tekken

hehe skal gjøre det når jeg får vite om noe GP. foresten han jobber på burgerking hver dag nedre carl johan der ved arcaden. så neste gang dere stikker innom der ta å challange him :p for han skryter så med sin Law sier han er best osv.. :ler:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, kjenner typen...! =)
 

EagleJin

Bear Necessity
OMGOMG!! Jeg hadde tenkt meg til de trakter i morgen.. Skal egentlig til spiderman, men burger king er da ikke så gæli langt unna :p

Infamous: Vet du når han jobber? Hvem skal jeg spørre etter? ;)
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@14.10.2005, 01.55
OMGOMG!! Jeg hadde tenkt meg til de trakter i morgen.. Skal egentlig til spiderman, men burger king er da ikke så gæli langt unna :p

Infamous: Vet du når han jobber? Hvem skal jeg spørre etter? ;)
268875​

haha fett.. spør etter hazar eller bboy hazTEN som hele norge kaller han for, men det er en anen story haha :ler: vet ikke når på dagen, han jobber litt forskjellige tider, han er en cool fyr, men visst han sier han er bedre enn meg så lyver han, ikke tro han for vi spillte hjemme hoss han etter nm jeg tok han 28-7 noe sånt hehehe.
 
jobber han nå eller Reckless
er på vei til byen
 
Opprinnelig skrevet av Gud@16.10.2005, 13.55
jobber han nå eller Reckless
er på vei til byen
269486​
Er litt usikker på når han jobber men han jobber der en del, tror han jobber hver dag.. som oftest på kvelden. men på dagen og avortil. :usikker:

sorry litt sent svar , men var han der eller? hehe?
 
Jepp, da blir det gaming hos Spawn idag!! gleder meg som faen, skal spille mot madcow og Madskills? han som spiller baek, blir morro å se om min baek duger!! haha!! :)
 
Nilo & Co: Dere får kick'e ass på hverandre! Skulle ha blitt med hvis jeg hadde kunnet, men er andre planer denne helgen gitt. Får bli med seinere! :tommelopp:
Vil ha full rapport tilbake etter dere er ferdige!
 

MadCow

Lokal moderator
Får vel legge inn en liten rapport siden du ber så pent JINsama ;)

Law eide Nina i første matchup. Gikk på et par punch-parries, også var det vel over.
Fikk litt kontroll på han etterhvert og det gikk heldigvis litt bedre.
Men bra law spilling :) Du spiller Law mer safe enn jeg er vant til å se folk gjøre.
Mixup-en etter sliden var ekkel(ny slide eller ws+2?).

Baek-en til Nilo eide bare morra hans :p

Spawn(husker aldri det nicket du bruker nå, sorry) hadde utrolig mange jevne kamper
mot MadSkills. Var artig å se på. Særlig double K.O var bra.
Så ut som MadSkills klart å spille bra irriterende Baek, men Asuka-en hans var også bra til tider.

Jeg hadde noen harde kamper mot Nina-en til Spawn. Seriøst, ikke lær deg mer med henne, da blir jeg bare knust. Holder med Wallace liksom. Nei,da. Trenger treninga, stå på!

Legger vel ut noen kamper etterhvert.
Fun gaming with you :)
 
Oh man, madcow jeg viste at du var dyktig, men så bra du spiller med hu hora nina!! Enkelt og greit, du spiller mye bedre enn meg :) Spiller veldig safe og går for mye dmg. Meget bra!! Og jo hater oki'n til Nina, killer!! Men håper at jeg finner ut noe lurt å gjøre der:) Lærte utolig mye nina stuff idag!

Madskills: Kult å snakke med deg, du spilte så synsyk jevnt med spawn at jeg holdte på å grine! Baek'n er på vei, du spiller veldig bra med han

Spawn: som alltid, knuste oss alle i TTT men en annen historie i T5 selvom du spilte bra der også!!

Alt i alt, Jinsama, må kanskje skuffe deg men jeg var ikke best idag :ler: But what the hell, konge å henge sammen meg gutta og se alle desktop damene til spawn..heh:) Som madcow sa, vi må få samlet alle gutta en dag.... Supo, Atilla, Galku, Øgle, Hawk, Wallace, Jinsama, Bloodhunter++ alle de andre!! hadde blitt fett som faen!!

Nå skal jeg slappe av, ikke spille tekken på noen dager!! Well natta alle og konge å være hos deg spawn!! :kul:
 
Slutt a jug du spiller tekken hele tiden :tommelned:
Sorry at jeg ikke kom den dagen var litt trøtt. Orka ikke a stå opp så tidlig, var fest den dagen :( Hadde faktisk tenkt a ta 1 senere tog. Men ga faen, fordi jeg føler at d er alltid meg og Nilo som reiser hele tiden. Ta heller toget til Drammen som ligger mer sentralt. Jinsama tar toget fra fagerstrand eller no som er 20 min fra Drammen og dere Oslo gutta tar toget fra Oslo til Drammen som er også 20 min. Its not harder then that is it ?
BTW må skuffe deg Jinsama har ikke spilt tekken :( spiller mot nilo bare når han er på besøk, men da spiller vi bare i 20 min så er vi lei hehe. Ellers Madcow fikk du beksa homo Nilo ? :usikker:
 
Jai heta hamdi og jai ikka spilla tekken!! fuck den lille homse ræva di du og hu stygge morra di! Spørte broren din og han sier at du spiller tekken mye!! så fuck deg!! hva så om du spiller tekken? er det noe galt? Bare fordi du skal ha unskylding? Suck cock and die hore!! :ler:

Vettu hva greit!! hore hamdi, du er best selvom du ikke spiller tekken..uuu!!
 
Skriv norsk din dust???? btw hvem spurte du Ali/Ziko ? var det jeg tenkte din jevla homo. Jeg har ikke hatt ps2 her siden torsdag kveld( Sa at du skulle ta med PS2 med du gadd ikke). Er ikke no galt om du spiller tekken mye eller ikke, driter jeg i. Men jeg spiller faktisk ALDRI tekken når jeg ikke har noen jeg kan game mot( FAKTA). Og det er for d meste mot deg :ler: Kryp inn i hula di a prac mer mot madcow du :tommelned:
 
Skriver bare norsk slik at morra di skal forstå det. Greia er at du spiller tekken og det vet jeg. Du skal si det til alle at du ikke gamer mye, greit enig med deg at VI ikke gamer like mye som de andre, men vi spiller!! Så samme faen!! slutt å klag på andre og hvis hva morra di kan du!! Siden torsdag, du sa til meg for to dager siden, på fredag, nilo kom til meg så spiller vi!! jaja.... die slow u fucking jew!!
 

MadCow

Lokal moderator
Hadde faktisk tenkt a ta 1 senere tog. Men ga faen, fordi jeg føler at d er alltid meg og Nilo som reiser hele tiden. Ta heller toget til Drammen som ligger mer sentralt. Jinsama tar toget fra fagerstrand eller no som er 20 min fra Drammen og dere Oslo gutta tar toget fra Oslo til Drammen som er også 20 min. Its not harder then that is it ?
[/b]
Ja, kanskje jeg stikker ned til Drammen en dag. Kunne vært gøy og tatt noen matcher :)

Ellers Madcow fikk du beksa homo Nilo ? :usikker:
[/b]
beksa? Dette ble litt for "gangzta" for meg ...

PS: hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg aldri gjetta at dere var venner ... LOL
 
lenge siden vi eller jeg har vært på nette nå?jeg spiller ikke så mye tekken lenger så hadde vært kult med noen runder, jeg og noen av de andre gutta fra team'et kunne ha tenkt oss noen kamper...ser ut som alle har begynt og utfordre alle haha!men hadde vært litt kult med en kveld mad.cow og resten av gutta.har sett litt mye til nilo på dette forumet og - øgle og hwak utaler seg til norges beste spillre ser det ut som!jinsama er best og artilla og gutta i følge meg!hadde vært kult med litt kamper mot de beste håper dere er villje til å spille.spwan har jeg ikke spilt mot før det kunna ha vært gøy om mange kom :D
 
har sett litt mye til nilo på dette forumet og - øgle og hwak utaler seg til norges beste spillre ser det ut som!jinsama er best og artilla og gutta i følge meg![/b]
Wow, seriøst? Dead Mongo, eagle, jeg og hawk har ikke gitt et lite hint om at vi er de beste engang, alle vi liker å game og ha det gøy. :ler: *lættis* Vil ikke si at jeg er best akkurat, men er ikke den dårligste heller. De jeg tror som ligger på toppen er nok:

Mats, Atilla, Jinsama, Madcow og Wallace men det er mange i norge som er rett bak dem, men de beste er rett og slett i sin egen klasse :) Har sagt dette mye og har hørt mange si det også, hater den "jeg eier alle i Tekken" holdningen. Jeg har spilt mye mot Eagle og Hawk, men greia er at gutta liker å spille veldig flashy da blir det bare en diskusjon om Parlor tricks vs. solidness. Slik jeg har skjønt det så er de beste de som vinner turneringer. Casual play har ikke en dritt å si(Gutti sa dette, jeg har fått det fra jinsama:)) Men seff da kommer vi inn i en annen diskusjon... Så enkelt og greit, Skal du vise at du er bedre enn han andre, da får du samle opp en gjeng, lage en turnering og game som faen.

Ja, tilbake til det du sa, anytime, gleder meg å spille mot deg!!
 
<div class='quotemain'>
har sett litt mye til nilo på dette forumet og - øgle og hwak utaler seg til norges beste spillre ser det ut som!jinsama er best og artilla og gutta i følge meg![/b]
Wow, seriøst? Dead Mongo, eagle, jeg og hawk har ikke gitt et lite hint om at vi er de beste engang, alle vi liker å game og ha det gøy. :ler: *lættis* Vil ikke si at jeg er best akkurat, men er ikke den dårligste heller. De jeg tror som ligger på toppen er nok:

Mats, Atilla, Jinsama, Madcow og Wallace men det er mange i norge som er rett bak dem, men de beste er rett og slett i sin egen klasse :) Har sagt dette mye og har hørt mange si det også, hater den "jeg eier alle i Tekken" holdningen. Jeg har spilt mye mot Eagle og Hawk, men greia er at gutta liker å spille veldig flashy da blir det bare en diskusjon om Parlor tricks vs. solidness. Slik jeg har skjønt det så er de beste de som vinner turneringer. Casual play har ikke en dritt å si(Gutti sa dette, jeg har fått det fra jinsama:)) Men seff da kommer vi inn i en annen diskusjon... Så enkelt og greit, Skal du vise at du er bedre enn han andre, da får du samle opp en gjeng, lage en turnering og game som faen.

Ja, tilbake til det du sa, anytime, gleder meg å spille mot deg!!
[/b][/quote]

Også det står rount i dette forumet et sted husker i hvor helt nå på sparken! NILO norges beste LAW og Har sett at dere skriver at dere er gode motstandre mot japan folka.... haha det tviler jeg sterkt på kansje de du nevnte der oppe er kansje det! husk en ting jeg har ikke snakket dritt om deg så jeg setter ikke pris på at du kaller meg mongo! greit ape!
 
Var jeg som skrev at Nilo er Norges beste Law spiller, jeg skrev det fordi jeg synes han har den beste Law'en jeg har møtt her i Norge. Om han er den beste er ikke opp til meg å bestemme, men jeg "tror" han er det!
 
Vi kan jo selvfølgelig ikke si at innbygger nr 989 i Stordalen er norges beste spiller...
En ting jeg ganske sikkert kan påstå, for både meg og EagleJin, er at vi liker flash over cheese til tusen. Vi spiller vanligvis ikke mye på safe moves og slike ting, men prøver å lure ut motstanderen til å gjøre noe dumt.
Og død alkemist, hvor tar du fra at Eagle og jeg har sagt vi er best? Det har vi aldri sagt. Men, om jeg vinner på min spillemåte, så vil jeg tro det krever litt mer egentlig enn å spille på kjipe moves. Det er min policy, en jeg vil prøve å holde uansett turnering eller casual.
Geeze...