Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
#41
hmm.. Sant. Jeg glemt Hwoarangs "rømning" :p. Husker ikke helt hvordan den gjøres, men tror det er noe som:
3+4, 1+2, D/B. Utrolig komisk, men kan allikevel være ganske nyttig...
 
#42
jeg kan også juggel da, Jin: WR+2, 1,2,3 =)
ekke jeg god veit ikke jeg=)
 
#43
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@16.04.2004, 12.09
hmm.. Sant.  
Jeg glemt Hwoarangs "rømning" :p. Husker ikke helt hvordan  
den gjøres, men tror det er noe som:
3+4, 1+2, D/B. Utrolig komisk, men kan allikevel  
være ganske nyttig...
Det er bare 1+2, D/B. Den er ekstremt rå da :p

Hvis Tekken 5 blir

like ille, eller værre enn T4 skal jeg satse mye mer på VF (vet jeg har sagt det før en del

ganger, men men..hvis det skjer så mener jeg det. Tror jeg gjør det uansett egentlig..).
 

EagleJin

Bear Necessity
#44
Opprinnelig skrevet av Nanok@20.04.2004, 14.18
jeg kan også juggel da, Jin: WR+2, 1,2,3 =)
ekke jeg god veit ikke jeg=)
Den kan utnyttes bedre:
ws+2, ssl, 1, 1, 1,2,3, d+4 ;)
Funker mot King. Er ikke sikker på resten.

Jeg synes Namco er sære... De nekter å kommentere E3, men alle har hørt at T5 skal vises der. Hvorfor ikke bare bekrefte det, og også si hva vi kan vente å se fra et av de mest etterlengtede spillene på lenge? :eek:
Pinebenken er ikke rette stedet for en hvil..
 
#45
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@15.04.2004, 20.40
Eksempler på bugs, eller hendelser jeg misliker sterkt 
med T4:

nr. 1 (Her gjort med Hwoarang og Jin, mulig med så å si 
alle)
utførelse:
(Jin) 4~3, (Bob) d/b+4
Effekt:
Jin "hopper ned", og 
blinker opp til stående stilling igjen, i det Hwoarang treffer med d/b+4.

nr. 4 (kan 
utføres med flere)
EVIGHETSJUGGLE INNTIL VEGGER OG RUNDT I ARENA!
tror det kom 
klart nok fram...

nr. 5 (Kazuya)
Killerjuggles... Jeg kan ikke kommandoene, men 
det er sikkert flere som har sett vid'en til KYSG her. Der er det nok av dem 
(Killerne..).

nr. 6 (flere, Underground stage)
"veggene" dras inn i 
ringen, og kan snurre rundt
vet ikke kommando for denne, men har sett det.

nr. 7 
(I motbakke med motstander på magen, høyere enn deg og med hodet 
først)
utførelse:
D+1
effekt:
motstander spretter opp i lufta fra 
mageliggende...

nr. 8 (spesiell vinkel mot vegg, med alle)
Finn vinkelen, launch, 
1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1....
effekt:
motstander spretter opp og ned mellom veggen og 
deg, uten å virkelig treffe veggen. Jeg kaller det wallslide, men finn deg et hjørne e.l så 
blir det fort killerjuggle.

Dette er en del av stuff jeg har opplevd eller sett i 
action, og hendelser jeg velger å kalle bugs eller dårlig programmering.

I Tekken 5 
synes jeg de burde droppe veggene. Skadepotensialet blir så syyykt stort, og det blir kjipt 
å spille etterhvert. Hvis de absolutt skal ha veggene, håper jeg de legger til en "no 
wall"-mode også.
Vel. Det vil alltid være bugs, sånn er

livet..

Under følger kommentarer på de "såkalte" bugsa du ikke

liker..

Jin bugen: Dette er en ren bug, ingenting å si på

det!

EVIGHETSJUGGLENE PÅ ARENA: Om du kan techrolle av VEGGEN og deretter SS

umiddlelbart til samme side du nettopp techrolla min venn er det simpelthen utrolig

vanskelig for noen å dra evighetsjuggles på deg på Arena (og egentlig alle andre baner

også).. Og klarer noen det har de gjort en innsats det står respekt av.. DETTE ER INGEN BUG

KOMPIS, THATS LIFE!!

KILLERJUGGLES: Vel jeg har sett KYSG videoene og er av

den mening at om du klarer å dra disse komboene med diverse folk så for all del gjør

det! Skulle likt å se noen dra det i kamp!! KYSG's Killerjuggles er alle så

og si dratt på ett frame for hver inntasting så det og faktisk klare dette er utrolig

vanskelig!!! Klarer du det i kamp fortjener du faktisk å vinne!!!

DETTE ER HELLER INGEN BUG MIN VENN!!

UNDERGROUND STAGE: Endel bugs her, men

likevel er det så bra stemning på denne banen at det gjør glatt opp for det.. Blir gira av å

slåss i Fight club personlig..

I MOTBAKKE: Å slå folk som ligger i en oppoverbakke

med en special mid punch (d/b+1) og at denne faktisk treffer er INGEN bug!! Bugen er

at den noen ganger launcher (ikke alltid vel å merke) og gir deg, om du er kjapp, mulighet

til en liten juggle.. Ikke noe stort problem føler jeg.. DELVIS BUG!

FINN

VINKELEN PÅ VEGGEN OG DRA EN EVIGHETSJUGGLE: Juggelen blir referert til som launcher

+,1,1,1,1 til han er dau.. Vel har du prøvd å få dette til i en kamp noengang?? Hvis ja hvor

mange ganger har du faktisk KLART det (mot en god motstander som vet å posisjonere seg vel å

merke)?? Ser ikke på dette som noe problem da det er omtrent like sjelden i en VS kamp som

et jordskjelv i Oslo. DETTE ER EN UBETYDELIG BUG SPØR DU MEG!!

TIL

SLUTT!!

DROPPE VEGGENE?????? SI MEG ER DERE HELT ****** HER INNE ELLER??

DEN GENIALE VEGGINTEGRERINGEN VAR JO DET SOM VAR RÅEST MED T4!! OM DERE IKKE FIXER Å

BLI DYTTA I VEGGEN ELLER ALDRI KLARER Å STUNNE FOLK MOT VEGGEN SÅ, VEL SORRY, MEN DA STINKER

DU I TEKKEN MIN VENN!!

VEGGINTEGRERINGEN!! Og hva skadepotensialet

du kan oppnå mot en vegg angår vil jeg faktisk påstå at dette ligger godt innenfor rammene

av hva som faktisk hadde vært tenkelig i en EKTE kamp! Tenk deg om nå, hvis du i den

virkelige verdenen hadde blitt slått mot en vegg ville du da fått mere vondt eller like

vondt som hvis du hadde hatt luft rundt deg på alle sider!! Bruk huet nå og tenk

etter!! Selvfølgelig vil man få mere vondt av å bli slått inn mot veggen! DET

SIER SEG SELV!!

In my next life I will be reborn as

Yoshimitsu!

Ps. Balansegangen spillerne seg imellom er også MEGET bra og

forseggjort etter min mening..

Pps. Ikke sagt at T4 er så bra som det kunne ha vært,

men jeg føler ihvertfall et de gjør det ganske så bra. Tekken 5 bør uansett være en del

bedre for å kunne holde følge med VF-scenen!!
 
#46
Vel jeg glemte å nevne en BUG til her!!

Det er noen som

irriterer seg over at man kan skli bakover med Hwoarang mens man croucher og de har rett i

at dette er en bug. Likevel er dette en bug ALLE (unntatt ling da) har og lett kan gjøre om

de står med RYGGEN til motstanderen! Dette er en liten bug som faktisk kan redde livet

ditt på en enkel og grei måte om du finner deg i en kjip situasjon med ryggen til

motstanderen.. Jeg personlig liker denn lille "escape" bugen og synes faktisk at

BUGEN bør bestå i spillet selv om det er en BUG!!

Hvis du lurte hva

kommandoen for å stikke av bakover mens man croucher er så er det ikke verre enn å trykke

d~d/b~d~d/b om og om igjen mens man står med ryggen til motstanderen.. Tror grunnen til at

folk sier at det KUN er HWOARANG som har denne bugen er det faktum at det er en enkel og

grei sak å snu seg med ryggen mot motstanderen når man spiller han grunnet motion switch

abilitiesene som han har..
 

EagleJin

Bear Necessity
#47
maddon:
wallpush har jeg ingenting i mot. Trikset er bare bra for

strategisk planlegging i en kamp, og gir til og med Kuma noen fordeler (med mulighet for

ganske kvikk helsenedsettelse) men at en kamp kan avgjøres i løpet av 3-7 sekunder med en

eneste juggle, noe kaz forresten finfint gjør uten veggene...

Hvis du setter opp

arena juggle riktig, kan den ikke tech rolles. side wall stun kan ikke teches. ingen vits i

å briefe med en evighetsjuggle som er omtrent like lett å komme unna som standard 10-hits.



Jeg synes bugsa ødelegger spillegleden, uansett hvor mye til hjelp de er. "Skli

bakover"-bugen er noe av det mest skremmende i T4 etter veggenes forsvinninsnummer i

Arena og Lees airthrow, og alle tre kan brukes til sin egen fordel.

Noen gang sett

hva som skjer når du lagrer en kamp der du egentlig spilte kampen utenfor arenaen? Vel.. I

replayen foregår kampen inni arenaen, noe som kan føre til hendelser som aldri skjedde (jap

vers).

LAUNCHER, 1,1,1,1,1,1,1,1,1 går inn mot flere enn du tror. JEg har spilt mye

mot Red Hawk, ganske mye mot SortUlv og Cinos (regner disse tre som relativt gode), og fått

inn disse perfeksjonerte kyllingjugglene mot dem. Det er faktisk ikke så vanskelig som du

tror, bare du har vinkelen. en liten set-up med Lee, og du er nesten garantert å drive

motstanderen over halve brettet for så å støte på en eller annen stolpe i Parking Area, døra

i Hon-Maru eller hjørnene i Airport.

Jeg har aldri sagt at comboene til kaz er bugs..



I T4 er det utrolig mange mid angrep som gjelder som special mid, noe som er med til

å bidra til at skadepotensialet blir større. Kazuya kan jo treffe med d/f+1 når motstander

ligger i bakke, og noen ganger til og med på flata! Til og med tgf til kaz og otgf til

hei går inn her.. Situasjonsavhengig, men allikevel..

skriver mer senere.
 
#48
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@22.04.2004, 12.55
I T4 er det 
utrolig mange mid angrep som gjelder som special mid, noe som er med til å bidra til at 
skadepotensialet blir større. Kazuya kan jo treffe med d/f+1 når motstander ligger i bakke, 
og noen ganger til og med på flata! Til og med tgf til kaz og otgf til hei går inn her.. 
Situasjonsavhengig, men allikevel..
Den begynner jeg faktisk å peile inn nå, bare tar

noe lett WR+2, 1~2 så en sagte tgf så pleier den veldig ofte å gli inn å gjør 81 eller noe

sånt..
 
#49
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+22.04.2004, 18.02-->
 
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@22.04.2004, 12.55
I T4 er det utrolig 
mange mid angrep som gjelder som special mid, noe som er med til å bidra til at 
skadepotensialet blir større. Kazuya kan jo treffe med d/f+1 når motstander ligger i bakke, 
og noen ganger til og med på flata! Til og med tgf til kaz og otgf til hei går inn her.. 
Situasjonsavhengig, men allikevel..
Den begynner jeg faktisk å peile inn nå, bare tar

noe lett WR+2, 1~2 så en sagte tgf så pleier den veldig ofte å gli inn å gjør 81 eller noe

sånt.. [/b]
skjønner meg ikke helt på sånt jeg....
føler meg litt som en n00b nå , selvom jeg har

spilt tekken
siden 1'ern eller 2'ern ( husker ikke helt)
 

EagleJin

Bear Necessity
#50
Siterer en genial fyr :)P) fra et Tekken-basert forum:

Opprinnelig skrevet av EagleJin
About the Ange, Devil, Kaz, Hei, Jin, Jun story:

- Kaz need Jin's Devil gene to become Devil (or Devil needs Jin's gene to transform into his true form).
- Heihachi may want to be immortal or immune of aging, and for that purpose he needs both kaz' and Jin's genes (to get a complete Devil DNA, since Jin and Kaz have half each).
- Jin wants to get rid of the Devil gene stuff, but to do this he has to dispose of his father and grand father.
- As far as we know, Jun is dead. Maybe she lives through Angel, and because of this she had the chance of appear in a vision in front of Jin. And maybe she did this to prevent Jin from doing something that'll lead to Heihachi's victory. 'Cause all Hei's got to do, is to die, for the activation of the injected Ogre DNA...

Now onto the further speculations..

If Jin's T4 ending is basis for T5 story:
In T2, Kaz 'turned' into Devil. In T3, Jin turned into DevilJin. In T4 both Hei and KAz was defeated by Jin. Why did he not finish them off? Because of the vision of Jun? POssible, but he still has to put an end to the Mishima blood-line. Doesn't that mean his only reason for entering KoIF5 is exactly the same as in T4?

Or maybe he knows a way to resurrect Jun through gaining the power of Devil Kaz, and the new gene-manipulated Heihachi (who extracted Kaz' Devilgene, and combined it with the Ogre DNA he gathered after KoIF3).

Anyway.. As always, Jin disappears without a trace, and won't be seen by anyone, and he won't see anyone either. Just a shadow roaming around the country, driven by the small hope that's still left deep in his almost forsaken heart...

Anyway, Jin knows that nor Kaz (or Devil of you will) or Hei will be able to fulfill their goal, since they both are in desperate need of the missing link; the DevilJin gene.
Who knows? Maybe he's even looking for his rival; Hwoarang to set the score once and for all. After all.. They never got to finish their last fight, right?

If Hei's ending is basis of T5 story:
Hei has become a god, and've probably killed off both Jin and Kaz, 'cause he knows they'll burn with desier to end his attempt of becoming god. To bad the Tekken story ends before Namco's finished making T5...

If Kaz' story is basis of T5 story:
Kaz is now Devil. Devil almost has complete control over KAz' body, and has complete freedom to do whatever evil he wishes. There is just one little thing though: Even if it seems like he is a free creature, he knows very well that Hei and Jin will wake up soon, and'll try to end his miserable life (sounds familiar...). Even as he knew of this, Devil never finished Jin or Hei. At least not completely.. The tormented person innside Devil, Kazuya, still wants revenge after the vulcano after KoIF2, and wants Hei to go through the same hellish experience. He then throws Hei into the very same vulcano where Hei threw him.

BUT! People say history likes to repeat itself, so; Heihachi's genes starts to mutate, or co-oporate with the injected Ogre DNA, if you like. He arises, and seeks his sons life, or should I say the life of Devil, who now resides at the very main palace of the once great empire; Mishima Zaibatsu.

Jin wakes up, and manages to escape from the hell Kaz has put him in (I'll leave it up to Namco to figure out what kind of hell  )... It's time for revenge! Jin'll hunt the chance for the "once and for all ellimination" of the Mishima's evil blood line (the pure Mishimas that is, which leaves Jin out of the death list).
(endelig ferdig...)
 
#52
La oss håpe Namco tar basis fra enten Jins eller Kazuyas Sluttsekvens. Ellers kommer Tekken 5 til å bli et veldig "tomt" spill.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji+21.04.2004, 22.04-->
<!--QuoteBegin-Nanok
@20.04.2004, 14.18
jeg kan også juggel da, Jin: WR+2, 1,2,3 =)
ekke jeg god veit ikke jeg=)
Den kan utnyttes bedre:
ws+2, ssl, 1, 1, 1,2,3, d+4 ;)
Funker mot King. Er ikke sikker på resten.

Jeg synes Namco er sære... De nekter å kommentere E3, men alle har hørt at T5 skal vises der. Hvorfor ikke bare bekrefte det, og også si hva vi kan vente å se fra et av de mest etterlengtede spillene på lenge? :eek:
Pinebenken er ikke rette stedet for en hvil.. [/b]
vis du ikke fikk det med deg så var jeg bare sarkastisk ovenfor juggels =P

Kan seff mye verre combs en det.
Bryan: F/d+3,3,1,f,1,f,1,2 f,1, ff+2
Bryan B+2,1,2, (wall) B+1,2,1,2,1,2,1,2,1,2,4, 1 ff+2
(tar en 145 damage den gitt=)....)
 
#55
håper det blir noen av de sprøe kung-fu stilene:


crouching eagel big hawk style; sitte på knærne mens man jafser etter finden med munnen

eller

drunken panda style; drunken boxing bare på alle fire



ok disse er bare oppfunnet av meg men dere skjønner poenget (5 point exploding heart style)
 
#56
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@22.04.2004, 12.55
maddon:
wallpush har jeg ingenting i mot. Trikset er bare bra for strategisk planlegging i en kamp, og gir til og med Kuma noen fordeler (med mulighet for ganske kvikk helsenedsettelse) men at en kamp kan avgjøres i løpet av 3-7 sekunder med en eneste juggle, noe kaz forresten finfint gjør uten veggene...

Hvis du setter opp arena juggle riktig, kan den ikke tech rolles. side wall stun kan ikke teches. ingen vits i å briefe med en evighetsjuggle som er omtrent like lett å komme unna som standard 10-hits.

Jeg synes bugsa ødelegger spillegleden, uansett hvor mye til hjelp de er. "Skli bakover"-bugen er noe av det mest skremmende i T4 etter veggenes forsvinninsnummer i Arena og Lees airthrow, og alle tre kan brukes til sin egen fordel.

Noen gang sett hva som skjer når du lagrer en kamp der du egentlig spilte kampen utenfor arenaen? Vel.. I replayen foregår kampen inni arenaen, noe som kan føre til hendelser som aldri skjedde (jap vers).

LAUNCHER, 1,1,1,1,1,1,1,1,1 går inn mot flere enn du tror. JEg har spilt mye mot Red Hawk, ganske mye mot SortUlv og Cinos (regner disse tre som relativt gode), og fått inn disse perfeksjonerte kyllingjugglene mot dem. Det er faktisk ikke så vanskelig som du tror, bare du har vinkelen. en liten set-up med Lee, og du er nesten garantert å drive motstanderen over halve brettet for så å støte på en eller annen stolpe i Parking Area, døra i Hon-Maru eller hjørnene i Airport.

Jeg har aldri sagt at comboene til kaz er bugs..

I T4 er det utrolig mange mid angrep som gjelder som special mid, noe som er med til å bidra til at skadepotensialet blir større. Kazuya kan jo treffe med d/f+1 når motstander ligger i bakke, og noen ganger til og med på flata! Til og med tgf til kaz og otgf til hei går inn her.. Situasjonsavhengig, men allikevel..

skriver mer senere.
Ja nå har jo Kaz noen enkle comboer som WS+2,1,2,f~d~d/f+1,3 som tar 89 (rundt der ihvertfall) i damage, men han må jo først connecte WS+2 for å få den inn.. Prøv å gjør det mens Paul stresser ræva av deg. Ikke umulig seff, men poenget er at noen har moves som bruker lang tid og tar mye i damage, mens andre som Ling er ment for å bitchslappe deg rundt og dukke,SS o.l unna dine moves og virkelig utnytte den frame adv. hun vinner på de små slaga..


Det er forøvrig bra å se at du er enig i meg med wallpush taktikken:) (cheap ass mishimas eh, de gutta lever for skitne triks).. B)

Angående arena juggles så er såklart noen full death comboer unbreakable, men dette er veldig posisjonsavhengig og i en heit kamp mellom to gode spillere vil de vite å ikke gjøre seg sårbare og dermed blir dette en veldig vanskelig ting å gjøre. Men det er jo klart, spiller du mot noen merkbart dårligere enn deg er det ikke noe stort problem å avslutte runden på rundt 5-10 sek som du sier..

Vel jeg ØNSKER meg ikke bugs i T5, men i og med at de ikke kan hoppe eller løpe bakover lengre vil jeg veldig gjerne ha inn en slags escape greie , og der er skli bakover bugen til stor hjelp (for meg ihvertfall).. Namco kan seff bare sette inn en løp bakover evt. hopp bakover greie og fjerne bugen. Vil egentlig ikke tro at Namco velger å beholde en så grov bug uansett, så du får det nok som du vil der ja..

Ehh, sorry jeg har aldri spilt utenfor(??) arenaen, visste ikke at det var mulig engang.. Er det en sikker måte å manipulere dette fram, blei bare hypp på å teste den save greia di og se selv..

Vel også jeg har fått inn en launcher på parking area og bare b+3,SSL,1,1,1,1,1,2,4,2,f+3,4,3,1,1,1,1 osv med Hwoarang, men jeg vil ikke påstå at dette er noe jeg fisker etter i en fight, det er lett å ta skade mens man prøver seg på noe slikt, og i en eventuell turnering vil folk flest prøve å være safe og ikke ta vannvittige sjanser ikkesant.. Likevel har du jo seff et godt poeng. Det bør IKKE være mulig og bare stå og slå langs veggen til motstanderen er dau.. NOEN FULL DEATH COMBOER BØR DET VÆRE, personlig synes jeg det er gøy å ha noe å trakte etter å klare..

Og med Lee er det jo meningen å komme seg til en vegg, hadde de ikke hatt vegger i T4 så hadde Lee sugd bigtime. Uten veggene måtte han ha vært endel kraftigere for å kunne slå tilbake mot f.eks Kaz og Jin.

Vel, synes ikke det er så ille at tgf til Kaz treffer i oppoverbakker, har aldri psyka ut på det ihvertfall..
 
#58
Takk og pris, uten bleie denne gangen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#59
Nanok: Det er jeg fullt klar over ;) Jeg har sett deg utføre devastating combos og juggles med flere før, så jeg har erfaring med å miste halve livbaren fort når jeg spiller mot din Bryan.

han må jo først connecte WS+2 for å få den inn.. Prøv å gjør det mens Paul stresser ræva av deg.
Hehe, skjønner godt hva du mener. Jeg spilte mot Dukes Paul en gang, og fikk ikke en eneste sjanse til å komme meg ned i posisjon en gang. Men, det kan allikevel gjøres, dersom man behersker ss, iws+2 (raskere versjon av ws+2 for de som ikke visste det). I Kysg Kaz act. 1 ser vi ganske hyppig bruk av iws, og det imponerer mer hver gang han får inn 3 eller flere.

mens andre som Ling er ment for å bitchslappe deg rundt og dukke,SS o.l unna dine moves og virkelig utnytte den frame adv. hun vinner på de små slaga..
Ling er vel den som har beholdt mest av æren fra TTT (hvis vi ser bort i fra det felles kjipt lagde treffpunktsystemet), siden hun ikke har disse hyper-devastating comboene, og det derfor krever en viss skill-level å spille hu ålreit.

Vel også jeg har fått inn en launcher på parking area og bare b+3,SSL,1,1,1,1,1,2,4,2,f+3,4,3,1,1,1,1 osv med Hwoarang, men jeg vil ikke påstå at dette er noe jeg fisker etter i en fight
Det gjør jeg :thumbsup: bare spør Hawk, Cinos eller SortUlv. Jeg har desverre ikke noe annet våpen med Lee mot disse tre. 1,2~f funker ikke i lengden. Folk har etterhvert lært seg bruken av d/b+1.

Men å spille utenfor arenaen funker desverre bare på jap. versjon av spillet. Har ikke klart det på PAL :sukk:. Men jeg kan si deg en ting: Det ser sabla dumt ut når folka misser halvparten av angrepene og tida går ut i stedet for KO.
Men i tilfelle du likevel har lyst til å prøve:

Spill ArcadeTime/Attack med to runder pr. kamp, og deretter storymode med samme karakter (kan ikke være Kaz, Hei eller Jin, siden disse ikke har siste kamp i arena :p). Se hele introen til Arena, og enjoy the freaking wallbug show!

Opprinnelig skrevet av ak74u
crouching eagel big hawk style
Likte det navnet :D

De klippene fra TZ er jeg ikke sikker på om jeg tør tro på, fordi Jin vises med sin gamle, røde drakt fra TTT og T3. Også et klipp av Jin som ligner mistenkelig mye på en del av T3 introen (der Ogre holder opp et hode, og Jin "knuser bildet").

Bra å se at det er utvikling i hvertfall, og gleden blir ikke dempa av å vite at spillet skal vises på E3 om ca. 13 dager...
 
#60
OMG OMG OMG..........

Er litt sent ute da, men who gives a flying f%¤%

OMG OMG OMG, kan ikke slutte å si OMG OMG OMG

Tekken5 eller TTT2 kommer, og vi har noen bilder her....OMG OMG OMG

Jin...OMG OMG OMG


King..OMG OMG OMG


Tekken...OMG OMG OMG
http://www.arcadepimp.com/dump/swf-title.swf

Jin film...OMG OMG OMG :drool:
http://www.arcadepimp.com/dump/swf-jin.swf

Ling film...OMG OMG OMG :drool:
http://www.arcadepimp.com/dump/swf-ling.swf

Ling film2...OMG OMG OMG :drool:
http://www.arcadepimp.com/dump/swf-ling2.swf


OMG OMG OMG!!!!!!!!!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.