2x Casual Matches: En ting som jeg har merkt frem til nå i Tekken5 at ingen gjør "wall rolles" lenger, har de fjerna dem? En annen ting er jo "Jin" har de satt han litt ned? Fordi han ser jo jævlig ubalansert ut i forhold til de andre og det samme med Revan. Paul har de satt ned, og han ser veldig bra ut. Men seriøst, Namco må gjøre noe med Raven og Jin.
Før så trodde jeg ikke at han Jin var så synsyk ubalansert, de fleste sa jo det fordi de ikke var gode nok til å slå han(trodde jeg), men jeg har sett noen vids fra Tz, AP og noen andre nettsteder, og da var det egentlig veldig klart. Men det er det som er kult da, og fighte en som overtaket, og da banke han helseløs. Da jeg får det kicket, det er da jeg kommer inn "The Zone" Det er så digg det, da du bare eksploderer, blocker alt, og banker motstandern så synsyk hardt.
Så Nm, ohh gleder meg jeg. Det er jo ingen som har sagt noe enda om det da, jeg tror at det blir Nm, jeg håper at det blir nm. Det er jo ikke så viktig å vinne, men selve opplevelsen er jo permie i seg selv. Møte alle de gerne gutta jeg aldri har spilt mot, husker ikke hvem de besto av men, det ble kalt "eliten" eller noe slikt. jaja...smuud det....Kommer til å bli digg!!!