Da var jeg og Blood hos Jinsama, der var både wallace, Rat og Gutti. Det var helt synsykt morro og lærlingsrikt å spille mot dem. Må bare si at de var dyktige som pokkern!! Faktisk har jeg aldri spilt så mye mot de gutta og fikk endlig sjansen igår og det var helt konge!!
Bloodhunter & Steve aka the beast... Nå tror jeg faktisk Jinsama og resten forstår frustrasjonen min når det gjelder han steve og blood. Eneste som funker mot han, er law! PP og Autoparry fra dss, funker men igjen...farlig som faen er han! Skjønner ikke det! Dyktig som faen er han...
Jinsama & his Christie= Fy faen for et team, selvom jeg skjønte litt av henne igår så ja, blir jeg imponert vær gang jeg ser henne in action

Hun flexer som faen og er helt i 100 hele tiden. Og jo, lærte faktisk mye av han med baek, spillestilen osv...den jabben etter flamingo ss liker jeg
Wallace & his DevilJin = Digger han der, snekker og spiller Tekken

Synsyk dyktig han også, lærte mye igår av han

Bob'n din er en pain!!
Gutti & Kaz = Kanskje ikke han som spiller mest tekken av dem alle, men dyktig er han.
Rat= fikk ikke spille så mye mot han, men han er dyktig han også

sett han in action
Og jo, Gud helt seriøst. Jeg møtte deg ikke i nm, jeg har aldri spilt mot deg. Så få det ut av systemet ditt. Og jeg har sett din law, du kjører helt simpel stil, og kanskje det funker jeg vet ikke, men jeg har ikke sett deg ta en eneste perfekt dss enda, ikke en enste auto parry fra dss, ikke en eneste e-slide... og det er law, tro meg. Jeg kan godt snakke mer om law, men dette blir da litt offtopic. Så please man, give up... :ler: Og jeg kommer ikke her og sier at jeg er den beste, men de jeg spiller mot, som f.eks Bloodhunter, Lee, PsychoJin, Jinsama, Duke, Redhawk, Eaglejin, osv osv..sier det. Og de gutta vet hva de snakker om..men greit, la oss ta en kamp da, du og jeg. Law vs Law, så finner vi det ut... Så du må slutte å tro at du spilte mot meg.... fordi guess what, it never happend...
Og jo, slutt å stjel avtarer finn din egen da. Jeg hadde den avtaren du hadde faen meg når tekken5 kom ut, så kommer du og bruker den. Men samme for meg, bruk den du, kos deg

Jeg kjører Michael Jackson