Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Cazandra@16.05.2004, 16.08
Jeg håper ikke T5 blir som VF... Det blir synd.
Heh...Nei det blir ikke Vf4, det vet jeg. Tekken kommer aldri til å bli VF4, ingen spill går fra genial til fattig. Tekken er Tekken. Og til alle som sier at Tekken5 har begynt å herme etter VF4 så tar dere feil. Det siste namco vil gjøre er å statse på Vf4 stil. Tekken er orginalt, og den orginaliteten er det som gjør Tekken, Tekken

LENGE LEVE TEKKEN!!!!!!!!! :ninja:

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@27.03.2004, 22.32
Jepp, det er sant gutta boyz. Tekken5 kommer, det kommer til å klikke. Jeg kan føle det :) 

Thanks to tensaikun's connections in Japan we have confirm Namco plans to unveil Tekken 5 to the public at the 2004 Electronic Entertainment Exposition (E3) taking place at the Los Angeles Convention Center from May 11th to the 13th.

While a playable version is not expected, we were informed the roughly 4 minute long presentation will include CG from the game intro but more importantly also actual footage of the game in action. No details on the characters are confirmed at this time

Denne gangen skal jeg virkelig satse på T5, blir sikkert Nm i det, da skal jeg klikke.

Men hva mener dere om T5, hvordan kommer det til å bli. Hvis det blir Nm, er dere med da?

Jeg håper det blir mange personer i T5 og håper virkelig de kan få tilbake Baek, ble jo drept i historien da. Håper også de kan ta med Tag
ELsker Tekken! JIPPI!

Hmm..tekken-cards er greit nok det, men så å si den eneste grunnen til at det skal være er at VF har det, som er et genialt spill, og den funksjonen gjør det enda kulere. Så hvorfor skal tekken bli mer likt vf?!?
At VF er bra betyr ikke at Tekken blir bra hvis det går mer og mer i den retningen. Da blir det bare dårlig kopi. Fightespill er bra når de er unike, noe Tekken stort sett har vært hele tiden. Og med sånn card-sak gjør at Tekken ikke er Tekken lenger, noe jeg vil tippe at Tekken-fans ikke vil ha noe av. Kan godt ta ekstremt feil her, men jeg vil hvertfall ikke det.
Du har nok rett i det RedHawk, vi tekken fans ser nok at tekken holder seg innenfor de rammene de selv har satt opp rundt spillet og ikke prøver å forandre oppskriften noe særlig.. Takker for fightsa her om dagen forresten :tommelopp:

Takk til deg og. Var kult å spille såpass Tekken igjen. Takk for Jin reversal-sak også :) Bruker visst den litt nå, bare spør Hyulvinji :D

EagleJin

Bear Necessity
Hehe, Hawk er virkelig glad i Attack reversal til Jin. Får bare håpe Namco putter inn noen flere hidden moves i T5.

La dere merke til Lees nye combo (hvis ikke: SE TRAILEREN!!!)?
1,3:3:3:3:3:4 eller noe... blir sykt! Kanskje den kan erstatte 4,4,4 nær veggen i juggles. får han litt stilfulle juggles han også.

Opprinnelig skrevet av maddon@18.05.2004, 12.10
Hmm..tekken-cards er greit nok det, men så å si den eneste grunnen til at det skal være er at VF har det, som er et genialt spill, og den funksjonen gjør det enda kulere. Så hvorfor skal tekken bli mer likt vf?!?
At VF er bra betyr ikke at Tekken blir bra hvis det går mer og mer i den retningen. Da blir det bare dårlig kopi. Fightespill er bra når de er unike, noe Tekken stort sett har vært hele tiden. Og med sånn card-sak gjør at Tekken ikke er Tekken lenger, noe jeg vil tippe at Tekken-fans ikke vil ha noe av. Kan godt ta ekstremt feil her, men jeg vil hvertfall ikke det.
Du har nok rett i det RedHawk, vi tekken fans ser nok at tekken holder seg innenfor de rammene de selv har satt opp rundt spillet og ikke prøver å forandre oppskriften noe særlig.. Takker for fightsa her om dagen forresten :tommelopp:
Ikke døm for tidlig da. Husk at selvom spillet tar elementer fra enkelte spill, betyr det ikke at det blir kopi. Jeg setter meg litt tviliene her, men jeg venter med å dømme før jeg har prøvd spillet selv. Så, ikke ta sorgene på forskudd :tommelopp:

Eyyy, hvordan gjør man attack reversal til Jin?
Reversalen til Jin er faktisk ganske bra og selv om den bare kan gjøres ut fra power stancen hans så går faktisk ganske mange på den. Grunnen er at enhvert angrep du prøver deg på rett etter å ha blitt dytta vekk av power stancen til Jin (med unntak av lave da seff) vil gå rett inn i en reversal.. he he he

Jins Attack reversal: B+1+2,f~f~B+2+4 :tommelopp:

T5 ser spennende ut, nice grafikk! Men vi får se, ligner T5 noe på T4 i gameplay, så kommer jeg ikke til å spille det.. derimot, har de kvitta seg med T4 engine'en.. så er jeg tilbake i Tekken spilling.
En ting er sikkert ihvertfall, Christie er fortsatt med!! Kommer nok til å teste ut Christie, Lee, Hwoa, Marduk, Asuka og Raven. De ser kule ut!
Lenge siden jeg har vært på SG nå, men jeg må le når jeg ser at Nilo ikke har forandra seg i det hele tatt.. biggest fanboy ever! Keep going! :kul:

Opprinnelig skrevet av JINsama@20.05.2004, 19.23
Lenge siden jeg har vært på SG nå, men jeg må le når jeg ser at Nilo ikke har forandra seg i det hele tatt.. biggest fanboy ever! Keep going!  :kul:
Jo..takk så mye Jinsama. Det er kult av deg å si det. Jeg er glad i deg også. Jeg er stolt av å være en "fan-boy" som du sier. Tekken ser bra ut, som du sier...håper det blir bra gameplay

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Cinos@22.05.2004, 01.58
faktisk så se den ganske lik VF4 i trailer...det mener jeg.
jaja, jeg kan ta feil....
Er litt enig med Cinos, men det er en ting som sier i mot:
Namco sa tidligere (rundt da EM T4) at neste spill i serien skulle bruke samme motor som T4. Fant ikke noe sitat e.l. men noe slikt var det.

Jeg synes også at spillet ligner noe Mortal Kombat. Det virker stivt og mer brutalt. Ikke i form av gørr eller slikt, men teknikkene virker enda mer overdrevet enn tidligere. Tiden vil vise...

Enig i at teknikkene og sånt virker litt mer overdrevet. Men det kan hende at de få vi har sett + noen få til er alt. Og at de ikke er like stilfulle som andre teknikker (noe som gjør de andre mye mer verdt å bruke ;)).

Men ja, tiden vil vise..

Jeg liker stilen til Tekken jeg. Fra første tekken og videre har teknikken blitt mer soft. Det jeg mener da at kotakten mellom personene har blitt mer realistisk. Namco har lagt mer vekt på kontakten og effekten når slaget har kommet i kontakt med motspillern. Så egentlig liker jeg det, men jeg er litt uenig med Hyulvinji, egenlig helt uenig.

Jeg synes også at spillet ligner noe Mortal Kombat. Det virker stivt og mer brutalt.
For meg så er det egentlig helt omvendt. Jeg føler at tekken har "løsnet" opp litt. De har blitt mer "smooth" gjennom grafikk og stil. Hvis man tenker Sc2 grafikk og ser på Tekken5 grafikk, er det veldig likt. Men alle må jo huske, alle bilder og klipp vi har sett fra tekken5 er *taken from a work in progress* Så vi får se hva som skjer. Men jeg er uenig med de som sier at Tekken5 har blitt mer Vf4 eller Mk. Fordi Tekken er TEKKEN :kul:

kan hende at tekken 5 ikke likne VF, men de to nye folk så akkurat ut som om de kom fra VF...Wei og raven.
begynte å lure på om namco prøvde å snike inn litt VF på den måten at ingen vil merke noe...i think. :)

tekken 5 har noe som kan være ovedrevne, men DOA er fortsatt mester i slike ting. YEAH!!! :p
hehe...

Yup. DoA er mester i overdrivelser, og sånn skal det forbli..hvis ikke mk tar dem igjen... :p

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@23.05.2004, 23.50
Yup. DoA er mester i overdrivelser, og sånn skal det forbli..hvis ikke mk tar dem igjen... :p
mortal komtbat deception er et stykke på vei for å ta igjen DOA.... :tommelopp:

På Tekken 4 kommer jeg til å fortsette med Ling Xiaoyu, ellers skal jeg prøve ut Asuke, hun ser ganske kul ut. Gleder meg litt til Tekken 5 jeg...

EagleJin

Bear Necessity
Her står det noe morsomt mo T5 utgivelsestid for både arcade og ps2.

For de som ikke gidder å sjekke linken:
Opprinnelig skrevet av Tekkenzaibatsu about Namco financial report
According to Namco's recent financial report Tekken 5 will be released in arcades this fall, confirming our speculations of a late 2004 release and not the usual arcade summer release.

The report also confirms the release on PlayStation2 sometime in 2005, but no specific time frames were given for the Japan, US or Europe release.
Det står også på slutten av traileren, men nå er det visst hard-bekreftet. Dette betyr at vi kanskje, i sommeren 2005, denger hverandre helseløse med Aska, Feng Wei og taper med Raven :p

Status
Stengt for ytterligere svar.