beast... Nå tror jeg faktisk Jinsama og resten forstår frustrasjonen min når det gjelder han steve og blood. Eneste som funker mot han, er law! PP og Autoparry fra dss, funker men igjen...farlig som faen er han! Skjønner ikke det! Dyktig som faen er han...

Jinsama & his Christie= Fy faen for et team, selvom jeg skjønte litt av henne igår så ja, blir jeg imponert vær gang jeg ser henne in action:) Hun flexer som faen og er helt i 100 hele tiden. Og jo, lærte faktisk mye av han med baek, spillestilen osv...den jabben etter flamingo ss liker jeg:)

Wallace & his DevilJin = Digger han der, snekker og spiller Tekken:) Synsyk dyktig han også, lærte mye igår av han:) Bob'n din er en pain!!

Gutti & Kaz = Kanskje ikke han som spiller mest tekken av dem alle, men dyktig er han.

Rat= fikk ikke spille så mye mot han, men han er dyktig han også:) sett han in action:)


Og jo, Gud helt seriøst. Jeg møtte deg ikke i nm, jeg har aldri spilt mot deg. Så få det ut av systemet ditt. Og jeg har sett din law, du kjører helt simpel stil, og kanskje det funker jeg vet ikke, men jeg har ikke sett deg ta en eneste perfekt dss enda, ikke en enste auto parry fra dss, ikke en eneste e-slide... og det er law, tro meg. Jeg kan godt snakke mer om law, men dette blir da litt offtopic. Så please man, give up... :ler: Og jeg kommer ikke her og sier at jeg er den beste, men de jeg spiller mot, som f.eks Bloodhunter, Lee, PsychoJin, Jinsama, Duke, Redhawk, Eaglejin, osv osv..sier det. Og de gutta vet hva de snakker om..men greit, la oss ta en kamp da, du og jeg. Law vs Law, så finner vi det ut... Så du må slutte å tro at du spilte mot meg.... fordi guess what, it never happend...

Og jo, slutt å stjel avtarer finn din egen da. Jeg hadde den avtaren du hadde faen meg når tekken5 kom ut, så kommer du og bruker den. Men samme for meg, bruk den du, kos deg:) Jeg kjører Michael Jackson:)
 
GUD: helt ærlig så mener jeg også at NILO er den beste med law jeg har sett og spilt mot begge og de juggles og combinasjonene og alt han bruker er mer avansert en det du bruker,fakta.
 
ennliten kamp hadde avgjort det....anytime
:tommelopp: la dette være det siste om denne lille "diskusjonen"
^_^
 
Æ tru nå gud e ganske god med han law ja....

Men husk, alt kan skje i en kamp....Hunden til naboen KAN vinne over JINsama...
Det KAN skje. Så hvem som kan flest juggles er ikke en sikker vinner.

Vi for ta en sammenkomst snart, spille litt.
Da kunne jo jeg også vært med.
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av JINsama@07.10.2005, 22.33
Sushi: Det kan IKKE skje nei..
267043​
Jeg tar med meg bikkja til naboen til deg imorgen, JINsama, så får vi se hvordan du klarer deg ;)

Så over til det jeg skulle si. En del av dere vet det, men jeg har et lite system som gir spillere en rating(hvor god du er), ut ifra kamper man har spilt. Så hvis folk synes sånt er gøy, så kan dere sende meg utfallet av seriøse kamper dere har spilt på mindre spilletreff/spillekvelder, så fikser jeg tabell med hvem som er best :tommelopp:
 
Nilo er den beste Law spilleren jeg har sett/spilt mot.. Hands down!
Hadde noen morsomme runder med ham her om dagen :)
Både Bloodhunter og Nilo rokker i Tekken! ( Drammen ownage!) :tommelopp:
 
Y0 jevlig kult a game med dere gutta. Ble eid som faen til a starte med den dagen. Men midten av dagen så snudde d seg helt. Og slutten var d 50 50 :) kanskje 55 50. Hehe Nei da men var jevlig kult syns jeg, sitter her a pracer med steve. Nå har jeg 83dmg combo(aircombo ja) Gud slutt a tro at du har kjangs mot Nilo. Ingen av dere som spilte med law i NM var no gode med han. THATS IT azz sorry men d er sant, bare spør Jinsama og alle andre. Skjønte ikke helt hvordan jeg klarte a tape mot dg der GUD. Men thats life, sånt skjer akkurat som Wallace sa :) neste gang så skal jeg banke driten ut av morra di :ler: Men nok om d. Espen og wallace neste gang blir d 1 Steve som har gått på Cola eller no sånt :p skal klikke helt hehe

ps : Gud er nerd og veldig gay :kul:
 
Blood :ler: kan ikke stoppe å le....

Men, jo. Må si det igjen, gutta fra fagerstrand(er det noe strand der?) er så dyktige at jeg blir redd. Kjempe kos å game med wallace, jinsama og gutti. Dyktige, og må bare si, Lykke til Jinsama, kick some ass på den skandinaviske turneringen du skal på, ikke for å legge noe press på deg, men hvis du ikke vinner klikker jeg :p Men blir ikke overrasket om du kommer hjem med seier, du er dyktig, samme med wallace, du kunne vært vikar for norgesmester anytime:) Så good gaming, la oss gjøre det igjen en dag:) Men først må jeg og gud ta et lite møte:)
 
BLooDHunTeR
dårlig taper elr, slo deg 3-0
ikke akkurat flaks..... :D :ler: men blir det noe gaming til helgen?
:blunk:
 

EagleJin

Bear Necessity
BlooD: Den kampen mot Gud spilte du forrykende dårlig i forhold til tidligere kamper i NM. Steve ble til turtler og ventet for mye. Angrepsinstinktet var borte. Ingen av dere gjorde noe som helst spesielt bra den kampen. Taktikkene gikk i enkeltangrep fra Steve eller 1,2,3 fra Law.

Men folkens.. Ta "oppgjøret" på GP ;)
 

oma

Village Drunk
det begynner å ligne på det skadeskutte battle emnet... slutt med denne "jeg er best" holdningen... bare spill...
 
kan ikke bare wallace, Gud, Jinsama, Nilo, madcow,bloodhunter, eaglejin redhawk, og jeg møtes hos sniken en dag så kan vi gjøre dette på en fair måte, tar et par turne sånn at alle møter alle som vi gjore sist gang hos sniken!tar vel 3 sånne turneringer og da ser vi hvem som er best!!
de som er inn på det si ifra snarest så kan jeg snakke med sniken om når vi kan fikse det! faen's loser gang azz, skal kjøre dere hele gjengen når dere har bestemt for å møte opp. until then... :tommelopp:
 
Greia er at noen av gutta her har et liv, kanskje noen vil sjekke opp noen damer på lørdag istede for å spille tekken5 med 8-9 andre kåte homser:p

Men greia er at det kan bli vanskelig, men vi får se. får jeg en åpning så sier jeg ifra. Og hva i helvete gjør jeg her nå, på en lørdag, må ut nå!! :)
 
Opprinnelig skrevet av oma@08.10.2005, 16.35
det begynner å ligne på det skadeskutte battle emnet... slutt med denne "jeg er best" holdningen... bare spill...
267216​
Helt enig. La oss holde oss til emnet.

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@08.10.2005, 17.56
Greia er at noen av gutta her har et liv, kanskje noen vil sjekke opp noen damer på lørdag istede for å spille tekken5 med 8-9 andre kåte homser:p 

Men greia er at det kan bli vanskelig, men vi får se. får jeg en åpning så sier jeg ifra. Og hva i helvete gjør jeg her nå, på en lørdag, må ut nå!! :)
267244​
Ikke du da antar jeg... :ler: Dream on bro!

Men når blir egentlig neste gathering? Noen som vet?