Du spiller Law mer safe enn jeg er vant til å se folk gjøre.

Spiller veldig safe og går for mye dmg. Meget bra!! Og jo hater oki'n til Nina, killer!! Men håper at jeg finner ut noe lurt å gjøre der
Lærte utolig mye nina stuff idag!
Som madcow sa, vi må få samlet alle gutta en dag.... Supo, Atilla, Galku, Øgle, Hawk, Wallace, Jinsama, Bloodhunter++ alle de andre!! hadde blitt fett som faen!!
Hadde faktisk tenkt a ta 1 senere tog. Men ga faen, fordi jeg føler at d er alltid meg og Nilo som reiser hele tiden. Ta heller toget til Drammen som ligger mer sentralt. Jinsama tar toget fra fagerstrand eller no som er 20 min fra Drammen og dere Oslo gutta tar toget fra Oslo til Drammen som er også 20 min. Its not harder then that is it ?
spiller mot nilo bare når han er på besøk, men da spiller vi bare i 20 min så er vi lei hehe. Ellers Madcow fikk du beksa homo Nilo ? :usikker:

Har sagt dette mye og har hørt mange si det også, hater den "jeg eier alle i Tekken" holdningen. Jeg har spilt mye mot Eagle og Hawk, men greia er at gutta liker å spille veldig flashy da blir det bare en diskusjon om Parlor tricks vs. solidness. Slik jeg har skjønt det så er de beste de som vinner turneringer. Casual play har ikke en dritt å si(Gutti sa dette, jeg har fått det fra jinsama
) Men seff da kommer vi inn i en annen diskusjon... Så enkelt og greit, Skal du vise at du er bedre enn han andre, da får du samle opp en gjeng, lage en turnering og game som faen.
Har sagt dette mye og har hørt mange si det også, hater den "jeg eier alle i Tekken" holdningen. Jeg har spilt mye mot Eagle og Hawk, men greia er at gutta liker å spille veldig flashy da blir det bare en diskusjon om Parlor tricks vs. solidness. Slik jeg har skjønt det så er de beste de som vinner turneringer. Casual play har ikke en dritt å si(Gutti sa dette, jeg har fått det fra jinsama
) Men seff da kommer vi inn i en annen diskusjon... Så enkelt og greit, Skal du vise at du er bedre enn han andre, da får du samle opp en gjeng, lage en turnering og game som faen.