Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Som ble nevnt før her, velg en character du synes er kul og har fete moves. :tommelopp:

Jeg vil aldri hoppe på top tier bandwagon! Kommer alltid til å spille de characters jeg synes er tøffe.
 
Hvilke characters regnes som de beste?
Ser for meg alle Mishimas på toppen.
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@03.07.2005, 20.44
Hvilke characters regnes som de beste?
Ser for meg alle Mishimas på toppen.
238763​
vet ikke, men for meg er seffølgelig the William...altså NINA.
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin
Pyro: Du ville ikke valgt Jack eller Kuma? Aija.. Manges største feil er å undervurdere de "treige spillerne". Jack kan massakrere hvem som helst, og Kuma kan irritere en hver spiller (i følge egen erfaring, og jeg spiller både Kuma og Jack, og har også opplevd Jacks massakerevne selv (oX!!)).
Jo, klarer bare ikke å bruke de trege spillerne når motspilleren min spiller en rask en. Det har kanskje noe med at jeg suger i Jack'ene og Kuma/Panda, men det er slikt i soul calibur 2 og. De er trege, men sterke så det gjelder bare å få inn et par gode harde angrep så har du vunnet. Jeg finner det ganske vanskelig, når motspilleren er rask får jeg aldri brukt de gode angrepene som tar et år å bruke, men det er vel et problem man blir kvitt bare med å øve seg. Det er vel kanskje ikke så galt å velge en stor spiller hvis du skal øve deg mye med den. :svette:
 

EagleJin

Bear Necessity
Nja.. Å spille Jack eller Kuma handler ikke om å bruke harde angrep, men luke ut hvilke som er raske nok til å bryte av motstanderens mønstre :D
Og når Jack jabber like raskt som Kazuya, vi jeg ikke påstå at han er treig :p
Og Kuma har en finfin 8-frames f+1, som stopper masser av moves.
ABUSE!!! :p
 
Kjopte Tekken 5 i gaar i London til rundt 400 kr. Syns prisen var grei saa hvorfor ikke, faar bare se om det infrir naar jeg kommer hjem neste uke.
 
Hakara : Handl Tekken 5 til meg også, så payer jeg deg når du kommer hjem eller så kjøper jeg ditt når du går lei av det. Den jævla ps2en min sluttet å ta US og Jap, så jeg sitter med uåpnet Tekken 5 US :S
 
Akkurat det, den funker KUN ikke hos meg. Sprøe greier, om jeg tar med ps2 til et annet sted så funker det. men hos meg, NEI. Jeg har flytta (til et annet sted) skifta ledninger osv .. jeg tror tven fucker opp DVD saken til ps2 .. rett og slett cursed!
 
det hørtes bare feil ut.
bruker samme ps2 hos en annen og det funker?
:usikker:
kommer det error eller er det bilde som fønker opp?
*kremt*
men nå som t5 er rett rundt hjørnet, kan du vel bare skaffe deg det (PAL-utgaven) så er problemet løst?

ja!
 

Lodin

Der Waaaah
Er det ikke også slik at Swaping ikke funker med Tekken 1 - 3? Noen som nevnte det på forrige spilltreff og de må man nesten ha med da.
 
dette er litt fyfy å snakke om tror jeg, men det er hvertfall slikt med noen utgaver som ble rippet feil, og derfor funket det ikke med det ekstra-stuffet. man måtte bare rebuilde den så funket det.
ellers kunne det også ha noe med hvilken model av ps2 du hadde.
hadde du feil hang den seg opp i Seceret garden-banen.
 
Det med Secret Garden, har noe med hvilken model av PS2 du har. Har du en gammel PS2 model, så kan musikken og spillet henge seg på Secret Garden banen. Det gjelder selve orginal spillet.
 
Det gjelder kun min ps2, det som er så rart. Jeg får ikke boota up dvd bare, svart skjerm .. og den prøver og prøver. Tar jeg med ps2 til hvilken som helst annet sted, så funker det.

Cursed!! Rett og slett. :(


Vel .. jeg har jo kjøpt US Tekken da, har ikke åpnet spillet fra plastikken enda. Og penger er det ikke for mye av for tiden.
 
Opprinnelig skrevet av JINsama@09.07.2005, 05.35
Det med Secret Garden, har noe med hvilken model av PS2 du har. Har du en gammel PS2 model, så kan musikken og spillet henge seg på Secret Garden banen. Det gjelder selve orginal spillet.
240592​
Jeg har den første ps2-modellen, og det funker hos meg.
jeg leste litt rundt, og det var faktisk slik at hvis man rebuildet funket det.
vist nok.
 
Hvis du ser etter, vil du finne frosker rundt om kring. Faller en på dem, så stiger de opp.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.