Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Asuka takk!!! ;)

Raven, i følge det jeg tror nå, så kan han bare dø. Like greit det egentlig. Feng Wei er jeg usikker på. Kanskje han kan bli litt morsom, men sannsynligvis kommer han ikke på topp 5 lista mi. Asuka derimot...hu kommer ganske sikkert opp. Tar over Jun's plass, og overgår ganske mye i tillegg.
Men selvfølgelig, Hwoarang og Jin kommer til å være øverst uansett.

Hail to the Kazama!!!

Sommeren 2005 er vel litt sent å begynne. Blir vel en liten stund etter at arkade-versjonen har kommet :)

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@26.05.2004, 09.26
Raven, i følge det jeg tror nå, så kan han bare dø. Like greit det egentlig. Feng Wei er jeg usikker på. Kanskje han kan bli litt morsom, men sannsynligvis kommer han ikke på topp 5 lista mi. Asuka derimot...hu kommer ganske sikkert opp. Tar over Jun's plass, og overgår ganske mye i tillegg.
Men selvfølgelig, Hwoarang og Jin kommer til å være øverst uansett.

Hail to the Kazama!!!

Sommeren 2005 er vel litt sent å begynne. Blir vel en liten stund etter at arkade-versjonen har kommet :)
Må si ejg er veldig enig med deg der.... Raven ser kjedelig ut...Som en kopi av Marduk. Men kun etter mitt inntrykk på traileren dog.
Og jeg ble glad for at Hwoarang er med. Og Jin, Kazuya og Xiaoyu.

Greit, føler meg VELDIG lost nå, men at det kommer på Arcade, hva vil det si...?

Greit, føler meg VELDIG lost nå, men at det kommer på Arcade, hva vil det si...?
Trudde faktisk ikke at det fantes noen som ikke visste det jeg, men der kan man se..
Med tanke på at Oslo (en moderne hovedstad i europa) IKKE har en eneste arcadehall lenger etter at RA-4 og den ved siden av blei lagt ned så er du unnskyldt.. Hvis du ikke har skjønt det enda så er arcades enkelt og greit reine spillehaller med spillemaskiner...

Noen burde ta ansvar og gi Oslos gamere ett sted å henge på kveldstid..(ønsketenking)

Men det er vel for mye forlangt her i gode gamle bondeNorge.. Om vi har flax kan vel kanskje barna våre nyte en arcadehalls goder, men vi må nok i mellomtiden bare innfinne oss i det at det ikke eksisterer et slikt tilbud til oss per idag :tommelned:

Tror du er heldig hvis du faktisk finner en god arcade hall i Europa, eller vesten for den saks skyld. Tror det er 1 okay arcade hall i London. Med det mener jeg at du finner noen av de nye spillene der, men de blir ikke akkurat holdt i stand.

I USA saa finner du antageligvis noen flere. Vet at NY har en okay en, har vert der selv og det var ikke store greiene. Hadde endel 2d fighters og de vanlige musikk spillene. Sammen med Tekken 4 og VF4 Evo som er det mest populaere 3d spillet der.
Var visst en solid hall i LA, men det ble lagt ned hvis jeg ikke husker feil.

Er altfor dyrt aa spille i arcader i vesten spor du meg, er ingen som gidder aa putte paa 10 kr for aa spille 2 minutter. Og naar du faar produkter som aldri fungerer skikkelig, saa er det faa som gidder aa komme tibake.
I framtiden saa blir det nok bare DDR og muligens noen andre musikk spill som du finner i en eller annen bowling hall.

Over til Tekken 5, det imponerte ikke meg noe serlig. Saa ut som en blanding av Mortal Kombat, Soul Calibur II og DOA.

Det er så sykt, tror jeg har sett tekken 5 trailer over 30 ganger nå. Jeg gleder meg så mye. Det som er litt kult er at jeg skal inn på milli og når jeg er ferdig på millitæret kommer tekken5 ut, så det passer bra:) Hvis det blir Nm i Tekken5 jeg skal klare det bra. Sist gang tok jeg ikke det seriøst, men denne ganger, skal jeg klikke :gevær:

EagleJin

Bear Necessity
NIlo: angåeden traileren... Du er ikke den eneste :tommelopp:

Ny info om T5! :D

For dem som ikke gidder å klikke:

Infinite fields are back again

Kuma is a time release character

Raven uses Ninjitsu as we speculated

They are adding stuff like lasers & fire (Devil & True Ogre coming back?)

There will be many breakable objects on stage but they do not affect gameplay

Position change has been removed and left/right throws are back

A Soul Calibur II conquest mode is being considered

Juggling system is going back to how it was in Tekken Tag

The low parry is being adjusted (hopefully this means no more universal parry!)

Lots of new arts are being added, especially for some particular characters

The wall system is being changed to be more fun

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@28.05.2004, 07.09
NIlo: angåeden traileren... Du er ikke den eneste :tommelopp:

Ny info om T5! :D

For dem som ikke gidder å klikke:

ojojoj :blunk: Dette er jo bra, gleder meg helt sykt nå... :D

Bare et år igjen folkenz, dette klarer vi...hehe

EagleJin

Bear Necessity
Det betyr at Kuma blir spillbar når maskina har stått på en viss tid.
Tror dette bare gjelder arcadeversjonen.

Violet: et år?? Hvem i Oslo er med på å spleise på arcade? :p

Ny info om folka...
ALLE SAMMEN, BRUCE ER TILBAKE!!!!!!

Det sier folka fra ArcadePimp, men jeg håper seriøst at Bruce er tilbake:) fordi det blir smuuuuuuuuuuuuuuuuuuthy!!!!!

Heihachi Mishima
Kazuya Mishima
Lee Chao-lan
Paul Phoenix
Kuma
Jin Kazama
Asuka Kazama
Nina Williams
Anna Williams
Steve Fox
Marshall Law
Hwoarang
Yoshimitsu
Jack 5
Julia Chang
Ling Xiayou
Christie Monteiro
Lei Wulong
Bruce Irvin
Bryan Fury
King II
Craig Marduk
Raven
Feng Wei

EagleJin

Bear Necessity
Ja, desverre er Bruce med igjen. Dvs enda mer kylling knær i nyra, og enda fler chains å rømme ut av. Kan ikke si jeg ble overglad akkurat. Vil helst ikke ha han der, pga krafta i jugglesene hans i TTT.

Anna skal visst også være tilbake, som betyr mye av det samme som med Bruce, men forskjellen er at hu ikke har så kyllingtriks som knæra som kan plugges inn i nesten hver eneste juggle :p

Av disse folka gleder jeg meg til å se Kaz, Jin, Kuma, Asuka, Raven, Jack 5 og Feng Wei. Må nesten teste om Lee fremdeles er glad i innsekter, og om Heihachi (hvis han er der, noe som etter hvert virker sansynlig) har blitt tona ned enda mer.

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@28.05.2004, 15.55
Ny info om folka...

Det sier folka fra ArcadePimp, men jeg håper seriøst at Bruce er tilbake:) fordi det blir smuuuuuuuuuuuuuuuuuuthy!!!!!

Heihachi Mishima
Kazuya Mishima
Lee Chao-lan
Paul Phoenix
Kuma
Jin Kazama
Asuka Kazama
Nina Williams
Anna Williams
Steve Fox
Marshall Law
Hwoarang
Yoshimitsu
Jack 5
Julia Chang
Ling Xiayou
Christie Monteiro
Lei Wulong
Bruce Irvin
Bryan Fury
King II
Craig Marduk
Raven
Feng Wei
jeg vet ikke om arcadepimp har noe med namco å gjøre, men kan du bekrefte det du sier??

kan man fortsatt bruke gammern?? under trailer så stå det jo at han ble sprengt

F

Fanta Boy

Gjest
Skulle ikke heihatchi dø i tekken 5, noen sa det.
Usansett, jeg kjøper ikke Tekken5 hvis de ikke lager en bra story mode.

EagleJin

Bear Necessity
Sant nok. Heihachi "døde" i introen, noe du kan se i traileren. Men man vet aldri hva Namco finner på. Det beviste de allerede i T2 (for ikke å snakke om T).

MEN! Når noe først skjer, skjer det fort, og her har det skjedd mer :p
Enda mer :D

En liten teori jeg har kommet opp med nå som kan være litt interessant.
Bruce og Anna ble jo drept av Ogre/True Ogre (hvis ikke jeg husker feil da), og de er tilbake nå. Altså kan det hende at siden TO ble drept, kommer fighterne tilbake (ikke spør hvordan, men de forsvant jo sporløst..). Dette kan da bety at hvis det kommer et nytt Tekken så kan feks Baek også bli med.

Bare en tanke..

For meg så var det ganske kult at Bruce kom tilbake. Var ikke så veldig lenge siden jeg faktisk begynte å like han ganske godt. Men Anna derimot...

Ingen visste sikkert at Heihachi døde. En av Jack'ene gikk i lufta bare, og da tok sannsynligvis Raven det for godt at Heihachi var død. Er ikke no mer komplisert enn det (tror jeg ^_^ ).

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Cinos+28.05.2004, 22.17-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@28.05.2004, 15.55
Ny info om folka...

Heihachi Mishima
Kazuya Mishima
Lee Chao-lan
Paul Phoenix
Kuma
Jin Kazama
Asuka Kazama
Nina Williams
Anna Williams
Steve Fox
Marshall Law
Hwoarang
Yoshimitsu
Jack 5
Julia Chang
Ling Xiayou
Christie Monteiro
Lei Wulong
Bruce Irvin
Bryan Fury
King II
Craig Marduk
Raven
Feng Wei
jeg vet ikke om arcadepimp har noe med namco å gjøre, men kan du bekrefte det du sier??

kan man fortsatt bruke gammern?? under trailer så stå det jo at han ble sprengt [/b]
Arcadepimp og Tekkenzaibatsu får info fra samme kilde, og denne kilden er visst noe liknende en innsider hos Namco. Men de har ikke noe direkte med Namco å gjøre.

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@30.05.2004, 08.32
Ingen visste sikkert at Heihachi døde. En av Jack'ene gikk i lufta bare, og da tok sannsynligvis Raven det for godt at Heihachi var død. Er ikke no mer komplisert enn det (tror jeg  ^_^ ).
man trengte ikke å se om granny ble sprengt eller ikke, men under trailer så stod veldig tydelig og klart "heihachi Mishima...." "...is dead"

EagleJin

Bear Necessity
Det var noe Raven antok etter eksplosjonen. Kan godt hende Heihachi klarte å komme seg litt unna Jacks, og slaåå dermed å bli sprengt i biter, og kan morfe til OgreHachi (eller noe slikt) senere. Det vil i så fall gi Hei kjempefordel, siden alle,inkludert Kaz, tror Hei virkelig er død. Med Abels hjelp fant de jo ut hvordan de skulle gå fram for å få fram "Ogre" i Hei. Det eneste de mangla var Devil-genet for å kunne kontrollerer ogre-DNAet.

Ser for meg kamptittelen (final stage):
Heihachi strikes (your) back(s) :p

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@28.05.2004, 08.09

Dette var jo utrolig gode nyheter! Endelig begynner Tekken 5 å gi meg håp om at det faktisk blir bra. Det er positivt å se at Namco har lært av sine grassale tabber med Tekken 4.

Status
Stengt for ytterligere svar.